دانلود و خرید کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی بیل کمپبل ترجمه سمانه ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی اثر بیل کمپبل

کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی

معرفی کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی

کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی نوشتهٔ بیل کمپبل با ترجمهٔ سمیرا‌سادات قالیشورانی و سمانه ابراهیمی در انتشارات مبانی چاپ شده است. راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی، اطلاعات بنیادی ارزشمندی را در مورد تاثیرات تغذیه بر عملکرد، سلامت و ترکیب بدن ارائه می‌کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا یافته‌های علمی را درک کرده و به کار ببرید تا بتوانید وضعیت تغذیه یک فرد را ارزیابی کنید و برنامه‌های تغذیه‌ای ویژه‌ای ایجاد کنید. منبع معتبری از جنبه‌های انتخاب غذا، هضم، متابولیسم و هیدراتاسیون مربوط به ورزش و عملکرد فعالیت ورزشی است.

درباره کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی

این کتاب دربارهٔ چندین موضوع تغذیه ورزشی معاصر صحبت می‌کند، از جمله پیشرفت‌های اخیر در کمبود انرژی نسبی در ورزش (RED-S)، تحقیقات مربوط به شست‌وشوی دهان با کربوهیدرات، نقش مکمل‌های غذایی محبوب، مکمل‌های قبل از تمرین و استفاده از پروتئین و اسیدهای آمینه در بهبود استقامت هوازی، قدرت و توان. موضوع تعادل انرژی و پیامدهای کم‌خوری و پرخوری را بررسی می‌کند. استفاده از نرم‌افزارهای محبوب و برنامه‌های تلفن هوشمند برای ارزیابی وضعیت تغذیه را آموزش می‌دهد. در رابطه با درشت‌مغذی‌ها و این که چگونه برای انرژی متابولیزه، ذخیره و اکسید می‌شوند، توضیح می‌دهد. توصیه‌هایی مبتنی بر علم برای استفاده از درشت‌مغذی‌ها، ریز‌مغذی‌ها و هیدراتاسیون برای بهبود عملکرد هوازی، بی‌هوازی و مبتنی بر قدرت دارد. در نهایت، از یافته‌های پیشرفته در مورد زمان‌بندی استفاده از مواد مغذی بر اساس نوع، شدت و مدت فعالیت سخن می‌گوید تا به شما در درک نحوه توصیه مواد مغذی صحیح در زمان ایده‌آل برای دستیابی به نتایج عملکرد مطلوب کمک کند.

کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به ورزشکاران و همهٔ افرادی که مایل هستند تغذیهٔ صحیحی متناسب با فعالیت خود داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای تغذیه NSCA برای ورزش و فعالیت بدنی

در نظـر داشـتن اثـر حرارتـی غـذا هنـگام تنظیم یک برنامـه غذایی بـرای افزایـش یـا کاهـش وزن مهـم اسـت، زیـرا تمـام کالری‌ها از نظـر زیسـت شـناختی یکسـان نیسـتند. بـه عنـوان مثـال، اگر فـردی بـه مــدت یــک ســال هــر روز ۳۰۰ کیلوکالــری پروتئیــن اضافــی به‌جای ۳۰۰ کیلوکالری ساکارز اضافــی یعنــی قنــد ســفره مصــرف کنــد، می‌توان ایــن نظریــه را مطــرح کــرد کــه تأثیــر افزایــش وزن بــه دلیــل تفــاوت خصوصیــات گرمازایــی ایــن عناصــر مغــذی یکســان باشــد. هنگامـی کـه ورزشـکاران رژیـم لاغری را بـرای ازدست‌دادن وزن بدن خـود شـروع می‌کنند، به طور مـداوم مقـداری از تـوده عضلانی بـدون چربــی را از دســت می‌دهند. بــا افزایــش نســبت پروتئیــن مصــرف شـده در طـی رژیـم غذایـی بـا کالـری، ورزشـکار بـه دو مزیـت دسـت می‌یابد. اول، محتـوای پروتئیـن بالاتر بـه حفظ توده عضلانی بدون چربـی کمـک می‌کند و دوم اینکـه، بـه دلیـل خـواص گرمازایـی بالای پروتئیـن، کالـری بیشـتری سـوزانده می‌شود.

اثرات مخرب رژیم‌های غذایی با انرژی محدود شده ورزشــکاران در ورزش‌های محــدود کننــده وزن ماننــد ورزش‌های رزمی، کشـتی، بوکس، ژیمناسـتیک، اسـکیت و غواصی ممکن است نیــاز بــه کاهــش وزن بــدن یــا بهبــود ترکیــب بــدن یــا هــر دو داشــته باشــند. دلایل تمایــل بــه کاهــش وزن ممکــن اســت از افزایــش عملکـرد تـا رسـیدن بـه یـک گـروه بـا وزن کمتـر باشـد یـا ممکـن اسـت ملاحظات زیبایی‌شناختی را شـامل شـود. صـرف نظـر از اینکـه چـرا یـک ورزشـکار تمایـل بـه لاغر شـدن دارد، ایـن ورزشـکار یـا مربـی بایـد بـر کاهـش چربـی بیـش از حـد بـدن تمرکـز کـرده و سـعی در از دسـت نـدادن تـوده عضلانی بـدون چربـی داشـته باشـد.

تمرینات کمر
برایان ریچی
تغذیه ورزشی نوین (جلد اول، مبانی علمی)
رونالد جی موگان
بازگشت به حالت اولیه از تمرین
جیمز هافمن
مجموعه کتاب‌های تمرینات کراس ترینینگ
آر.ام لویس
علم و توسعه هایپرتروفی عضلانی
برد شوئنفلد
آناتومی تمرینات عملکردی
کوین کار
تغذیه ورزشی
نانسی کلارک
زمان‌بندی تمرینات قدرتی و استقامتی
امی اشمور
دوره بندی یکپارچه در تمرینات ورزشی و توسعه عملکردی
تئودور ا. بومپا
ارزیابی وضعیت غذایی ورزشکاران
جودی آ. دریسکل
فیزیولوژی تمرین بدنی
ژولت راداک
تمرینات قدرتی برای زنان
اولگا رونبرگ
تغذیه ورزشی؛ جلد اول
آسکر جوکندروب
گرم کردن
ایان جفریز
آشنایی با آزمون‌های ورزشی بالینی
رابرت شون
راهنمای NSCA در طراحی تمرین
جی آر. هافمن
فعالیت بدنی و پیشگیری از بیماری های مزمن و ناتوانی ها
ولی‌اله دبیدی روشن
دستورالعمل های ACSM برای آزمون و تجویز ورزشی
سجاد احمدی‌زاد
اصول مربیگری فیتنس و مقدمه ای بر مربیگری خصوصی
سیدمحمدصادق هاشمی
پشت میزنشینان در برابر دنیای نشسته بایستید
ژولیت استارت

نظرات کاربران

BiNam
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

من نمیفهمم ناشر چه فکری با خودش کرده، کتابی که نه حجم بالایی داره و نه حق کپی رایت براش پرداخت شده رو ۱۶۰ هزار تومن قیمت‌گذاری کرده! یک ستاره بخاطر قیمت بالای کتابه، نه محتوای کتاب.

sanaz naghdi
۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قیمت کتاب خیلی بالاست

کاربر ۴۸۱۸۲۶۱
۱۴۰۱/۰۵/۰۱

قیمت کتاب بالاست، به نظرم ناشر باید در قیمت کتاب تجدید نظر کنه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان