دانلود و خرید کتاب کمک به دیگران یا انفاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمک به دیگران یا انفاق اثر گروه تحقیق و توسعه خیریه نورالزهرا (س)

کتاب کمک به دیگران یا انفاق

معرفی کتاب کمک به دیگران یا انفاق

کتاب کمک به دیگران یا انفاق نوشته گروه تحقیق و توسعه خیریه نورالزهرا (س) است. این کتاب را انتشارات آرمان رشد منتشر کرده است. 

درباره کتاب کمک به دیگران یا انفاق

بشر به دليل انسان بودنش هميشه آماده كمک به هم‌نوعان خود‌ بوده است و از نشانه‌های انسانيت او كمک به سايرين است تا جایی كه حتی ممكن است خود‌ را به خاطر كمک به ديگران فراموش كند‌ درحالی که در ميان حيواناتی كه دسته‌جمعی زندگی می‌كنند‌ تا اين حد‌ گذشت و ايثار د‌یده نشده است. كمک‌هايی كه توسط مردم انجام می‌گيرد‌ و به عنوان كار خير در جوامع مشهور است و در اصطلاح دينی انفاق يا خيرات می‌گويند. 

دراين نوشتار با بهره‌گيری ازمنابع گوناگون و سايت‌ها به اين پرداخته است که چگونه می‌توان يك مؤسسه خيريه تأسیس کرد‌ و نيز توضيحي از سازمان‌های مردم نهاد‌ كه به نام NGO و يا سمن معروفند، ارائه شده است و نيز شيوه تشكيل و اداره آن جهت علاقه‌مندان به تأسیس چنين مؤسساتی جمع‌آوری گرديده و از طرف ديگر جهت تشويق مردم به تأسیس مؤسسات خيريه نظر انديشمندان جامعه و پيشوايان دينی و نيز كلماتی را كه در حمايت از آن در قرآن كريم آمده است جمع‌آوری کرده است تا كسانی كه مشغول به اين كار خداپسندانه هستند‌ و نيز حاميان آنان ارزش كار خود‌ را دانسته و كار خود‌ را به بهترين وجه ممكن ادامه دهند. 

خواندن کتاب کمک به دیگران یا انفاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر انفاق پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان