دانلود و خرید کتاب تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها لیبوس بایندر ترجمه سیده ژاله موسوی نصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها

کتاب روش هایی برای تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها نوشتۀ لیبوس بایندر و ترجمۀ سیده ژاله موسوی نصر است. چه کسی می‌گوید افراد ۲۰ ساله نمی‌توانند دنیا را تغییر دهند؟ یک خانم ۲۸ ساله در اتیوپی برای متوقف کردن خشونت علیه زنان فعالیت می‌کند، یک دانشجوی ۲۱ ساله در پنسیلوانیا ائتلاف ضد نسل‌کشی را رهبری می‌کند و یک خانم ۲۵ ساله، یک مزرعه ارگانیک را با یک شریک ۲۳ ساله اداره می‌کند. آنها از استعداد و توان خود برای تغییر دنیا استفاده می‌کنند.

درباره کتاب روش هایی برای تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها

به دهه ۲۰ سالگی خوش آمدید. دهه‌ای که با خوشگذرانی، ماجراجویی و بی‌خیالی همراه است. سفر شما در ۲۰ سالگی به یک حالت شفابخش محکوم به فنا شباهت ندارد. در واقع، شما می‌توانید هم لذت ببرید و هم تغییر ایجاد کنید. شما باید کاری برای حل مشکلات انجام دهید یا شاید بخواهید خود را درگیر مسائل جهانی به روشی که تأثیرات سریع و درازمدت داشته باشد نمایید. شما می‌خواهید از استعدادها، مهارت‌ها و علائق خود برای تغییر جهان به سمت بهترشدن استفاده کنید و مهم‌تر اینکه نمی‌خواهید جوانی خود را در این راه از دست بدهید. خبر خوب برای مورد قبلی این است که می‌توانید و برای مورد بعدی این است که مجبور نیستید. هزاران سازمان وجود دارد که کار آنها زندگی پایدار، سلامت، تجارت عادلانه، انرژی سبز، سرمایه‌گذاری اجتماعی، مشارکت و فعالیت‌های بشردوستانه است. وقتی به همه اینها فکر می‌کنید، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد.

شما تغییرات زیادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد، فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه، شروع یک شغل جدید (مشاغل متعدد)، عاشق یا فارغ شدن، مذاکره در خصوص سیاست‌های اداری، ازدواج، دور شدن از خانه و خریدن خانه و تشکیل خانواده. شاید کسانی بپرسند، واقعاً همه‌اش همین است؟ اکثریت شما افرادی مستقل هستید. مهم نیست چگونه وارد این طیف شده‌اید، این سال‌ها قابلیت این را دارند که تبدیل به هیجان‌انگیزترین سال‌های زندگی شما شوند. با اینکه عنوان این کتاب روش‌هایی برای تغییر جهان برای ۲۰ ساله ها است، منحصر به گروه سنی خاصی نمی‌شود. در عوض، برای شما که نوجوان، در دهه ۲۰ یا ۳۰ سالگی هستید و هنوز مشخص نشده می‌خواهید چه‌کار کنید نیز مناسب است. سرنوشت شما در تاریخ هنوز نامشخص است. رویدادهای دهه اخیر در مکان‌های مختلف مثل نیواورلئان، دارفور و عراق، به‌وضوح به ما نشان می‌دهد که جهان را در مقطع حساسی تجربه می‌کنید. با اینکه با مسائل بشردوستانه و محیطی مواجه هستید که قبلاً نبوده‌اید، زمان‌بندی شما کامل است. به سنی رسیده‌اید که به‌اندازه کافی نواور باشید که راه‌حل‌ها را بیابید و به‌اندازه کافی توان دارید که اقدام کنید. شما نسل آینده رهبران، سفرا و خبرنگاران هستید و مسلح به هوش و نبوغ هستید. شما قدرت شگفت‌انگیز دارید. ولی از کجا شروع کنیم؟ کار تغییر دنیا می‌تواند خیلی قریب‌الوقوع باشد. اگر این کتاب را دارید می‌خوانید، اولین مرحله را طی نموده‌اید.

خواندن کتاب روش هایی برای تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما یکی از این افراد هستید که دوست دارند کار بیشتری انجام دهند یا تلاش می‌کنید کشف نمایید که برای تبدیل کردن دنیا به یک مکان بهتر برای زندگی چه‌کار می‌توانید انجام دهید، ده‌ها ایده و پیشنهاد در بین صفحات این کتاب خواهید یافت.

بخش‌هایی از کتاب روش هایی برای تغییر دنیا برای ۲۰ ساله ها

روش در ۷ روز

۱. یک فیلم تماشا کنید. به طور مشخص، یک فیلم مستند یا فیلم سینمایی موردعلاقه خود را تماشا کنید. این کار راه خوبی برای یادگرفتن حقایق اصلی است و شاید این فیلم منجر به کشف بهتری شود. یک حقیقت نامناسب منجر به میلیون‌ها اقدام برای متوقف کردن گرمای جهانی می‌شود. پیام ضمنی اکثر مستندها این است که دانش قدرت را انتقال می‌دهد. اکنون که بیشتر می‌دانید، می‌توانید منجر به ایجاد جنبشی در جهت تغییر شوید. اکثر مستندها مراحلی را برای انجام چنین کاری پیشنهاد می‌دهند.

٢. در یک کمپین ثبت‌نام کنید. کمپین آمریکای تمام باورها و هر قدم از زندگی، برای کمک به تاریخچه فقر است. به کمپینی با اعضای بالای ۲٫۴ میلیون نفر که پیمانی برای دل‌سوزی و عدالت برای کمک به افراد فقیر دنیا برای مبارزه با ایدز و فقر گسترده است بپیوندید. وقتی که در پیمان آنلاین ثبت‌نام کردید، دقایق بیشتری را برای ملاحظه وب‌سایت برای دیدن این که چگونه می‌توانید برای کمک به پایان‌دادن به فقر کمک کنید صرف نمایید.

٣. چیز دیگری برای بازیافت پیدا کنید. همه ما در مورد قوطی‌های آلومینیومی، پلاستیک و شیشه می‌دانیم. همچنین می‌توانید کارتریج پرینتر، باطری و کیسه‌های پلاستیکی را نیز بازیافت کنید. اکثر مغازه‌های خواربارفروشی اگر با خود کیسه ببرید به‌عنوان جایزه کیسه‌های بازیافتی و پول نقد می‌دهند (در آمریکا. م.). قبل از بازیافت با دور ریختن چیزی، به دنبال راهی برای استفاده مجدد از وسایل باشید.

۴. یک لامپ جایگزین کنید. بر اساس نظر سازمان حفاظت محیط‌زیست، اگر هر خانه در آمریکا فقط یک لامپ رشته‌ای را با یک لامپ فلورسنت جایگزین نماید، در یک سال انرژی کافی برای روشن‌کردن سه میلیون خانه فراهم می‌شود. این از کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای برابر با حدود ۸۰۰ هزار ماشین جلوگیری می‌کند. چه‌قدر ساده است؟ البته شما می‌توانید بیش از یک لامپ را جایگزین کنید که پول بیشتری صرفه‌جویی می‌شود.

۵. یک هدیه سبز بدهید. با آن روبه‌رو شوید. از طریق تمام اتفاقاتی که در طول سال می‌توان آنها را جشن گرفت می‌توانید به افراد هدیه بدهید. از فرصت‌های پیش‌آمده برای افزایش آگاهی در مورد طیف گسترده‌ای از محصولات ساخته شده توسط شرکت‌های با مسئولیت اجتماعی و محیطی با دادن یک هدیه از آنها استفاده کنید.

۶. غذاهای محلی ماندگار را امتحان کنید.

۷. یک کمک مالی کوچک راه بیندازید. وقتی تصمیم به حمایت از سازمانی می‌گیرید، تعدادی از دوستان خود را دعوت کنید و در مورد موضوع انتخابی خود ارائه کوتاهی بدهید. از دوستان خود بخواهید که به‌جای هدیه دادن کمک مالی کنند. وقتی به‌اندازه کافی برانگیخته شدند، از آنها بخواهید ایمیل ارسال نموده و در مورد موضوع با حداقل ۵ نفر صحبت کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱۲۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان