دانلود و خرید کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری راجر مارچ بنکس ترجمه علی‌اکبر حسن‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری اثر راجر مارچ بنکس

کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری

معرفی کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری

کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری نوشته راجر مارچ بنکس یکی از کتاب‌های تخصصی انتشارات دانشگاه دامغان برای دانشجویان رشته مهندسی اکتشاف معدن است.

 درباره کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری

این کتاب به عنوان یک راهنمای صحرایی عملی برای استفاده زمینشناسانی نوشته شده است که قصد دارند در اکتشاف مواد معدنی فعالیت داشته باشند. همچنین این کتاب به عنوان یک مرجع برای دانشجویان در درس‌های زمین‌شناسی کاربردی دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها به کار گرفته شود. هدف کتاب بررسی اجمالی مهارت‌های کاربردی است که یک زمین‌شناس دانش‌آموخته به عنوان اکتشافگر به آن نیاز دارد. هدف این است که کتاب در تئوری زمین‌شناسی و یا کان‌سارها به جای اینکه بیشتر به صورت متنی و نوشتاری باشد به صورت عملی به کار گرفته شود.

اکتشافگر معمولاً به عنوان یک زمین‌شناس حرفه‌ای، کسی است که به روش علمی و اساسی به دنبال توده معدنی می‌گردد.

اکتشاف حرف‌های کانی‌ها دربردارنده طیفی از مردم است: از جمله: تجار و کسانی که در فعالیت‌های مالی و کارآفرینی در صنعت معدنکاری درگیر هستند، هیئت مدیره و مدیر شرکت که‌به مدت طولانی در کارهای روزانه اکتشاف درگیر نیستند اما اغلب با تجربه‌اند، دستیاران فنی، مدیران کنتراتی، پرسنل بخش محیط زیست و ایمنی، حفارها، نقشه‌برداران، متخصصان IT، ژئوفیزیک و ژئوشیمیدانان، متخصصان تخمین ماده معدنی، انواع مشاوران و زمین‌شناسان اکتشافی. 

معمولاً با یک نگاه کلی، زمین‌شناسان اکتشاف‌گر اساس و پایه معاملات تیم و پروژه محسوب می‌شوند. اگرچه اکتشاف‌گر یک واژه ساختگی و تا حدی غیرماهرانه است، اما تنها واژه در دسترس است که در کل برای توصیف مهارت‌های لازم برای مکان‌یابی و تعیین کانه‌زایی اقتصادی به کار گرفته می‌شود. حتی زمین‌شناسان معدن در رأس خدمه‌های معدنکاری که برای تشخیص توده‌های معدنی تلاش می‌کنند، یک اکتشاف‌گرند. مؤثرترین و مقرون به صرفه‌ترین مهارت‌های اکتشاف‌گر در ارتباط با مالکیت، ثبت و ارائه دانش زمین‌شناسی است، به دلیل اینکه با استفاده از آن می‌توان حضور کان‌سنگ را پیش‌بینی نمود؛ اینها مهارت‌هایی هستند که موضوع بحث این کتاب‌اند. 

 خواندن کتاب روش های زمین شناسی در اکتشافات مواد معدنی و معدنکاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دانشجویان رشته مهندسی اکتشاف معدن مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان