دانلود و خرید کتاب دیزنی (از ایده تا برند) لوی باندی سیکول ترجمه جواد کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دیزنی (از ایده تا برند)

کتاب الکترونیکی «دیزنی (از ایده تا برند)» نوشتهٔ لوی باندی سیکول با ترجمه جواد کریمی در انتشارات فنی ایران ( کتاب های نردبان) چاپ شده است. امروز شرکت والت دیزنی بزرگترین شرکت سرگرمی در جهان است. اما سال‌ها قبل فقط یک ایده بود. ایده‌ای که دو برادر، والت و ری دیزنی، در سال ۱۹۲۳ داشتند. در این داستان می‌گوییم که چطور ایدهٔ موشی کارتونی به شرکتی تبدیل شد که میلیاردها دلار ارزش دارد و بیش از دویست هزار نفر را در سراسر جهان استخدام کرده است.

«فقط امیدوارم یک نکته را هیچ وقت فراموش نکنیم؛ اینکه همه چیز از یک موش شروع شد.»

والت دیزنی

درباره کتاب دیزنی (از ایده تا برند)

چگونه یک ایده ی ساده تبدیل به یک برند موفق جهانی می‌شود؟ میکی ماوس یعنی مشهورترین شخصیت کارتونی جهان و دیزنی‌لند چطور به وجود آمدند؟ والت دیزنی چطور کار خود را آغاز کرد و گسترش داد؟ این کتاب، داستان کودکی خلاق و کنجکاو است که به نقاشی علاقه داشت و با خلاقیت و پشتکار آرزوهایش را تبدیل به واقیعت کرد. او می گفت: «راه شروع هر کاری این است که دست از حرف زدن بکشی و دست به کار شوی.»

والت دیزنی دست به کار شد. او عاشق سرگرم کردن مردم و آوردن شادی و خنده به زندگی آن‌ها بود و در این کار موفق شد.

کتاب دیزنی (از ایده تا برند) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب، از سری داستان های کودکان و نوجوانان است که با مطالعه آن می‌آموزند چطور والت دیزنی به نامی این چنین آشنا تبدیل شد. مطالعهٔ این کتاب حتی برای بزرگسالان نیز جذاب خواهد بود.

بخشی از کتاب دیزنی (از ایده تا برند)

استودیوی والت دیزنی خیلی زود با یکی از شخصیتهایش به نام اسوالد، خرگوش خوششانس، به موفقیتی نسبی رسید. در همان حین مارگارت وینکلر با مردی به نام چارلز مینتز ازدواج کرد که ادارة شرکت مارگارت را به دست گرفت. اما چارلز مینتز نقشهای شیطانی در ُی خالص شود و مالکیت آستین داشت. او میخواست از شر والت و ر استودیوی والت دیزنی را هم به دست آورد!

براساس این قرارداد استودیوی والت دیزنی بیستوشش کارتون کوتاه با شخصیت اسوالد، خرگوش خوششانس تولید میکرد، اما چارلز مینتز برای هر کارتون فقط 1500 دالر میپرداخت. این مبلغ حتی از مبلغ قرارداد اول هم کمتر بود و دوباره مالکیت معنوی تمام فیلمهای استودیوی والت دیزنی را هم به دست میآورد. اما والت به این پول نیاز داشت؛ برای همین قرارداد را امضا کرد و چند هنرمند و پویانمای دیگر از جمله دوست خوب خود یعنی آب آیورکس را استخدام کرد.

نظرات کاربران

pari☆
۱۴۰۱/۰۷/۱۴

عالیییی 😗😗😗

کاربر ۵۶۱۱۱۹۸
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

یعنی انقد عالی توضیح داده بود که من تعجب کردم چون هیچوقت ازین کتابا نخونده بودم 🙃 عالیییییی بود ✨️❤️ ( حداقل برای من )

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۲/۰۴

کی میدونه دیزنی جدیدا داره قهر ماناشو سیاه پوست جلوه میده برای حمایت از اونا....؟؟؟😲😲😲 برای اشنایی بیشتر با دیزنی خوانده شود...👌👌💎💎 بهترین مجموعه ای که از کتابخونه گرفته بودددمممم.....✌✌✌✌✌✅✅✅ اومممممم.......یادش بخیررررر☺☺☺ فواید خواندن این مجموعه کتاب✅&❎ _اطلاعاتی که توش هست مربوط به کساییه که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۹٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان