دانلود و خرید کتاب سیاره فارکس آبه کوفناس ترجمه ناصر ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سیاره فارکس

کتاب سیاره فارکس نوشته آبه کوفناس است که با ترجمه ناصر ابراهیمی و مریم کریمی کندوله و صلاح ابراهیمی منتشر شده است. کتاب سیاره فارکس اطلاعاتی درباره معامله ارز در عصر دیجیتال دارد.

درباره کتاب سیاره فارکس

در حالی که تحلیل تکنیکال شامل چینش نمودارها برای شناسایی الگوها یا روندها است، تحلیل بنیادی شامل چینش گزارش‌ها، داده‌های اقتصادی، عناوین خبری و پیگیری احساسات معامله‌گران در بازار است. به عبارت دیگر، تحلیل بنیادی راهی برای مشاهده بازار فارکس از طریق تجزیه و تحلیل نیروهای بنیادی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است که ممکن است بر قیمت ارز تأثیر بگذارند. کتاب حاضر با دیدی بنیادی به معاملات در بازار فارکس می‌پردازد که تا حد زیادی در سیستم‌های معامله‌گری به ویژه در ایران مورد غفلت واقع شده است. خواننده با مطالعه این کتاب می‌تواند دیدی روشن نسبت تحلیل بنیادی در بازار جفت ارزها کسب کند. مخاطبان این کتاب نیز علاقه‌مندان به مطالعه در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار جفت ارزها و همچنین ارزهای رمزنگاری شده هستند. این کتاب در ۸ فصل تنظیم شده است.

 در فصل اول ضمن مروری بر تحلیل تکنیکال در فارکس، محدودیت‌ها و کاستی‌های تحلیل تکنیکال بحث شده است. در فصل دوم کتاب نیز مجموعه نیروهای بنیادی اصلی در بازار فارکس و همچنین پیچیدگی‌های مربوط به آن مرور شده است. در فصل سوم کتاب نیز مروری بر نقش بانک‌های مرکزی در تحلیل بنیادی از بازار فارکس ارائه شده است. در فصل چهارم به رمزگشایی صورت‌ها و بیانیه‌های بانک‌های مرکزی و چشم‌انداز بازار براساس این بیانیه‌ها پرداخته شده است. فصل پنجم کتاب نیز به مفهوم احساسات در بازار فارکس و تجسم احساسات و نقش آن در معامله‌گری مرور شده است. در فصل ششم کتاب نیز مفهوم سیگنال و تفکیک آن از نویزها بحث شده است. فصل هفتم کتاب نیز به کاربرد تحلیل بنیادی در بازار ارزهای رمزنگاری شده پرداخته است. فصل پایانی کتاب نیز آینده معاملات فارکس، الگوریتم‌ها، ربات‌ها و هشدارها در زمینه آینده معامله‌گری در بازار فارکس را مورد بحث و بررسی قرار داده است. در هر فصل کتاب برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در آن زمینه وب‌سایت‌های کاربردی بسیار خوبی معرفی شده است که خواننده می‌تواند به آن مراجعه کند.

در دنیای سریع پرشتاب رویدادهای ژئوپلیتیک امروزی، خرید و فروش ارز نیاز به نظارت و جذب مقدار زیادی از داده‌ها دارد. در دهه‌های اخیر، دانش لازم برای ارزیابی شرایط بازار به متغیرهای کم‌تری بستگی داشت و معاملات فارکس کم‌تر تحت تأثیر رویدادهای جهانی قرار داشت. جهانی‌سازی ارتباطات از طریق اینترنت، امکان انتقال فوری داده‌ها، نویزها و احساسات را فراهم می‌کند. اکنون تفکیک سیگنال از نویز دشوارتر از همیشه است. زمانی فیلترهای قیمت به تنهایی کافی بودند؛ امروزه فیلتر رویدادها و فیلترهای احساسی ضروری هستند. بازارها، سیستم‌های باز هستند و تقریباً پیچیدگی غیرقابل کاهشی دارند. معامله‌گر ارز، در جذب داده‌های جهانی، محدودتر از هر زمان دیگری است. مطمئناً استفاده از سیستم‌هایی برای کمک به معاملات انسانی، آینده معامله‌گری است. در حقیقت، بسیاری از مراجع به این واقعیت اشاره دارند که ۷۰ درصد از کل معاملات الگوریتمی است. تأیید بیشتر سقوط معامله‌گر، خوانش فرصت‌های شغلی در زمینه فارکس است. رجوع به مهارت‌های برنامه نویسی و تجربه مهندسی مالی برتری ایجاد می‌کند.

خواندن کتاب سیاره فارکس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که ی‌خواهند در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت کنند پسیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

iscience dot ir
۱۴۰۰/۱۱/۲۲

کیفیت ترجمه درحدی نازل است که ممکن است برخی تصور کنند ترجمه ماشینی(نرم افزار) است. اما سطح ویرایش ادبی و دستور زبان، از آن هم نازل تر، درحدی که متاسفانه بسیاری از جملات، از ابتدایی ترین مولفه ها نظیر هماهنگ

- بیشتر
HRZ
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

برای آشنایی با محرک‌های بازار فارکس خوبه ولی ترجمه افتضاحه

کاربر 4943456
۱۴۰۱/۱۰/۲۵

بسیار ترجمه مزخرفی است

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان