دانلود و خرید کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن محمدمهدی ذوالفقاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن

کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن نوشته محمدمهدی ذوالفقاری و حسین محمدقاسمی و مریم جعفری مراد است. این کتاب از باز کردن سر صحبت تا مذاکره حرفه‌ای را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن

به‌ جرات می‌‎توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک انسان باید داشته باشد، نفوذ به قلب و ذهن اطرافیان به واسطۀ قدرت کلام است. افراد زیادی را دیده‌‎اید که به نظر می‌‎رسد هر چه را می‌خواهند در اختیار دارند و از زندگی خود لذت می‎‌برند و اطرافیان نیز از گفتگو و تعامل با آن‎ها خوشحال هستند. چه چیزی باعث جذابیت این اشخاص شده است؟ جواب واضح است، قدرت کلام!

اما گمان نکنید که آن‌ها باهوش‌تر از شما هستند و یا یک استعداد ذاتی به دنیا آمده‌اند. شما نیز می‌توانید این مهارت را در خود تقویت کنید تا ارتباط مناسبی با جامعه داشته باشید و بر ذهن و قلب اطرافیانتان اثر بگذارید. همچنین با تقویت قدرت کلام قادر خواهید بود به افرادی که شما را مورد اهانت قرار می‎دهند و به شخصیت شما حمله کنند، پاسخ مناسب، به ‎موقع و درعین‌حال متشخصانه بدهید.

خواندن کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یادگرفتن فنون مذاکره پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فنون مذاکره و صحبت کردن

تا به حال دقت کرده‌اید که چند تا از رابطه‌هایتان با چند دقیقه گپ کوتاه شروع شده است؟ واقعا سر صحبت را با دیگران باز کردن برای شما چه معنایی دارد؟ شاید فکر می‌کنید شبیه پیش غذایی است که قبل از آوردن غذای اصلی – که همان بحث و گفتگو باشد – قرار است از آن لذت ببرید. حتما آن حرف‌های بی‌مزه در مورد وضع هوا را به یاد می‌آورید که در صبح روز شنبه، در آبدارخانه یا آسانسور به یک نفر زده‌اید، و یا اینکه اصلا از این نوع صحبت کردن‌ها خوشتان نمی‌آید و از آن اجتناب می‌کنید. بعضی از آدم‌ها راحت سر صحبت را باز می‌کنند. انگار هیچ‌وقت حرف کم نمی‌آورند و در هر شرایطی که باشند، موضوعی در چنته دارند که می‌توانند با آن گفتگویی را شروع کنند. اما برای بقیه‌ی افراد باز کردن سر صحبت مثل موجود وروجکی است که دائم دارد از دستشان فرار می‌کند. حتی اگر این آدم‌ها با افرادی که واقعا دوست دارند با آنها حرف بزنند نیز در یک اتاق باشند، حاضر نیستند کلمه‌ای از دهانشان خارج کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که سر صحبت باز کردن، برایشان مثل شق‌القمر کردن است، نگران نباشید. در این مبحث می‌خواهیم روی این مهارت کار کنیم و از منافعی که یادگیری آن، در زندگی شغلی و اجتماعی‌تان به همراه دارد برایتان بگوییم.

همچنین می‌خواهیم ببینیم چه چاله‌هایی در مسیر یک گفتگوی خوب وجود دارد و چطور می‌شود از آنها دوری کرد. سر صحبت را باز کردن چه معنایی دارد؟ اولین بار در سال ۱۹۲۳ بود که این فرآیند برای اولین بار مورد مطالعه قرار گرفت. انسان‌شناسی هلندی به نام برانیسلاو مالیناوسکی (Malinowski Bronisław ) قدم اول را در این راه برداشت و این گپ وگفت‌ها را این‌طور توصیف کرد:«سر صحبت باز کردن یعنی؛ اظهارات بی‌هدف در باب علایق و انزجارها، شرح وقایع بی‌ربط و نظر دادن در مورد چیزهای کاملا بدیهی.» یا به عبارت دیگر «صحبت کردن نه با هدف رد و بدل کردن اطلاعات، بلکه صرفا برای معاشرت کردن.» باز کردن سر صحبت می تواند همه‌ی موارد بالا باشد. اما این گفته کوتاه نه سطحی است و نه سرسری، بلکه از جمله مهارت‌های ارتباطی است که واقعا به آن کم توجهی شده است. در بسیاری از فرهنگ‌های کسب و کار، این مهارت اهمیت فراوان دارد. چه در زندگی روزمره و چه در ساختن یک شبکه ارتباطی با افراد بدردبخور.

نظرات کاربران

کاربر 7406467
۱۴۰۲/۰۷/۲۸

مزخرف

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۱۰۰
تومان