دانلود و خرید کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم) محمدجواد گودینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم) اثر محمدجواد گودینی

کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم)

معرفی کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم)

کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم) نوشته محمدجواد گودینی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم)

تردیدی نیست دانش تاریخ و تامل در زندگی پیشینیان و رویدادهایی که در گذشته انجام شده، با همه پستی و بلندی‌ها و فراز و نشیب‌هایش، حاوی درس‌ها و عبرت‌های فراوانی برای نسل حاضر و آتی بوده و به دانش پژوهان این امکان را می‌دهد با بهره‌گیری از زندگی گذشتگان و مطالعه آن، راه صحیح را در زندگی بازشناخته و از لغزش‌هایی که پیشینیان مرتکب آن شدند و نتایج ناگوار آن، دوری کرده و بکوشند مسیر صواب را تشخیص داده و آن را در زندگی خویش به کار گیرند و تجارب گذشتگان را به مانند دستورالعملی مهم مورد تامل قرار دهند.

تاریخ چراغی است که ما را با شیوه‌های زندگی انسان‌هایی که در روزگار گذشته می‌زیستند و اکنون در این دنیا نیستند همچنین سختی‌های پیش رو و تلاششان برای از میان برداشتن بحران‌های طبیعی، انسانی، جنگ‌ها، نزاع‌ها و... آشنا می‌کند و مطالعه آن برای همه اقشار سودمند است؛ چرا که همگان به این گنج ارزشمند نیازمند بوده و اگر بدان اهتمام نداده و از دانش و تجارب گذشتگان بهره نجویند و خود را بی‌نیاز از آن بدانند، ناگزیر خواهند بود با شیوه آزمون خطایی امور گوناگون زندگی را تجربه کنند.

تاریخ بسان آزمایشگاهی است که رفتار دیگر انسان‌ها در آن به بوته آزمایش گذاشته شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و آیندگان این امکان را دارند پیرامون آن اندیشه کرده و آنچه را پیشینیان از نیکی و بدی، خوشی و ناخوشی، جنگ و صلح، تدبیر و بی‌تدبیری انجام داده و رفتار نمودند، در برابر دیدگان خود قرار داده و درباره‌اش بیندیشند و تلاش کنند در زندگی خویش از این تجارب ارزنده که حاصل عمر انسان‌های گذشته است، استفاده کرده و عبرت گیرند.

احوال روزگار و زندگی پیشینیان و امت‌هایی که در گذشته زیست می‌کردند، همواره بر یک حالت نبوده و دائما تغییر و تحول را در خود شاهد بوده است؛ همچنین در اشخاص گوناگون، زمان‌ها و مکان‌های مختلف نیز این حالت یکسان نیست و رفتارها، اندیشه‌ها، قضاوت‌ها، موضع‌گیری‌ها، سبک زندگی‌ها و تصمیم‌ها تفاوت چشمگیری داشته است پرداختن به تاریخ ضرورتی غیر قابل انکار بوده و لازم است به شیوه‌های نوین و جذاب، اخبار گذشتگان را بر نسل حاضر عرضه کرد و جوانان وطن را با گذشته خود آشنا کرد.  این کتاب به شما کمک می‌کند تا اطلاعات جذابی از داستان‌های پیشینیان داشته باشید.

خواندن کتاب داستان های آموزنده از پیشینیان (جلد اول و دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های آموزنده پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان