دانلود و خرید کتاب جهش مالی توحید شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهش مالی اثر توحید شجاعی

کتاب جهش مالی

معرفی کتاب جهش مالی

کتاب جهش مالی نوشتۀ توحید شجاعی است. انتشارات تعالی این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، به شما کمک می‌کند با یک نگرش متفاوت نسبت به پول و ثروت، سرعت رسیدن به اهداف مالی خود را حداقل ۴ برابر افزایش دهید.

درباره کتاب جهش مالی

کتاب جهش مالی دربارۀ کسب ثروت است.

کتاب جهش مالی در واقع، ما را با علت‌ها و قوانین جهان هستی آشنا می‌کند؛ قوانینی که می‌توانند ما را پول‌سازتر کرده، در مسیر رسیدن به ثروتِ بیشتر قرار داده و هدایت کنند. مطالب این کتاب، چندین بار به‌صورت دوره‌های آموزشی برگزار شده است.

نویسندۀ این کتاب، در ۶ فصل، دانش و تجربیات خود را به‌طور کامل و به زبان ساده بیان کرده و از مثال‌های متفاوت برای ارائۀ هر چه بهتر مطالب استفاده کرده است.

هدف توحید شجاعی از نگارش این کتاب این بوده است که به مخاطبان خود در رسیدن به اهداف‌شان کمک کند. این نویسنده می‌گوید، این «رسیدن» تنها برای افرادی اتفاق خواهد افتاد که این کتاب را تا انتها بخوانند و نکات و تمرین‌های آن را انجام دهند.

خواندن کتاب جهش مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت کسب‌وکار و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جهش مالی

«در دنیا، تنها یک درصد از انسان‌ها موفق می‌شوند ثروت واقعی را تجربه کنند و ۹۹درصد باقی‌مانده، علی‌رغم این‌که برای ثروتمند شدن در تلاش‌اند و برای رسیدن به ثروت، هم انرژی و هم زمان خود را صرف می‌کنند، اما بازهم به ثروت واقعی دست پیدا نمی‌کنند.

تنها یک درصد از کل افراد دنیا به ثروت واقعی می‌رسند. چراکه تنها یک درصد از افراد هستند که حقیقتاً با قوانین جهان هستی آشنایند و می‌دانند چگونه عمل کنند، و به کمک باورها و نگرشی که دارند به نتایج مطلوب خود می‌رسند. درحالی‌که ۹۹درصد دیگر، از این قوانین اطلاعی ندارند و بنابراین نتایج قابل‌توجهی هم کسب نمی‌کنند.

شاید شما هم برای دستیابی به پول بیشتر تلاش‌های زیادی در زندگی‌تان کرده و راه‌های مختلفی را آزموده‌اید. شاید شما هم به امید دستیابی به پول بیشتر وارد بازار بورس شده، یا از روش‌های اینترنتی استفاده کرده، یا شاید هم وارد بازار خریدوفروش خودرو شده باشید. شاید مشاغل مختلفی را تجربه کرده و مهارت‌های بسیاری را آزمون‌وخطا کرده باشید. اما درنهایت، به‌اندازه‌ای که تلاش، زمان و انرژی صرف کرده‌اید، به نتیجه مطلوبی دست نیافته‌اید. اما در همین شرایط و زمان، گروهی از افراد هستند که با تلاشی «کمتر» از تلاش شما، درآمدهایی ده تا بیست برابرِ درآمد شما را به دست می‌آورند.

چه چیزی باعث چنین اختلافی می‌شود؟

به یاد دارم که در گذشته همیشه وقتی در خیابان‌ها قدم می‌زدم یا در رفت‌وآمد بودم، به این توجه می‌کردم که در خیابان، هم اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت در حال عبور و مرور هستند و هم اتومبیل‌های خیلی بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت. مدام این سؤال را از خودم می‌پرسیدم که چطور می‌شود افرادی که در یک شهر و کشور زندگی می‌کنند و ازلحاظ خصوصیات فیزیکی و جسمی باهم برابرند، ازنظر سطح زندگی و شرایط مالی این‌قدر باهم اختلاف داشته باشند؟ یا به این فکر می‌کردم که چرا عده‌ای هنگام انتخاب غذا در رستوران، کیفیت و نوع غذا را ملاک انتخاب قرار می‌دهند اما عده‌ای دیگر فقط به ستون قیمت‌های منوی رستوران توجه دارند و بدون توجه به نوع و کیفیت غذا، فقط به دنبال غذاهای با قیمت پایین و ارزان هستند.

وقتی به این موضوعات فکر می‌کردم، در اعماق وجودم می‌دانستم که نمی‌خواهم جزو آن دسته از افرادی باشم که غذایشان را با توجه به قیمت انتخاب می‌کنند یا اتومبیل‌های ارزان‌قیمت سوار می‌شوند. از همان زمان می‌دانستم که نمی‌خواهم فقط یک زندگی ساده داشته باشم یا سفرهایم فقط خلاصه‌شده باشند در سفر شمال آن‌هم هرچند سال یک‌بار، چیزی که در خانواده ما اتفاق می‌افتاد.

به همین دلیل از همان زمان از راه‌های مختلف در پی یافتنِ شاه‌کلیدِ موفقیت و ثروت و رسیدن به موفقیت‌ها و خواسته‌هایم بودم. بنابراین شروع کردم به مطالعه کتاب‌های مختلف در زمینه موفقیت و شرکت در کلاس‌های آموزشی. تقریباً در تمامی کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی داخلی و چند دوره از دوره‌های اساتید خارجی شرکت کردم. در حدی که دیگر، کلاس و دوره‌ای در داخل کشور باقی نمانده بود که در آن شرکت نکرده و کتابی از مجموعه کتاب‌های موفقیت نمانده بود که آن را مطالعه نکرده باشم. من در پی یافتن راهِ اصلی رسیدن به ثروت بودم و می‌خواستم جزو گروه یک‌درصدی باشم.»

نظرات کاربران

کاربر 5180641
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

خیلی ساده و کاربردی ممنونم از نویسنده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
وقتی چیزی برای ذهن منطقی شود، غیرممکن برای ذهن بی‌معنی می‌شود.
Saeed Haidari
«نمی‌توان کنار آتش بود و بوی دود نگرفت».
Saeed Haidari
جهان هستی در هرلحظه در حال به تعادل رساندن باورهای شما با نتایج زندگی شماست.
Saeed Haidari
باورهای ما از تصورات و افکاری به وجود می‌آیند که مدام برای خود تکرار و به آن‌ها توجه می‌کنیم.
Saeed Haidari
ثروتمند شدن، معنوی‌ترین و بافضیلت‌ترین کار دنیاست.
Saeed Haidari
ذهن ما هر چیزی را که برایش باورپذیر شود می‌تواند خلق کند.
Saeed Haidari
اگر فردی در هر گوشه از کره زمین توانسته به موفقیتی برسد، پس بقیه افراد هم می‌توانند!
Saeed Haidari
وقتی شما به خودتان می‌رسید، جهان هستی هم به شما رسیدگی خواهد کرد؛ وقتی احساس ارزشمندی را در خود ایجاد می‌کنید، پول هم به سمت شما حرکت می‌کند.
Saeed Haidari
تنها راه آموزش صحیح، مثال زدن است.
Saeed Haidari
پول درآوردن راحت‌ترین کار دنیاست، کافی است بدانید که باید چه‌کاری انجام دهید.
Saeed Haidari

حجم

۱۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۹۴۰
تومان