دانلود و خرید کتاب نیمه تاریک وجود دبی فورد ترجمه آزاده آبکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد

کتاب نیمه تاریک وجود

معرفی کتاب نیمه تاریک وجود

کتاب الکترونیکی «نیمه تاریک وجود» نوشتهٔ دبی فورد با ترجمهٔ آزاده آبکار در انتشارات الهام نور چاپ شده است. صدها هزار نسخه این کتاب فروخته است و به نوزده زبان ترجمه شده است زیرا روند و مراحل آن تاثیر گذار بوده است، این سفر برای من مٶثر بود و برای شما هم مٶثر خواهد کرد. می‌توانید به این مراحل اعتماد کنید. از آنها نترسید در آن آرام بگیرید، خوشحال شوید، هیجان زده شوید. وقتی همه چیزهایی را که درمورد خودتان هست را می‌شناسید و می‌پذیرید، همه افراد اطراف شما سود می‌برند. این هدیه‌ای است که ادامه خواهد داشت زیرا افرادی که در حضور شما هستند احساس بهتری نسبت به خودشان خواهند داشت.

درباره کتاب نیمه تاریک وجود

وقتی متوجه شوید آنچه شما از آن ساخته شده اید، عشق محض است، قلب شما گشوده خواهد شد و با خود و دیگران آشتی خواهید کرد. وقتی ارزش هر خصلت خود را در ک کنید شخصیت، شما هرگز خود یا دیگران را به همان شیوه قبل نمی‌بینید و به وجد خواهید آمد که کسی باشید که در این زندگی فرصت زیستن دارد. این گواهی‌ای بر قدرت این کتاب است که در دانشگاه‌ها و سایر موسسات آموزشی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، توسط درمانگران، مربیان و سایر متخصصان بهداشت روان ارائه می‌شود و به کسانی که آن را می‌خوانند منتقل می‌شود.

این مسیری آسان نیست زیرا سعی می‌کنیم آنچه از آن متنفریم را دوست داشته باشیم، آنچه از آن ترسیده‌ایم را دوست داشته باشیم، آنچه که ما را آزار و اذیت کرده است را دوست داشته باشیم، اغلب به نظر می‌رسد به جای بهبودی این لحظه تحمل درد گذشته آسان تر باشد. اما من به شما قول می‌دهم آسان تر نیست. آینده‌ای که عمیقاً آرزو می‌کنیم تنها در صورتی می‌تواند متعلق به شما باشد که مایل به تحمل دردهای گذشته خود باشیم. نه فقط پذیرش بلکه در آغوش کشیدن گذشته است که آینده‌ای به ما تحویل خواهد داد که علیرغم گذشته‌ای است که ما زندگی کرده‌ایم. ما با یادگیری هر آنچه که هستیم و همه آنچه را که تجربه کرده ایم، هر چقدر هم که مشکل بوده باشد به آن شخصیتی که مشتاق رسیدن به آن هستیم دست می‌یابیم

کتاب نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب نیمه تاریک وجود

این نیمهٔ تاریک وجود ما اعماق هوشیاری و ضمیر نا خوداگاه ما را پر کرده است و از خودمان و دیگران پنهان است. پیامی که از این مکان مخفی به ما می‌رسد، ساده است: من یک مشکلی دارم. حالم خوب نیست. دوست داشتنی نیستم. آدم لایقی نیستم. با ارزش نیستم. بسیاری از ما این پیام‌ها را باور می‌کنیم. باور داریم که اگر از نزدیک به خود بنگریم چیزی وحشتناک درون خود پیدا خواهیم کرد. ما به خاطر ترس از کشف کردن کسی که نمی‌توانیم با او زندگی کنیم از نگاه عمیق و دقیق به خود اجتناب می‌کنیم. ما از خودمان می‌ترسیم. ما از هر فکر و احساسی که زمانی در خود سرکوب کرده‌ایم می‌ترسیم. بسیاری از ما چنان از این ترس خود را جدا کرده‌ایم که فقط بازتاب آن را می‌بینیم.

ما این ترس را به جهان، به خانواده دوستان، و حتی غریبه‌ها منتقل می‌کنیم. ترس ما چنان عمیق است که تنها راه مقابله با آن پنهان کردن یا انکار آن است. به تدریج به فریبکارانی ماهر تبدیل می‌شویم که دیگران و خودمان را فریب می‌دهیم. چنان در این کار مهارت کسب می‌کنیم که در حقیقت فراموش می‌کنیم نقابی بر چهره داریم که خود واقعی و اصیل ما را پنهان کرده است. باور می‌کنیم همان کسی هستیم که در آینه می‌بینیم. باور می‌کنیم همین جسم و ذهنی هستیم که پیش رویمان قرار دارد. حتی پس از سال‌ها شکست در روابط، شغل، رژیم‌های غذایی و رویاهایمان هنوز هم این پیام‌های درونی آشفته را سرکوب می‌کنیم.

به خود می‌گوییم که حالمان خوب است و همه چیز رو به بهبودی خواهد رفت. با چشم بند چشم‌های خود را می‌بندیم ودر گوش‌های خود صدا گیر می‌گذاریم تا داستانهای خلق شده در درون مان را زنده نگه داریم. حالم خوش نیست. دوست داشتنی نیستم. لایق نیستم. موجود با ارزشی نیستم. به جای سرکوب کردن سایه‌های خود لازم است که از آنها پرده برداریم، مالک آنها شویم و با آن چه را بیش از همه بیم روبرو شدن با آن را داریم مواجه شویم. منظور من از "مالک شدن" پذیرش ویژگی‌هایی است که متعلق به خود شماست. لازاری نویسنده و مدرس عرفان می‌گوید: " سایه‌ها هستند که کلید راه حل مسائل را در دست دارند.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

محمد کهزادی
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

بهترین کتابی که تا حالا خوندم اش و هزار بار دیگه بخونم اش بازم کمه ،همین. و همینطور کتاب جوجه اردک زشت که به هم وابسته هستن

کاربر ۲۸۱۳۸۸۶
۱۴۰۲/۰۲/۲۹

در باب خودشناسی هست. اگه علاقه مند هستید تمرین های مفیدی داره که خیلی به آدم کمک میکنه. اما کتاب بیخودی زیاد طولانیه! کمی زیاده گویی شده ولی همچنان مفید و موثر است. کتاب رو بخونید و تمرین هاش رو

- بیشتر
کاربر ۶۲۹۶۰۹۵
۱۴۰۲/۰۱/۲۵

هر صفحه این کتاب رو میخونید یک ساعت به فکر فرو میرید! یک بار خواندنش کمه

کاربر 7910118
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کتاب های سطحی و بنوعی روانشناسی زرد که شاید کلللل کتاب 200 صفحه ای رو بشه توی 50 صفحه جمع کرد و اینقد از مثال "" اقای x و خانم y که در همایش های نویسنده کتاب شرکت کرده بودند

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یونگ می‌گوید: "کسی نمی‌تواند با تجسم اشکال نور نورانی شود مگر آن که از تاریکی آگاهی داشته باشد"
کاربر ۷۱۳۳۷۳۰

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۱۹۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان