دانلود و خرید کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا ترجمه موسسه خط ممتد اندیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد

کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد تألیف دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا با ترجمهٔ موسسه خط ممتد اندیشه در انتشارات همشهری چاپ شده است.

درباره کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد

برای ساختن شخصیت و فردای فرزندانمان از امروز باید آغاز کرد، اما چگونه و از کجا؟

«به کودک خود کمک کنیم» با متنی ساده و روان نکات بسیار مفید و با ارزشی را در این زمینه به دست می‌دهد. این مجموعه موفق و پرفروش بارها به زبان‌های مختلف در سراسر جهان به چاپ رسیده است.

این مجموعه داده‌های جذابی را برای والدین گرد آورده است تا در خانه به آموزش کودکان بپردازند. آموزش‌های این مجموعه کتاب‌ها کوتاه، بامزه و جالب است و به سادگی با لوازم موجود در خانه قابل اجراست و هر چیزی که در این کتاب پیدا کنید برایتان لذت‌بخش خواهد بود.

کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به تاریخ و افرادی که مایل هستند تاریخ را به کودکان نیز بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب به کودک خود کمک کنیم تاریخ بیاموزد

برعکــس مطالعهٔ علم، ما تاریخ را مطالعــه می کنیم، اما قادر نیســتیم اتفاق‌هایی را که رخ داده اســت، مســتقیم مشاهده کنیم. زیرا آن ها دیگر درزمان حاضر وجود ندارد. در سنت قصه‌گویی، بهترین راه، «تجسم» تاریخ است که گذشته را به زندگی امروز می‌آورد. ما اینکار را با بافتن داده‌های مختلف به یکدیگر، برای ساختن داستانی انجام می‌دهیم که شکل یک واقعه را به خود می‌گیرد. درباره یک واقعه می‌شــود چند داستان تعریف کرد. همیشه در کنار قصه‌گوهای خوب، قصه‌گوهای نه‌چندان خوب هم وجود دارند. خیلی به‌ندرت پیش می‌آید که قصه‌ای حق یک واقعه را تمام و کمال ادا کند و یا قصه‌گو کاملا به‌درســتی آن را درک کرده باشد. بنابراین یک دانش‌آموز درس تاریخ می‌کوشد تا درستی یک داستان را با بررسی این تعیین کند که آیا قصه‌گو ازحقایق و مدارک قابل‌اطمینان برای پشتیبانی داستانش استفاده کرده است. تاریخی که ما با آن بیشــتر آشــنایی داریم، تاریخ سیاسی و داستان جنگ‌ها و صلح‌ها، رهبران مهم و تغییردولت‌هاست. اما تاریخ چیزی بیشتر از این‌هاست. «هرچیزی» که گذشته‌ای دارد، تاریخ دارد واین چیزها می‌تواند عقاید، مثل عقیده به آزادی و یا کنش‌های فرهنگی مثل ادبیات، موسیقی، هنر یا معماری باشد.

نظرات کاربران

ayat
۱۴۰۲/۰۵/۱۲

سلام. لطفاً در مورد همه کتابها چند ورق از کتاب را نشان دهید عکس پشت جلد کتاب را بگذارید من این کتاب را نخوانده ام ،ولی حس من میگه کتاب خوبیه ولی برای یک آمریکایی .خواندنش برای اشخاصی که نویسنده هستن خوبه تا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۹,۴۰۰
تومان