دانلود و خرید کتاب آگاهی به زبان ساده رضا علیزاده مهماندار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آگاهی به زبان ساده اثر رضا علیزاده مهماندار

کتاب آگاهی به زبان ساده

معرفی کتاب آگاهی به زبان ساده

کتاب آگاهی به زبان ساده نوشتهٔ رضا علیزاده مهماندار در انتشارات آریان ترجمان چاپ شده است. کتاب آگاهی به زبان ساده، دروس اولیه آگاهی برای آن‌دسته از عموم مردم است که طالب مطالعات معنوی و خودشناسی هستند. دکتر رضا علیزاده مهماندار این مجموعه را ساده‌نویسی کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده‌است.

درباره کتاب آگاهی به زبان ساده

آگاهی به زبان ساده گام اول است در وادی ادراک علوم معنوی از ابتدایی‌ترین چشم‌اندازها تا هر آن چیز که در عالم بی‌انتها، سؤالاتی را در اندیشه انسان طرح می‌کند. بررسی و تحقیق در این مسیر، تمرین‌هایی را طلب می‌کند که طریقه اندیشیدن و رهایی از هجوم افکار تحمیلی را به ما بیاموزد. رضا علیزاده در این همراهی، به ما یادآوری می‌کند که چگونه خود درونی را بهتر بشناسیم و بازدارنده‌های مسیر آگاهی را با هوشمندی شناسایی کرده و از افتادن در دام عادات و شکل‌های پنهان اعتقادی که در وجود ما ریشه کرده‌اند، پرهیز نماییم. این کتاب با سرفصل‌های موضوعی و در پاراگراف‌هایی کوتاه از هر مطلب، تلاش دارد که به شکل خلاصه و اجمالی، به‌کل مطالب مهم و تمرین‌های ضروری برای حصول به ادراک و دستیابی به چگونگی شیوه تفکر بپردازد.

کتاب آگاهی به زبان ساده به شکل شگرفی، انسان را در مقابل چشم‌های خواننده می‌شکافد و راز و رمزهای ناپیدایی از افکار و اَشکال پنهان وجود را بر او می‌نمایاند.

 کتاب آگاهی به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه کتاب آگاهی به زبان ساده به عموم خوانندگان توصیه می‌شود به این امید که بتواند روشنگر راه آگاهی و دانایی برای همه مردم باشد. دکتر رضا علیزاده مهماندار در این کتاب عنوان کرده است: آن چیزهایی که ما به‌عنوان دانسته‌های خود در حافظه و عقیده و آکاشای خودداریم، مجموعه‌ای از باورهای جمعی و همگانی هستند. بیایید بکوشیم که برای هر باوری که به خود تزریق می‌کنیم، اندیشه‌ای شخصی داشته باشیم.

درباره رضا علیزاده مهماندار

رضا علیزاده محقق علوم انسان‌شناختی، نزدیک به سی سال مشغول تحقیق بر علوم انرژیکی، روانشناسی درون و ارتباطاتِ انسانی بوده و با برپایی جلسات، درس گروهی‌ها، کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره، در این راستا سعی کرده است که یافته‌های خود را با همه انسان‌ها به اشتراک بگذارد. کتاب‌هایی از او به چاپ رسیده و هم‌اکنون نیز در دست چاپ است ازجمله انرژی‌درمانی، انسان‌شناسی، سکوت ذهن، آگاهی به زبان ساده، عشق یعنی همه‌چیز، ساشاژان، رؤیای بی‌پایان، گفتارهای بزرگان، رؤیا آموزی و ...

علیزاده معتقد است به همان میزان که انرژی‌های بیرونی بر شخص تأثیرگذار هستند، این امکان وجود دارد که هرکس بتواند با شناخت قدرت‌ها و نیروهایی که خالق یکتا در او به ودیعه گذاشته، تأثیری انتخاب‌شده و ارادی داشته باشد و با کشف راز و رمزهایی که به‌سادگی در خود او نهفته است، خلق اثرهایی نورانی و سازنده از خود به‌جای بگذارد

بخشی از کتاب آگاهی به زبان ساده

ـ بدی به‌خودی‌خود در عالم وجود ندارد. خداوند خالق زیبایی‌هاست و بدی و شر را خلق نکرده است. بدی نقصان در خوبی و بازتابِ نفهمیدنِ درستِ خوبی‌هاست.

ـ در عدالت الهی، اعمال انسان‌ها با میزانِ آگاهی‌شان سنجیده می‌شود.

ـ اَشکالِ فکریِ ما، حتی اگرنه در حیطه پیرامونمان، اما در جایی از جهان ظهور پیدا می‌کنند، پس متوجه باشیم که پیوسته شکلِ فکریِ متعالی‌ای بسازیم و تلاش کنیم که اشکال فکری‌مان در جهت آگاهی و بلوغِ نوعِ بشر باشد.

ـ اولین جوهره و ساختار اصلیِ هستی، صوت است. اولین مخلوقِ صوت، نور است و هیچ‌چیز در دنیا نیست که در آن نور نباشد.

ـ ما برای فهمیدنِ آنچه از یاد برده‌ایم پا بر زمین گذاشته‌ایم. در این عالم فیزیکی، هر چیز که در پیرامون ماست، همچون وسیله و ابزاری برای کمک به فهم و ادراک ما می‌باشد.

ـ بیماری عبارت است از: ورود یک آگاهی ناهماهنگ به حوزه انرژیکی انسان که می‌تواند باعث به هم خوردن نظم شعور سلولی شود و نتیجه آن، اختلال در چرخش انرژی و انسداد یا لخته شدنِ انرژی در کانال‌ها یا رودهای انرژیکی بدن باشد.

نظرات کاربران

آرنی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

انسان از «آگاهی»آغاز می شود

leila badie
۱۴۰۰/۱۱/۰۸

در تک تک تمرینات و توصیه های به ظاهر ساده ی این کتاب ، رازی عظیم در جهت شادی و سلامتیِ نوع انسان نهفته است ...

کاربر ۲۸۸۶۱۳۰
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

باسلام،کتابی بسیار ساده و روان ،مفاهیم اگاهی رو بیان کرده،و دری تازه رو به رویم بازکرد و من تونستم با تمارین بسیار ساده ای که توی کتاب بود،به آرامش نسبی برسم

کاربر ۲۸۸۸۹۸۸
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

کتابی هست که بوسیله ی آن خودخود خودواقعی ات را برای اولین بار حس میکنی

09907768176
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

سلام وسلامتی این کتاب هم مثل کتاب های دیگر استاد بی نظیر هست و توصیه میکنم حتما یک مرتبه این کتاب و مطالعه کنند

sour45
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

بسیار عالی با تشکر

کاربر ۲۸۸۸۵۳۵
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

بسیار عالی بسیار ممنون از این امکان

Houman Sorooshnia
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

سلام، این کتاب هم جالب بود، مفید بود، خیلی وقت هست به دنبال آگاهی این چنینی هستم، ممنون از نویسنده و همه آنهایی که برای این کتاب زحمت کشیدن.

کاربر ۳۷۰۹۹۴۲
۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عالی . بهترین همراه. بهترین دوست حقیقی و واقعی هزار بار هم خوندنش کم . بخونید تغییر رو نه تبدیل رو احساس کنید

کاربر ۴۱۴۶۹۱۰
۱۴۰۰/۱۱/۲۸

استاد علیزاده. آگاهی رو از دیدگاهی متفاوت ،توضیح میدهند که واقعا قابل تعمق هست ، با این که چندین دیدگاه رو در این زمینه،طی چندسال مطالعه کردم، تدریس استاد علیزاده ،برایم بهترین بوده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
مطلوبیتِ نهایی مطلوبیت نهایی وضعیتی در اعمال است که در این وضعیت، عملی عادتگونه آنقدر تکرار شود که در شخص نوعی کلافگی و حسِ فرار از آن عمل اتفاق بیفتد. بعضی از عادات که با هیچ نوع ترفندی ترک نمی‌شوند، در دراز مدت شخص را به مطلوبیتِ نهایی رسانده و با رسیدن به بیزاری از آن عمل، شخص یا با پردازش و تحلیلی آگاهانه و یا فقط به دلیلِ بیزاری از آن، قادر به ترکِ آن عمل خواهد شد.
آرنی
در دنیا، هیچ جای خالی و خلاءی وجود ندارد. اگر جایی از زندگی ات را خودت پُر نکنی، آن را برایت پُر خواهند کرد و این اتفاق قطعاً خیری برای تو نخواهد داشت.
کاربر ۲۳۴۳۲۴۴
مطلوبیتِ نهایی مطلوبیت نهایی وضعیتی در اعمال است که در این وضعیت، عملی عادتگونه آنقدر تکرار شود که در شخص نوعی کلافگی و حسِ فرار از آن عمل اتفاق بیفتد. بعضی از عادات که با هیچ نوع ترفندی ترک نمی‌شوند، در دراز مدت شخص را به مطلوبیتِ نهایی رسانده و با رسیدن به بیزاری از آن عمل، شخص یا با پردازش و تحلیلی آگاهانه و یا فقط به دلیلِ بیزاری از آن، قادر به ترکِ آن عمل خواهد شد.
آرنی
ساختارِ هستی اولین جوهره و ساختارِ اصلیِ هستی، صوت است. اولین مخلوقِ صوت، نور است و هیچ چیز در دنیا نیست که در آن نور نباشد (دلِ هر ذره را که بشکافی؛ آفتابیش در میان بینی). سیاهچاله از تراکم نورِ ستارگانی که می‌بلعد درست شده است. از خواصِ صوت این است که با ذکر یا مانترا در گوینده (و حتی در شنونده) جابجایی رخ می‌دهد، چرا که عالم، (کلمه الله) است.
🎸🍃تبسم🍃🎸
نیایش اعظمِ مولا، حضرت علی (ع): پروردگارا به من از روی لطفت بنگر نه از روی عدل ات! (در عدالت الهی، اعمالِ انسان‌ها با میزانِ آگاهی شان سنجیده می‌شود).
🎸🍃تبسم🍃🎸
بارالهی! ایمانم را به من بفهمان و در آن استوارم دار!
🎸🍃تبسم🍃🎸
حکما قائل به این امر هستند که هر فعلی که از انسان سر می‌زند، سرنوشتِ کل بشر را به شکلی (محسوس یا نامحسوس) دستخوش تغییراتی می‌کند و همین امر ما را مسئولِ تمام وقایع عالم می‌نماید
🎸🍃تبسم🍃🎸
بزرگترین فریبِ شیطان، ناامید کردن از رحمتِ خداست.
🎸🍃تبسم🍃🎸
جهان ما، جهانِ تضادهاست. در اینجا هر چیز نقطهٔ مقابلی دارد و این امکان برای ما گذاشته شده که برای فهمِ هر چیزی، از طریقِ متضادِ آن چیز، پی به چون و چرایی‌اش ببریم. روز در مقابل شب ـ تاریک در مقابل روشن ـ زن در مقابل مرد ـ سرد در مقابل گرم ـ نرم در مقابل سخت و به شکل مفهومی: شادی در مقابل غم ـ محبت در مقابل خشم. چطور می‌توانستیم معنای تاریکی را بفهمیم اگر روشنایی در مقابل آن نبود؟ در این تضادهاست که به معنا و مفهومِ واژگان دست پیدا می‌کنیم
🎸🍃تبسم🍃🎸
تفاوت خلق کردن در جایگاه الهی و جایگاه انسانی این است که او از هیچ خلق می‌کند (کن فیکون) اما ما برای خلق کردن احتیاج به مواد اولیه‌ای در هستی داریم که او در اختیارمان قرار داده است. به شکلِ خلقتیِ ما خلقِ شکلِ فکری گفته می‌شود.
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۱۶۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱۶۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان