دانلود رایگان کتاب استعدادیابی کودکان در خانه حمیدرضا رضوانی اول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استعدادیابی کودکان در خانه اثر حمیدرضا رضوانی اول

کتاب استعدادیابی کودکان در خانه

انتشارات:نشر آرسس
امتیاز:
۳.۸از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب استعدادیابی کودکان در خانه

کتاب استعدادیابی کودکان در خانه نوشته حمیدرضا رضوانی اول است. این کتاب برای والدین نوشته شده است و به‌آن‌ها کمک می‌کند استعدادهای کودکشان را پیدا کنند. 

 درباره کتاب استعدادیابی کودکان در خانه

نویسنده معتقد است در وجود هر کودکی گوهری قرار داده شده و کاری که باید انجام داد این است که رنگ و شکل آن گوهر را بشناسیم و به کمک آن راهی به سوی خوشبختی را برای کودک باز کنیم.  در این کتاب روش‌های کاربردی برای استعدادیابی کودکان در خانه مطرح شده که می‌توانید با استفاده از آن به دستاوردهای شگرفی دست یابید. 

استعداد یعنی یک نفر به‌صورت ذاتی توانایی انجام یک کار خاص را بهتر از بقیه داشته باشد. انسان‌ها با استعدادهای ذاتی متولد می‌شوند و تا پایان عمر همراه او خواهد ماند. یعنی ما در هر سنی از یک انسان، تست استعدادیابی بگیریم به نتایج مشابهی در مورد او دست خواهیم یافت. گرچه مرور زمان و تأثیر محیط سبب می‌شود کشف استعداد هر چه به سمت بزرگسالی حرکت می‌کنیم سخت‌تر شود.

این کتاب به والدین کمک می‌کند بدون نیاز کمک معلم‌ها و مربیان در مدرسه استعدادهای کودکانشان را بشناسند و برای تقویت آن تلاش کنند. این کتاب راهنمایی جامع است برای تمام والدین تا کودکشان را به بهترین شکل هدایت کنند.

خواندن کتاب استعدادیابی کودکان در خانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب استعدادیابی کودکان در خانه

۱- - استعداد کار با انگشتان و دست:

این افراد در کارهایی که نیاز به تبحر در کار با انگشتان و دست خود دارند توانایی ویژه‌ای بروز می‌دهند. مونتاژکار، جراحی، دندانپزشکی، ترسیم و خطاطی، شعبده بازی و… جزء مشاغلی است که این افراد می‌توانند با داشتن فاکتورهای دیگر در آن موفق عمل کنند.

۲- استعداد تجسم فضایی و درک ساختارها:

این افراد درک خوبی از محیط پیرامون خود و قدرت بالایی در تجسم سه بعدی و فضایی دارند. کارهای متناسب با این استعداد در صورت داشتن علاقه، شامل مجسمه سازی، مونتاژ قطعات و... می‌باشد.

۳- استعداد تشخیص صدا و موسیقی:

این افراد با موسیقی و آهنگ ارتباط خوبی دارند و می‌توانند تن‌های مختلف صدا را به خوبی تشخیص داده و یا به خوبی تقلید صدا نمایند و یا یک شعر یا آهنگ را به خوبی خود خواننده بخوانند و واکنشی که به شندین موسیقی نشان می‌دهند بسیار متفاوت‌تر از افراد معمولی می‌باشد. در نتیجه افرادی با این استعداد می‌توانند به یادگیری، اجرا و آموزش موسیقی پرداخته و یا در کارهایی که با صداسازی، ارتباط مستقیم دارد افراد موفقی باشند.

۴- استعداد ایده پردازی:

افرادی که دارای این استعداد می‌باشند نمی‌توانند یک کار را مانند سایرین انجام دهند و دایم دنبال راه حل‌های جدید برای مشکلات و یا امور زندگی می‌باشند. افردای که دارای این خصوصیت می‌باشند دایم در ذهن خود می‌پرسند: دیگر چه راهی وجود دارد؟ و یا کارهایی که در نظر عموم مردم عادی و قانون است در نظر این افراد ممکن است بیهوده جلوه کند و همیشه دنبال سبک‌های جدیدی برای زندگی و تغییر شرایط هستند. رهبران، مشاوران، نویسندگان، تولیدکنندگان محتوا اگر از این استعداد برخوردار باشند بسیار موفق عمل خواهند نمود. در نقطهٔ مقابل اگر این افراد را در کارها و یا مکان‌های خشک و تکراری اسیر کنید بسیار زود افسرده خواهند شد.

نظرات کاربران

tara
۱۴۰۱/۰۲/۲۵

عالی بود خیلی روان و مختصر و مفید توصیح داده بود من الان میفهمم استعداد پسرم در پسزمینه ای هست خوشحالم

کاربر ۲۲۶۷۸۱۷
۱۴۰۲/۰۹/۰۳

به نظرم کتاب خوبی بود تا حدودی میتوانست نیاز پدر ومادر ها را پاسخ بده ولی کامل نبود کلا برای آشنایی وبالا بردن آگاهی خوب بود نکات بهتره که یادداشت شود

کاربر 7336349
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

بدنیست

الهام
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

عالی بود پیشنهاد میشه

zahra
۱۴۰۲/۰۷/۲۴

بسیار بسیار ممنونم از نویسنده ی خوب کتاب

الهه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

برای مطالعه در زمینه ی استعدادیابی این کتاب شروع خوبی هست ولی کافی و کامل نیست. توصیه می کنم.

کاربر ۱۴۸۶۶۰۹
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

بسیار بسیار عالی و مختصر و کاربردی بود. با خواندن این کتاب از رفتن به مشاوره های بی مورد برای کودکان جلوگیری می شود. با تشکر فراوان از نویسنده و آرزوی عملی شدن راهکارهای کتاب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
انسان با یک سری استعدادهای ذاتی متولد میشود
شوق پرواز
این دنیا جای انسان‌های خلاق و با استعداد و توانمند نیست. یعنی اینها به تنهایی نمی‌توانند زمینهٔ پیشرفت انسان را پر کنند. آن کسی موفق‌تر نیست که بهتر است، آن کسی موفق‌تر است که بهتر بتواند خود را ارائه کند و سخنش را بهتر به گوش دیگران برساند.
fatemeh abdolahi

حجم

۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
رایگان