دانلود و خرید کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه جوزف مورفی ترجمه فرهاد کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه اثر جوزف مورفی

کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه

معرفی کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه

کتاب الکترونیکی «مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه» نوشتهٔ جوزف مورفی و لین بک با ترجمه فرهاد کریمی در انتشارات تیک چاپ شده است. موضوع کتاب، طراحی برای اصلاحات گسترده و مستمر در آموزش و پرورش ایالات متحده آمریکا است که طی آن، مفهوم مدیریت مبتنی بر مدرسه به تفصیل بررسی و در قالب طرح‌های محلی، ایالتی و حتی فدرال که به منظور اداره موثر‌تر مدارس عرضه شده‌اند تحلیل شده است.

درباره کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه

 موضوع فصل‌های کتاب عبارت‌اند از:

 "مدیریت مبتنی بر مدرسه: تعریف‌ها و مفروضه"، "شرح و بسط مدیریت مبتنی بر مدرسه به منزله راهبرد اصلاح: زمینه‌ها، الگوها و حیطه‌ها"، "نیروهای تقویت کننده جنبش مدیریت مبتنی بر مدرسه"، "مدیریت مبتنی بر مدرسه از منظر تاریخی ۱۹۵۰ _ ۱۹۰۰"، "مدیریت مبتنی بر مدرسه از منظر تاریخی: جنبش نظارت اجتماعی ۱۹۷۵ _ ۱۹۶۵"، "بررسی شواهد به دست آمده از دوران جدید اصلاحات"، و "تبیین اثرات".

کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مدیران فعال در مدارس و آموزش و پرورش پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت مبتنی بر مدرسه، به منزله اصلاح مدرسه

با توجه به دلایلی که در دو فصل بعد ذکر شده‌اند، درک اصطلاح مدیریت مبتنی بر مدرسه، کار آسانی نیست. بنابراین، تالش ما برای به دست آوردن درک بهتری از مدیریت مبتنی بر مدرسه، به عنوان نوعی از اصلاحات ابتکاری، مستلزم این است که این موضوع از چشم‌اندازهای متفاوتی نگریسته شود. در نخستین بخش این فصل، تعاریف مدیریت مبتنی مدرسه را مرور خواهیم کرد و از دل آنها، عناصر ضروری این راهبرد را به منظور بهبود مدارس، استخراج خواهیم کرد. آنگاه ابهام‌های مربوط به تصمیم‌گیری مشارکتی را بررسی خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که چرا مدیریت مبتنی بر مدرسه، از نظر افراد مختلفی که در آن نقش ایفاء می‌کنند، معانی کاملاً متفاوتی به خود می‌گیرد. دلایل مفهومی و عملی، هر  دو مورد بررسی قرار می‌گیرند. بخش سوم این فصل، به تحلیل مفهوم منطق در عمل (بریک، ۱۹۹۳ ،ص: ۳) که در مدیریت مبتنی بر مدرسه نهفته است، اختصاص یافته است. ما براساس این نظریه‌های کُنش آشکار و ضمنی (مالن و دیگران، ۱۹۸۹ ،ص:2) الگویی از تأثیرات مورد انتظار مدیریت مشارکتی ارائه کرده‌ایم. در فصل چهارم، با استفاده از کارهای تجربی درباره مدیریت مبتنی بر مدرسه، این الگو را به محک آزمون زده‌ایم. در فصل دوم، توضیح درباره مدیریت مبتنی بر مدرسه را به سه روش به اتمام خواهیم رساند. زمینه مدیریت مشارکتی و سه شکل عمده مدیریت مبتنی بر مدرسه: اجرایی، حرفه‌ای و نظارت اجتماعی را بررسی خواهیم کرد. همچنین حیطه‌های مدیریت مشارکتی را توضیح خواهیم داد و برای انجام این کار، ابزاری برای قضاوت درباره اثربخشی روش‌های مختلف مدیریت مبتنی بر مدرسه ارائه خواهیم کرد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان