دانلود و خرید کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی) دنیل گریپو ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی) اثر دنیل گریپو

کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی)

معرفی کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی)

کتاب الکترونیکی «نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی)» نوشتهٔ دنیل گریپو با ترجمه مهدی سجودی مقدم در انتشارات مهراندیش چاپ شده است. این کتاب دوزبانه با تصویرگری‌های جذابش در قالب عباراتی ساده و کوتاه، راهکارهای مفیدی را برای غلبه بر نگرانی و اضطراب پیش‌رویتان می‌گذارد. دنیل گریپو نویسندهٔ ۱۲ عنوان از کتاب های «کمک پریان» است. او همچنین کتاب هایی در زمینۀ روان شناسی عمومی نوشته است.

درباره کتاب‌ نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی)

 «نگرانی‌درمانی» توصیه‌های کاربردی مؤثری برای ایمن‌کردن زندگی شما در قبال نگرانی پیشنهاد می‌کند و همچنین روشنگری‌هایی درخصوص موضوعات عمیق‌تر نیز دراختیارتان قرار می‌دهد. در این کتاب با ۳۸ توصیهٔ کاربردی و در ظاهر ساده برای مواجهه با نگرانی‌های خود آشنا می‌شویم. برخی راهکارها نیاز به کار عملی دارند و برخی را فقط کافی است که به خاطر بسپاریم. اما چیزی که مسلم است این است که مداومت در انجام آن‌هاست که کمک می‌کند این روش‌ها در ذهن ما نهادینه شوند و این بار که نگرانی بی‌موردی به سراغمان آمد به خوبی با آن مقابله کنیم.

کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که در زندگی روزمره‌شان اغلب احساس نگرانی دارند پیشنهاد می‌شود. اگر اغلب نگران و دلواپس و مضطرب هستید، این کتاب کوچک آمده است که برای شما آرامش و آسایش فراهم کند.

بخشی از کتاب نگرانی درمانی (فارسی - انگلیسی)

ما در زندگی بیشتر اوقات فقط به چیزهایی فکر می‌کنیم که نادرست‌اند. دفعۀ بعدی که با یک موقعیت ناخوشایند مواجه می‌شوی، از خودت بپرس «حالا چه چیزی درسته؟» نگرانی هایت را با امید و خوش‌بینی به تعادل برسان.

Too oſten we only think about what’s wrong in our lives. Next time you face a worrisome situation, ask yourself “what’s right here?” Balance your worries with hope and optimism.

نظرات کاربران

Zahra
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

خیلی کتاب قشنگ و دلنشینی بود. اگر حوصله توصیه های طولانی و پیچیده رو ندارید و کتابی می خواید که ساده و صمیمی دلگرمتون کنه این بهترین انتخابه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان