دانلود و خرید کتاب قدرت یکی بیشتر اد مایلت ترجمه مهدیس توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت یکی بیشتر

کتاب قدرت یکی بیشتر نوشتهٔ اد مایلت (کارآفرین) و ترجمهٔ مهدیس توکلی و خلیل رضوی است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب قدرت یکی بیشتر

کتاب قدرت یکی بیشتر حاوی راهنمای نهایی برای شادی و موفقیت است. این کتاب از مجموعهٔ «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه»، ۱۹ بخش دارد. گفته شده است که این کتاب برای بسیاری از افراد شامل برنامه‌هایی کاربردی است. برای همین باید به این کتاب به چشم «چگونه در زندگی خود موفق شوید» نگاه کنید. چالش شما این است که این راهکارها را در حیطه‌هایی از زندگی خود پیاده کنید که برایتان اهمیت دارد. هیچ حرف بیهوده‌ای در این کتاب وجود ندارد، اما ممکن است شما نسبت به دیگران با بعضی قسمت‌ها ارتباط بهتری برقرار کنید. این اثر اصول مشخص، نوع تفکر، باورها و ارزش‌های شما را به چالش می‌کشد. زندگی شما تحت‌تأثیر تعداد بسیاری از آن‌ها برای همیشه تغییر می‌کند. این راهکارها به‌عمد جهانی طراحی شده است. شما قوانینی را خواهید خواند که می‌تواند برای تمام مردم دنیا در هر حوزه‌ای از زندگی استفاده شود. کتاب «قدرت یکی بیشتر» به شما می‌آموزد که موهبت‌های خود را با افکار هدفمند و اعمال متمرکز آمیخته کنید. با این کار ابتکارهایی به دست می‌آورید که بتوانید معیارها، هدف‌ها و نتایجی را که لایقش هستید، کسب کنید. تک‌تک اصولی که در این کتاب نوشته شده، جوابی فراتر از رؤیاهای سرکش نویسنده به او داده است.

خواندن کتاب قدرت یکی بیشتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد زندگی و کسب‌وکار موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرت یکی بیشتر

«عادات خود را به من بگویید تا سبک زندگی شما را نشان دهم.

می‌توانم نتایجی که براساس عادت‌های خود به دست می‌آورید را با دقت بالایی پیش‌بینی کنم، چون این نتایج با عادت‌های شما رابطهٔ مستقیم دارند.

ذهن شما اهمیت عادت را می‌داند چون عضوی خارق‌العاده کارآمد است. دی‌ان‌ای مغز با طراحی پیچیده و حفظ انرژی ذهنی از شما محافظت می‌کند. این ذخیره انرژی یعنی می‌تواند در دیگر بخش‌های زندگی که به نیروی ذهنی مضاعف نیاز است از نیروی ذهن استفاده کرد.

چه ارتباطی با عادت‌ها دارد؟

ذهن شما مدام در پی ذخیرهٔ انرژی است.

این نکتهٔ بسیار مهمی است، چون با ساخت و تغییر عادت‌ها و حتی در قدم اول اینکه چرا این عادت را دارید، ارتباط مستقیم دارد.

عادت‌ها نتیجهٔ اقدامات ناخودآگاه مغز به‌منظور استفاده از انرژی کمتر برای رسیدن به نتیجهٔ دلخواه شماست. با وجود عادت‌ها، مغز از پیش می‌داند که شما چه‌چیزی می‌خواهید و به‌صورت خودکار عمل می‌کند؛ درست مثل استفاده از سامانهٔ بازدارندهٔ سرعت در خودرو برای ایجاد بازده حداکثری سوخت.

به این فکر کنید که چندبار صبح‌ها از خواب بیدار شده‌اید و کارهای روزمره خود مثل نظافت، پوشیدن لباس و خوردن صبحانه را انجام داده‌اید. اگر برنامهٔ مشخصی دارید حتماً متوجه می‌شوید که بیشتر روزها، قبل از بیدار شدن و شروع روز، تمام کارهای خود را پشت سر گذاشته‌اید. شما این محرک را می‌شناسید... اولین لحظات روز، به‌ندرت وقتی از خواب بیدار می‌شوید به شما نهیب می‌زند.

شما در روز به این نقطه رسیده‌اید، در اصل، عادت‌های‌تان باعث شده‌اند.

این یک محرک است. تحقیقات زیادی نشان داده است که بیشتر اقداماتی که انجام می‌دهید، عادت شما هستند.

برخی افراد تا ساعت ۸ صبح دو فنجان قهوه می‌نوشند. برخی دیگر هرروز ناهار را در یک زمان مشخص می‌خورند. گلف‌بازان وقتی توپی را پرتاب می‌کنند روال به‌خصوصی دارند و کسانی که به باشگاه می‌روند، اغلب در روزهایی مشخص می‌روند و تمرینات یکسان انجام می‌دهند.

بعضی اوقات این عادت‌ها، مخصوص‌تر و روال‌تر هستند و ما حتی آگاه به‌آن‌ها نیستیم. برای مثال بعضی مردم در ابتدا مسواک می‌زنند و یا دوش می‌گیرند تا روز خود را آغاز کنند. چیزی جز این نیست.

شما چطور؟ کدام را اول انجام می‌دهید و چقدر درباره‌اش فکر می‌کنید؟

بگذارید یک قدم جلوتر برویم.

در ادامهٔ این فصل بیشتر در مورد محرک‌ها صحبت خواهیم کرد، اما اکنون، وقتی در حمام قدم می‌گذارید، آب محرکی است که عادت کارهایی که در حمام انجام می‌دهید را شروع می‌کند.

آیا با شامپو زدن سر شروع می‌کنید؟ آیا یک قالب صابون برمی‌دارید و اول به صورت و بعد به بدن خود می‌زنید؟ آیا می‌ایستید و می‌گذارید آب گرم پشت شما جاری شود، در حالی که با آرامش برای روز خود برنامه‌ریزی می‌کنید؟

مطمئنم که یک توالی شست‌وشو وجود دارد که هر روز انجامش می‌دهید و به آن فکر هم نمی‌کنید، مگر نه؟

این نمونه‌ای بارز از عملکرد عادت‌هاست.

وقتی سوار ماشین می‌شوید تا روز کاری خود را آغاز کنید، روشن کردن ماشین یک محرک است تا عادت چگونه رانندگی کردن تا محل کار فعال شود. شاید آینه‌های خود را تنظیم کنید، کمربند ایمنی را ببندید، رادیوی ماشین را روشن کنید، پادکست مورد علاقهٔ خود را پخش کنید و میزان بنزین را پیش از حرکت دادن ماشین و دور شدن از خانه بررسی کنید.

ذهن شما سمت عادت‌ها می‌رود، چون شما بارها طرف کاری رفته‌اید که مغز می‌داند چگونه با تفکر فعالِ کمتر، این کار را پیش ببرد.

محرک کوچکی مثل روشن کردن ماشین، عادتی را به وجود می‌آورد که در طول مسیر تا محل کار ادامه دارد و در طول این فرایند انرژی ذهنی زیادی ذخیره می‌شود.

تعداد بی‌شماری از فعالیت‌ها، عادت هستند. شما فقط انجام‌شان می‌دهید. بیشتر اوقات این عادت‌ها به‌خوبی پیش می‌روند.

اما همیشه این‌طور نیست. بعضی اوقات عادت‌های بد پیشرفت می‌کنند و به ضرر شما خواهند بود.»

نظرات کاربران

کاربر 8059511
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

به نظر من فوق العاده روان و ساده و قابل فهم بود متن کتاب، بسیار کاربردی و مفید در یک کلام عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان