دانلود و خرید کتاب ایمان در خیابان کیتی دی ترجمه سینا باستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایمان در خیابان اثر کیتی دی

کتاب ایمان در خیابان

نویسنده:کیتی دی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ایمان در خیابان

کتاب ایمان در خیابان نوشته کیتی دی و ترجمه سینا باستانی به موضوع دین در خیابان‌های شهر می‌پردازد. این کتاب در موسسه انتشارات همشری به چاپ رسیده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

 درباره کتاب ایمان در خیابان

جماعت‌های دینی چگونه از شرایط محلی و جریان‌های کلان‌تر تأثیر می‌پذیرند و بر آن تأثیر می‌گذارند. چگونه این جماعت‌ها تقویت می‌شوند و فاعلیت اعضایشان را در چالش‌های گوناگون زندگی شهری سامان می‌دهند. 

کیتی دی در این کتاب می‌کوشد برای ارزیابی تأثیر جماعت‌های دینی بر بهروزی بافت اجتماعی فیلادلفیا راه‌هایی بجوید. بی‌گمان رویکرد روایی و روش‌شناختی دی به کار هر آن کسی می‌آید که در صدد است با نگاه بوم‌شناسی شهری به حیات دینی معاصر خیابان جرمنتاون یا دیگر مراکز شهری بررسی‌نشده نظر کند. 

 خواندن کتاب ایمان در خیابان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران حوزه شهرسازی و مباحث شهری و همچنین علوم اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۸۰۰
تومان