دانلود و خرید کتاب رمزگشایی رمز ارز رابرت کیوساکی ترجمه امیرحسین پنائی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رمزگشایی رمز ارز اثر رابرت کیوساکی

کتاب رمزگشایی رمز ارز

معرفی کتاب رمزگشایی رمز ارز

کتاب رمزگشایی رمز ارز نوشته رابرت کیوساکی است که با ترجمه امیرحسین پنائی‌پور منتشر شده است. این کتاب پرده‌برداری از دنیای مرموز بیت‌کوین و بلاک‌چین است.

درباره کتاب رمزگشایی رمز ارز

فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری یکی از بهترین راه‌های ارتقای سطح زندگی هر فرد است. ولی بدون آموزش صحیح و مطالعه، ورود به این بازارها می‌تواند موجب آسیب‌های زیادی از جمله از دست دادن سرمایه و پس‌انداز زندگی را به همراه داشته باشد. 

بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست و به‌دلیل نداشتن دامنه نوسان حتی می‌تواند خطرناک‌تر هم باشد و معامله کردن در آن بدون آشنایی کافی، می‌تواند منجر به ضررهای بسیار سنگین‌تری به فعالان نا آشنا و مبتدی این حوزه شود. به همین دلیل، همان‌گونه که در متن کتاب مشاهده خواهید کرد رابرت کیوساکی به‌صورت مکرر روی موضوع آموزش دیدن قبل از ورود به این حوزه اصرار می‌کند.

او در این کتاب ضمن معرفی تاریخچه ارزهای دیجیتال و چگونگی پیدایش آنها، با کمک یک متخصص ارزهای دیجیتال به نام جف وانگ، استراتژی‌های معاملاتی و راهکارهای بسیار مفیدی جهت کسب سود را آموزش می‌دهد، که نه تنها در بازار ارزهای دیجیتال، بلکه در تمامی بازار های نوسان دار مانند بازار بورس نیز کارآیی دارد. بیتکوین یک پول مجازی است که در سال ۲۰۰۹ مانند فیلم های علمی تخیلی توسط یک شخص ناشناس به‌نام ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد که خارج از سیستم بانکی عمل می‌کرد. این کتاب شما را با دنیای عجیب ارزهای دیجیتا آشنا می‌کند. 

خواندن کتاب رمزگشایی رمز ارز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راب ه تمام علاقه‌مندان به ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

رابرت کیوساکی به تدریج در حوزه‌های گسترده و متنوعی سرمایه‌گذاری کرده و توانست به یک کارآفرین و سرمایه‌گذار موفق تبدیل شود.

کیوساکی در طول فعالیت مالی و تجاری خود، تجاربی را کسب کرد و از آنها برای ایجاد ساختار آموزش مهارت‌های کسب و کار خود استفاده کرد. محور آموزش‌های مالی رابرت کیوساکی، پیرامون مفهومی به نام «آموزش مالی» است. در این مفهوم افراد آموزش می‌بینند تا در حوزه‌های گوناگونی مانند کسب و کارها، بورس اوراق بهادار و ... سرمایه‌گذاری کنند به طوری که بتوانند در بلند مدت از وابستگی به کار کردن و دریافت دستمزد رها شوند. بر اساس آموزش‌های کیوساکی، تحصیلات دانشگاهی زیاد برای به دست آوردن شغل بهتر با دستمزدهای بیشتر راه موفقیت نیست. بلکه افراد باید به روش‌های سرمایه‌گذاری، کسب درآمدهای جانبی و تجارت شخصی بیندیشند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کیوساکی اکنون شرکت مشاوره اقتصادی و آموزش مهارت‌های کسب و کار به نام «پدر پولدار» دارد که برگرفته از نام مهمترین کتابش، «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است.

درباره کتاب رمزگشایی رمز ارز

جف وانگ

با شروع واکسیناسیون در مقابل کرونا در مقیاس جهانی و کاهش روند ابتلا به بیماری، این اعتقاد در تمام دنیا وجود دارد که پاندمی کرونا به پایان خود نزدیک می‌شود. اگر اتفاق غیر منتظره دیگری نیوفتد، کمپانی های فعال در حوزه فن آوری، دورکاری را متوقف کرده و به کار در دفاتر خود برمیگردند، قیمت پرواز ها و هتل ها بالا خواهد رفت، خرده فروشی ها و رستوران ها بازگشایی خواهند شد.

در واقع بعضی از رستوران هایی که در سال گذشته به دلیل فروش بصورت بیرون بر و حضور رقبای کمتر در بازار، از تعطیلی های طولانی مدت جان سالم به در برده اند با قدرت و توان مالی بیشتر به کار بازخواهند گشت. در ماه های آینده باید انتظار ظهور مغازه ها و رستوران های جدیدی را داشته باشیم.

پس زندگی به حالت عادی بازخواهد گشت، این به چه معنی است؟

از یک سو، پول خرج کردن افزایش یافته و اقلامی که ارزش خود را ازدست داده بودند مانند نفت، اجاره بها و حتی ارزش دلار خیلی زودتر از آن چیزی که ما انتظار داشته باشیم بالا خواهند رفت و از سوی دیگر این به معنی کاهش میزان سرمایه گذاری مردم خواهد بود که این موضوع برای بیتکوین بعنوان یک هج دلار بد است.

در حالی که من و رابرت کیوساکی به بیتکوین بعنوان یک هج در مقابل دلار باور داریم، اما باور بسیاری از سرمایه گذاران در این خصوص رو به کاهش است.

در عوض، از آنجایی که سرمایه گذاری های زیادی توسط صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های خزانه داری روی بیتکوین انجام شده، پیش بینی می شود که بیتکوین در آینده نه چندان دور به "ذخیره رسمی جهانی" تبدیل خواهد شد و این تز سرمایه گذاری تقریبا مشابه سرمایه گذاری در طلا خواهد بود. 

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

کاربر 3336020
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

از نظر من نباید اسمش رو کتاب بذاریم ٫ صرفا متن یک پادکست هست که اطلاعات پراکنده میده/و اینکه در مشخصات زدید هفتاد صفحه فایلی که من گرفتم پنجاه صفحه بود ناقصه فایل؟

aras
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

سلام کتب مربوط به رابرت کیوساکی واقعا ارزش خوندن دارند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان