دانلود و خرید کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید عباس عطاری کرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید اثر عباس عطاری کرمانی

کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید

معرفی کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید

کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید نوشته عباس عطاری کرمانی است. این کتاب را نشر آسیم منتشر کرده است. کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید به شما یاد می‌دهد زندگی‌تان را تغییر دهید. 

درباره کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید

محققان بر این باورند که بهداشت روان چیزی فراتر از فقدان یا نبود بیماری روانی است. بُعد مثبت بهداشت جهانی نیز روی آن تکیه دارد، در تعریف سلامتی لحاظ شده است: «سلامتی یک حالت رفاه فیزیکی، روانی و اجتماعی است، نه فقط فقدان بیماری و یا ناتوانی.» مفهوم بهداشت روان شامل رفاه ذهنی، احساس خودتوانمندی، خودمختاری، کفایت، درک همبستگی بین نسلی و توانایی تشخیص استعدادهای بالقوه هوشی و عاطفی در خود است.

بهداشت روان حالتی از رفاه است که در آن فرد توانایی‌هایش را باز می‌شناسد و قادر است با استرس‌های معمول زندگی تطابق حاصل کرده، از نظر شغلی مفید و سازنده باشد و به عنوان بخشی از جامعه با دیگران مشارکت و همکاری داشته باشد. بهداشت روان به همه ما مربوط است نه فقط به کسانی که از بیماری‌های روانی رنج می‌برند. هیچ گروهی از بیماری روانی مصون نیستند. البته باید اذعان داشت که در افراد بی‌خانمان، تهیدستان، افراد بی‌کار و با سطح تحصیلات پایین، کسانی که قربانی خشونت بوده‌اند، مهاجرین و پناهندگان، کودکان و نوجوانان، زنانی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند و در افراد مسن که مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شده‌اند، بیشتر دیده می‌شود. متأسفانه، در بخش عظیمی از دنیا بهداشت روان و بیماری روانی به اندازه سلامت جسمانی و بیماری جسمی اهمیت ندارد و مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است.

این کتاب می‌خواهد به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید و احساس بهتری داشته باشید. 

خواندن کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی و شادی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب این گونه زندگی شاد و خوشبختی داشته باشید

(شادی و خوشبختی در دستان شماست، آن را نگه دارید، چه‌طور؟!)

تکرار می‌کنم، پیوند مقدس زناشویی، زیباترین نمادی از یک زندگی اشتراکی است که دو نفر عهد می‌بندند، با صداقت و صمیمیت، در طول زندگی با هم بوده، و در شادیها و سختیها و نیز در فراز و نشیبهای روزگار، با معاضدت و همیاری یکدیگر، کانون پرعطوفت خانواده را گرم و صمیمی نگه دارند، زیرا خانواده یکی از مهم‌ترین نمادهای اجتماعی است. در حقیقت، جایگاهی است برای رشد و بالندگی و آسایش و آرامش همسر و فرزندان.

ولی در پاره‌ای اوقات، این پیوند آمیخته با عشق، در پیچ و خم سوءتفاهمات ارتباطی، یا عدم آشنایی همسران جوان به مهارتهای زندگی و سوء تدبیر، به تجربه‌ای تلخ، یعنی کدورت و ناسازگاری و یا تغییرات رفتاری نامناسب بین زوجها منجر می‌شود.

در صورتی که در یک زندگی مشترک، دو طرف قادرند، با شناخت موانع و مشکلات ارتباطی، تا آنجا که باور و گذشت آنان اجازه می‌دهد، روابط خود را بهبود بخشیده و همواره در کنار هم خوش باشند و از بهداشت روانی مطلوب برخوردار شوند. شناسایی و اصلاح موانع ارتباطی و نیز اعتقاد به باورهایی که سبب بهبود بخشیدن روابط می‌گردد، به ما کمک می‌کند، تا رابطه صمیمی‌تری داشته و کانون پرمهر خانواده را سرشار از شادی و نشاط نماییم.

رابطه‌ای حتی از نوع رمانتیک و شاعرانه‌اش نیز می‌تواند، به پایداری و تحکیم بخشیدن زندگی به ما کمک کند، به شرطی که خود را برای یادگیری روابط مطلوب و صمیمی آماده کنیم، و این قابل دسترسی می‌باشد، زیرا شادی‌بخش کردن زندگی فراگرفتنی است و لزومآ چیزی نیست که آن را از والدین خود بیاموزیم، چون همه ما با گرایش به دوست داشتن و عشق ورزیدن به دنیا می‌آییم و برقراری رابطه صمیمی و دوست داشتن را از پدیده‌های پیرامون زندگی می‌آموزیم، ولی چگونگی ابراز یا برقراری این رابطه‌ها، و انتقال عواطف و احساسات خود را به دیگران، به شیوه اصولی و مؤثر نمی‌دانیم. به همین دلیل در پاره‌ای اوقات، نمی‌توانیم به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کرده و از زندگی لذت ببریم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

حجم

۴۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان