دانلود و خرید کتاب بحران عروسکی مهدی نورمحمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بحران عروسکی اثر مهدی نورمحمدزاده

کتاب بحران عروسکی

معرفی کتاب بحران عروسکی

کتاب بحران عروسکی نوشتهٔ مهدی نورمحمدزاده است و انتشارات کتاب نیستان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بحران عروسکی

این کتاب مجموعه ای از ۷ داستان کوتاه است که مهدی نورمحمدزاده نوشته است. نام‌های این داستان‌ها از این قرار هستند: مایل به عشق، مجنون جزیره،‌ همبازی،‌ شابیل، هبوط در عالم اینترنت، بحران عروسکی و ازدحام در کافی‌شاپ.

نورمحمدزاده سعی کرده در این داستان‌ها دربارهٔ موقعیت‌ها و فضاهای انسان معاصر بنویسد و از دغدغه‌های او بگوید. بسیاری از موقعیت‌هایی که او خلق کرده، محصول دنیای کنونی ما هستند و پیش از این وجود نداشتند. بنابراین همین شرایط جدید باعث می‌شود آدم‌ها به مشکل برخورند و ندانند در این وضعیت‌های جدید چطور از پس مشکلات و تنهایی خودشان برآیند. 

خواندن کتاب بحران عروسکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به داستان کوتاه معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بحران عروسکی

سلام آقای معلم.

حتما کلی فکر کرده‌ای و برای خودت فلسفه بافته‌ای تا بفهمی این ایمیل از طرف چه کسی برایت ارسال شده است. شاید هم گیج شده‌ای از عنوان no name که مثلاً اسم فرستندهٔ این نامه است! کمی صبور باش... می‌دانم که خیلی باهوشی، اما...

راستش یک سالی می‌شود که مطالب وبلاگت را می‌خوانم و البته افسوس می‌خورم که قبل‌ها چنین امکانی نداشتم و از لذت خواندن کلماتت محروم مانده بودم. توی مطالب وبلاگت همه چیز پیدا می‌شود. از داستان و شعر گرفته تا نقد فیلم و مقالات سیاسی و حتی معرفی اردوگاه اشرف!

همه را خوب خوانده‌ام. معلوم است که درد داری و از روی درد می‌نویسی... برای همین هم دوست دارم حرف‌های من را هم بشنوی.

آقا معلم دوست داشتنی! اجازه بده من هم مثل یکی از شاگردهایت برایت خاطره بنویسم. اگر خواستی، خاطرهٔ مرا هم در وبلاگت منتشر کن تا خوانندگانت حرف‌های مرا هم بخوانند و قضاوت کنند؛ مثل همان خاطرات زیبا و شیرینی که شاگردهایت از صعود سبلان نوشته‌اند. حالا اگر قول می‌دهی با انصاف و دقت حرف‌هایم را بشنوی، من هم خاطرات خودم را شروع می‌کنم.

معلم جوان یک بار دیگر جملات ابتدایی ایمیل را مرور کرد. شیوهٔ نگارش و لحن نوشته برایش آشنا نبود. با کنجکاوی، خواندن نامه را ادامه داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۶۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۱۵۰
تومان