دانلود و خرید کتاب بازاریابی مدرن مجید ملک پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی مدرن اثر مجید ملک پور

کتاب بازاریابی مدرن

نویسنده:مجید ملک پور
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی مدرن

کتاب بازاریابی مدرن نوشتهٔ مجید ملک پور است و انتشارات آثار فکر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی مدرن

علم بازاریابی یا مارکتینگ در واقع، مدیریت رابطه سودآور با مشتری است. هدف بازاریابی، حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید از طریق ارائه ارزش بالاتر، به‌وسیلۀ جلب رضایت آ‌نها است.

بازاریابی مجموعه فرآیندهایی است که شرکت‌‌ها، پیشنهادهای ارزشمندانه‌‌ای را برای مشتریان هدف خود انتخاب می‌‌کنند و منابع را برای تامین این پیشنهادها و دستیابی به اهداف مورد نظر به‌کار می‌‌گیرند.

بازاریابی یعنی در اولویت قراردادن مشتریان، تهیه برنامه‌‌های میان‌‌مدت و بلندمدت به منظور توسعه برند، تهیه و تدوین فعالیت‌‌های کلیدی برای موفقیت مستمر کسب‌‌وکار، تخصیص منابع برای دستیابی به اهداف کسب‌ و کار.

تعریف مارکتینگ یعنی عملی در کسب‌وکار یا فروش محصولات یا خدمات، از جمله تحقیقات بازار و تبلیغات. امروزه مارکتینگ چیزی است که هر شرکت و سازمانی باید آن را در استراتژی رشد خود پیاده‌سازی کند. بسیاری از شرکت‌ها از تکنیک‌های بازاریابی برای رسیدن به اهداف خود بدون اینکه متوجه باشند استفاده می‌کنند؛ زیرا برای تبلیغ و افزایش فروش محصول یا خدمات خود تلاش می‌کنند. این روزها بازاریابی یکی از جنبه‌های اصلی و کلیدی کسب‌وکار است. با توجه به اینکه در دنیای امروز مارکتینگ تغییرات زیادی داشته، کتاب بازاریابی مدرن قصد دارد به بحث مارکتینگ از زاویه‌ای نوین بپردازد.

خواندن کتاب بازاریابی مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی مدرن

«بازاریابی مدرن یا بازاریابی نوین یک روش بازاریابی جامع، چابک و مبتنی بر داده است که برندها را با مشتریان ایده‌آل مرتبط می‌کند تا نتایج متفاوتی را به دست آورند. در بازاریابی مدرن، اطلاعات از طریق شیوه‌های متعددی جمع‌آوری می‌شوند. این اطلاعات با کمک تفکر خلاقانه، استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر فناوری را تشکیل می‌دهند.

در بازاریابی مدرن بیشتر فعالیت‌ها در فضای وب صورت می‌گیرد و در واقع، وقتی صحبت از بازاریابی مدرن به میان می‌آید، بهتر است راجع به نقش اینترنت و ابزارهای دیجیتال در آن صحبت کنیم. در بازاریابی مدرن سعی می‌شود تا از تمام ظرفیت‌های موجود در اینترنت مثل سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ) و تمام ابزارهای دیجیتال مثل گوشی‌های همراه و بیلبوردهای هوشمند استفاده شود.

نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد این است که در بازاریابی مدرن، شما باید بر روی برندسازی و به خصوص برندسازی دیجیتال یا همان دیجیتال برندینگ کار کنید. رساندن صدای برند شما از مهمترین فعالیت‌هایی است که باید انجام دهید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۲۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان