دانلود و خرید کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من سارا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من اثر سارا صدر

کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من

نویسنده:سارا صدر
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من

کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من نوشته سارا صدر است. این کتاب روان‌شناسی را انتشارات مانیان برای تمام علاقه‌مندان منتشر کرده است.

درباره کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من

چرا با پیشرفت تکنولوژی و آسایش بیشتر برای زندگی، انسان همچنان دنبال نقطه‌ای است که گمان می‌کند در آنجا به آرامش می‌رسد و اکثرا هیچ زمان به آن مرحله راه پیدا نمی‌کند. چه چیزی را گم کرده؟ آن معشوق فراری را کجا می‌توان یافت تا در آغوشش به آرامش رسید؟

چقدر باید بها داد؟ آیا امکان دارد با فرمتی جدید از افکار و برداشت‌هایمان گمشده‌مان را پیدا کنیم و یا بهتر بگویم او ما را به آغوش بکشد؟ بررسی و کنکاش در این مورد و دیدن محیط اطراف از زاویه خاص می‌تواند بسیار زیاد ما را به سرمنزل مقصود برساند.

مزیت کتابی که پیش روی شما است در این است که نویسنده تلاش کرده تا در حد امکان، توجه خواننده را به لذت‌ها و شادی‌های ساده و فراوان محیط اطراف خود معطوف نماید تا نیازی نباشد که آن لذت‌ها را در شرایط خاص و پیچیده جستجو کند؛ و این‌گونه خواننده کتاب بتواند از ساده‌ترین امور لذت برده و حس خوبی را تجربه کند. درواقع مشاهده جهان پیرامون از منظری خاص باعث برداشتی نو و متفاوت در آدمی خواهد شد. این کتاب تمرین و ممارستی برای بهتر دیدن نعمات موجود در زندگی است و اینکه چطور بتوانیم از حق مسلم خود که همانا لذت بردن از این نعمات است، به نحوی شایسته بهره‌مند شده و از زندگی لذت ببرد. 

خواندن کتاب یک عمر لذت رایگان، میهمان من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

dewed mn
۱۴۰۱/۰۹/۰۶

تو نیکی کن ودر حجله انداز اگه کتاب صوتی رایگان داری .در تبق اخلاص گزار درامد ندارم۹۸۹۳۵۵۲۵۳۲۵۶از این مردِ امریکاییاد بگیرییم. اگه امتیاز میزمیخواهی بیا دادم. ولی آموزش پرورش ما سرتا پا ایراد دارد. برای مردم کشورم نگرانم . چون واقعیات رانمیتوانند بگو یند جرعت

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۴۰
تومان