دانلود و خرید کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟! فخری حاجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟! اثر فخری حاجی

کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟!

معرفی کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟!

کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟! نوشته فخری حاجی است. این کتاب فرهنگ آداب گفتاری و رفتاری در جامعه و شبکه‌های اجتماعی مناسب برای ۹ تا ۹۹ سال است.

درباره کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟!

انسان موجودی اجتماعی است که ارتباط و انس با دیگران، از ضروریات زندگی او به شمار می‌رود. احساس نیاز به معاشرت صمیمانه و همدلی و همراهی با دیگران، علاوه بر اینکه یکی از جلوه‌های زندگی اجتماعی محسوب می‌شود، ندایی برخاسته از اعماق وجود انسان هم به حساب می‌آید. انسان بعد از تولد، در محیط‌های مختلف قرار می‌گیرد که هر یک به گونه‌ای در رشد و شکوفایی استعدادهای او موثر است. اجتماع یکی از این محیط‌ها به شمار می‌رود که بدون ارتباط با دیگران، بخشی از استعدادهای انسان شکوفا نمی‌شود. 

آداب رابطه با دیگران، بروزدهنده شخصیت و اخلاق افراد است که انسان بدون آگاهی از اخلاق و آداب اجتماعی و عمل به آن‌ها، زندگی تلخ، ناموفق و آسیب‌پذیری دارد. لازمه معاشرت صحیح، شناخت از روحیات، خلقیات و درک متقابل اطرافیان است. انسانیت انسان وقتی شکل می‌گیرد که ارزش‌های اخلاقی در وجود او متبلور شود و هر شخص را به میزان ظهور ارزش‌های اخلاقی در افکار و گفتارش ارزیابی کنند. دین مقدس اسلام نیز برای تحکیم و تقویت دوستی‌ها، رابطه‌ها و تعاملات بین افراد به سلام کردن، دست دادن، خوش‌رویی، گشاده‌رویی و بشاشی چهره، حفظ حرمت فردی و اجتماعی انسان‌ها و ... توجه و سفارش زیادی نموده و اشاره داشته که این امر آداب دوستی و خیر و برکت به ارمغان می‌آورد.

اهیمت آگاهی از آداب معاشرت و رعایت اصول آن بر کسی پوشیده نیست بنابراین افرادی که در معاشرت با دیگران و رفتارهای اجتماعی بهتر عمل می‌کنند در نتیجه قضاوت‌های منطقی و خوشایندی درباره خود برمی‌انگیزند که همین امر باعث می‌شود تا دوستان و ارتباطات بیشتری داشته باشند و از این طریق نیز فرصت‌های اجتماعی و شغلی مناسب و بالاتری به دست خواهند آورد. 

کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟! به ابعاد مختلف معاشرت در موضوعات گوناگون پرداخته است. به امید آنکه علاقه‌مندان و فعالان در حوزه فرهنگ و ادب، بتوانند از این کتاب استفاده کنند و در زندگی موفق‌تر باشند.

خواندن کتاب چگونه با آداب معاشرت جذاب تر شویم؟! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در ارتباطاتشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

شجاع باشید ، مرگ یکبار سراغتان می‌آید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۶۳,۷۰۰
تومان