دانلود و خرید کتاب مغز انسان و اختلال های آن دواگ ریچاردز ترجمه محمدکریم خداپناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مغز انسان و اختلال های آن

کتاب الکترونیکی «مغز انسان و اختلال های آن» نوشتهٔ دواگ ریچاردز و تام کلارک و کارل کلارک با ترجمه محمدکریم خداپناهی و پریساسادات سیدموسوی و مریم ضیائی و سعید قنبری در انتشارات سمت چاپ شده است.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد.

این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف تأسیس این سازمان تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها بوده‌است.

انتشارات سمت علاوه بر فعالیت در حوزه های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است.

انتشارات سمت تا به‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلییون نسخه منتشر کرده است.

درباره کتاب مغز انسان و اختلال های آن

علم عصب‌شناسی، مطالعه مغز و نظام عصبی، تأثیرات آن بر نظام روان‌شناختی، یکی از حوزه‌های علمی در حال گسترش است که توجه روزافزونی را به خود جلب کرده است. کتاب حاضر با عنوان مغز انسان و اختلالهای آن، با مروری بر ساختار و کنش‌وری بهنجار مغز و مکانیزمهای زیر بنایی آن آغاز می‌شود و سپس به بررسی اختلالهای عصب‌شناختی و روان‌شناختی می‌پردازد. در هر بخش، خواننده با نشانه‌های مرضی، سبب‌شناسی، ابزارهای تشخیصی مربوط به اختلالهای خاص و در نهایت، جدیدترین رویکردهای درمانی در آن قلمرو، آشنا می‌شود. مطالعات موردی در شرح هر بیماری، به درک بهتر اختلالها کمک می‌کند. 

خواندن کتاب مغز انسان و اختلال های آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه این کتاب به متخصصان و دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی بالینی، روان‌پزشکی، عصب‌شناسی و تمام خوانندگان علاقه‌مند به مکانیزم‌های عصب‌شناختی اختلال‌های مغزی توصیه می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۱۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۱۱ صفحه