دانلود و خرید کتاب مواعظ (جلد چهارم) شیخ محمد تقی شیخ شوشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مواعظ (جلد چهارم) اثر شیخ محمد تقی شیخ شوشتری

کتاب مواعظ (جلد چهارم)

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مواعظ (جلد چهارم)

کتاب الکترونیکی «مواعظ (جلد چهارم)» نوشتهٔ شیخ محمد تقی شیخ شوشتری در میراث ماندگار چاپ شده است. نام «مواعظ» یا «مقتل» عنوانی است که از فحوای این مجموعه به‌دست می‌آید، حضرت علامه شیخ محمدتقی شوشتری در هفت جزوه به‌صورت مجالس متعدد مطالبی را در مواعظ و مقتل و ذکر تاریخ اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السّلام گرد آورده‌اند.

درباره کتاب مواعظ (جلد چهارم)

این کتاب به زبان فارسی است و مجموعه‌ای است از پندها و اندرزهای مرحوم علامه شیخ محمدتقی شیخ شوشتری است. مرحوم محمدعلی شیخ فرزند علامه در بخشی از مقدمه کتاب آورده که از روزی که بشر رویدادها را تجربه کرد، حتی در مراحل بسیار ابتدایی بر آن شد تا از نتایج آزموده‌های مفید خود در موارد همگون بهره گیرد و به اعمالی دست یازد که آن نتایج سودمند را به سرانجام برسانند و از ارتکاب اعمالی که نتایج سودمندی در پی ندارد رخ برتابد، البته تجربه‌هایی مدنظر است که در زمان‌ها و مکان‌های مختلف به دست آمده باشند، گاهی چنین نتایج در نزد اقوامی به جایی می‌رسد که حکم قطعی و لازم‌الاتّباع پیدا می‌کنند به گونه‌ای که اگر در پیروی از آنها کوتاهی شود، زیان و خسران در پی خواهد داشت.

درباره شیخ محمد تقی شیخ شوشتری

شیخ محمدتقی شوشتری، (۱۲۸۱-۱۳۷۴ش) معروف به علامه شوشتری و علامه تُستَری از رجالیان شیعه در قرن چهاردهم شمسی است. شوشتری در حوزه‌های علمیه ایران، نجف و کربلا تحصیل کرد. وی در مخالفت با کشف حجاب به عتبات مهاجرت کرد و پس از سپری شدن حکومت رضاشاه به شوشتر بازگشت و به تدریس و تحقیق مشغول شد. او کتابخانه شخصی خود را وقف آستان قدس رضوی کرد.

کتاب مواعظ (جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعهٔ کتب مذهبی علمای شیعه پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۱۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان