دانلود و خرید کتاب جهش یافتگان ۳ دانیال قناعتیان چیذری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهش یافتگان ۳ اثر دانیال قناعتیان چیذری

کتاب جهش یافتگان ۳

معرفی کتاب جهش یافتگان ۳

جهش یافتگان ۳ کتابی تخیلی نوشته‌ٔ دانیل جی‌اچ‌جی است و انتشارات بونیز آن را منتشر کرده است. داستان جهش‌ یافتگان از این قرار است که در قرن ۲۱، زمین شاهد بحران‌های مختلفی است. قحطی، جنگ، آلودگی هوا و... که اگر درست به این موضوعات رسیدگی نشود، نژاد انسان منقرض خواهد شد.

درباره‌ کتاب جهش یافتگان ۳

این کتاب کوتاه، پایان این داستان هیجان‌انگیز است. سرشار از اتفاقات غیرمنتظره که خوانندگان را غافل‌گیر خواهد کرد. دانیل جی‌اچ‌جی در صحنه‌های کتاب جهش یافتگان، برخورد شخصیت‌های مختلف را با انواع بحران‌ها به نمایش می‌کشد.
در قرن ۲۱، زمین شاهد بحران‌های مختلفی است. قحطی، جنگ، آلودگی هوا و... که اگر درست به این موضوعات رسیدگی نشود، نژاد انسان منقرض خواهد شد. در این اوضاع آشفته، شرکت جهش یافتگان راهکاری برای این مشکلات دارد؛ ولی باید دید راهکارش منطقی است یا خیر.
توماس و گروهی که تشکیل داده است به مقابله با اهداف شوم شرکت جهش یافتگان برخاسته‌اند. در این کتاب شاهد مبارزات هیجان‌انگیز آن‌ها خواهیم بود.

فهرست کتاب جهش یافتگان ۳ از این قرار است:

بخش اول: نفوذ امنیتی

بخش دوم: عملیات نجات

خواندن کتاب جهش یافتگان ۳ را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

از آن جایی که داستان در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد، مناسب افرادی است که به داستان‌های خارجی، تخیلی، ابرقهرمانی و هیجانی علاقه دارند.

درباره‌ دانیل جی‌اچ‌جی

نام اصلی نویسنده دانیال قناعتیان جبذری است. او نویسنده‌ٔ نوجوانی است که کارنامه‌ٔ ادبی خود را با کتاب جهش یافتگان آغاز کرده است. طبق گفته‌ٔ خود نویسنده، علاقه‌ٔ خاصی به کتاب‌های هری پاتر دارد. از طرفی عاشق فیلم‌های کمپانی مارول هم هست. 

بخشی از کتاب جهش یافتگان ۳

  اتاق، سرد و نسبتاً تاریک بود. سامی در گوشه‌ای از اتاق نشسته و زانوهایش را در آغوش گرفته بود. کمی می‌لرزید. شاید به خاطر سردی هوا؛ یا شاید به خاطر ترس‌هایش...
  دو هفته‌ای می‌شد که از خانواده ‌اش جدا شده بود. او را در یک گروگانگیری وحشتناک ربوده بودند. برادرش هم به چنگ آن‌ها افتاده بود اما از برادرش خبری نداشت. سکوتی محض اتاق را فرا گرفته بود. ناگهان دسته‌ی در اتاق چرخید. در با صدای قژقژی باز شد. سایه‌ای بلند در کف اتاق افتاد. یکی از سرباز های شرکت جهش یافتگان، در آستانه‌ی در ایستاده بود. چاقویی در دستش بود. قطره‌های خون، از تیغه‌ی آن به زمین می‌چکید. سرباز با صدایی خشن گفت:
ـ چه خبر کوچولو؟!... می‌دونی؟ دنیای ما آدم بزرگ‌ها دنیای عجیبیه! گاهی وقت‌ها دوست نداریم کارایی رو انجام بدیم؛ اما مجبوریم. چون دستور داریم... برادرت می‌تونست جون تو رو حفظ کنه؛ اما نتونست دومین مأمورتش رو به پایان برسونه... برات متأسفم!
  سرباز چاقویش را با حالتی تهدید آمیز در هوا تکان داد. سامی با لرز از جایش بلند شد و ایستاد. سرباز به سامی نزدیک‌تر شده بود.
  سامی سعی کرد او را دور بزند و فرار کند. ولی تلاشش فایده‌ای نداشت. زیرا سرباز دست او را گرفت و مانع فرارش شد. ناخداگاه، سامی جیغی کشید.
  سرباز او را از پشت گرفت.
  تلاش‌های سامی برای آزاد کردن خودش بی‌فایده بود.
  او، چاقویش را روی گردن سامی گذاشت...




نظرات کاربران

رضا حقیقت شناس
۱۴۰۲/۰۳/۱۳

سلام من یک کاربر تازه کار هستم اما برای اولین خریدم ، خرید جذاب و خوندنی است توصیه میکنم اول برای خوندن این کتاب ، کتاب جهش یافتگان یک را بخوانید و سپس به سراغ نسخه های ۲ و ۳

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان