دانلود و خرید کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر سارا صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر اثر سارا صدر

کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر

نویسنده:سارا صدر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر

کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر لیستی از انواع ترس‌های آدمی به همراه راهکارهای غلبه بر آن‌ها است. این کتاب را سارا صدر نوشته و انتشارات مانیان آن را به چاپ رسانده است. ترس هایی هست که معمولاً در زندگی اتفاق نمی افتد ولی فکر کردن به آن ها می تواند ما را فلج کند. در اين کتاب سعی شده است تا انواع ترس‌های انسان نسبت به محیط پیرامون و نسبت به روحیات و خلقیات خود افراد شناسانده شود و متوجه شويم دلیل اضطراب گاه‌وبیگاه ما از کجا نشئت می‌گیرد و از زاويه‌ای متفاوت به آن نگاهی بیندازيم و راهکارهايی را برای برطرف کردن و کنار آمدن با آن بیان کنیم.

درباره کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر

این کتاب در ۴ فصل نوشته شده است. عناوین فصل‌ها عبارت است از:

فصل اول: داستان ترس / فصل دوم: انواع ترس / فصل سوم: راهکارهای غلبه بر ترس / فصل چهارم: ترس‌های برخی افراد سرشناس

ما نمی توانیم به خاطر ترس هایمان منفعل باشیم و ترس از ترسیدن همیشه بر زندگی ما سایه بیندازد. اینکه از چیزهایی بترسیم کاملا طبیعی و جزء ذات بشری است و پذیرفتن این نکته می تواند کمک شایانی به ما کند. خیلی مواقع تغییر نوع نگاه به مسئله می تواند دنیای جدیدی را به روی ما بگشاید. به طور مثال پذیرش اینکه انسان ها از خیلی جهات با هم متفاوت اند می تواند به ما کمک کرده تا بهتر دیگران را درک کنیم. شاید گاهی حتی نقش بازی کردن در ترس ها باعث خنده ما شده و تکرار آن موجب کاستن از جدیت آن شود تا در نهایت کمرنگ و کمرنگ تر شود.

کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ۱۴ پادزهر برای یک زهر

به طور مثال ترس از عوامل طبیعی مانند رعدوبرق و سیل ریشه در نیاکان ما داشته و عدم قدرت کافی برای مقابله با این پدیده و عدم شناخت و علل آن باعث ترس در آنان بوده است. زمانی که بحث بقا برای انسان مطرح می‌شود این ترس به‌مراتب بیشتر شده و در خیلی از ترس از موارد باعث پیشرفت انسان می‌شود و او را در جهت تکامل پیش می‌برد. مثلاً حیوانات باعث ساخت نیزه و اجسام و ابزارآلات دفاعی دیگر شد و ترس از عوامل طبیعی مانند باران، تگرگ و رعدوبرق طراحی و ساخت پناهگاه را در پی داشت. بعدها ترس از سقوط باعث ساخت چتر نجات و همچنین ترس از غرق شدن منجر به طراحی جلیقه نجات شد. به‌طورکلی اگر بپذیریم که ترسیدن یک امر طبیعی است و می‌تواند فواید بسیاری داشته باشد، دیدگاهمان نسبت به آن تغییر کرده و راحت‌تر با این مسئله برخورد خواهیم کرد و اینکه چطور می‌توانیم با روشن‌بینی و مطالعه بر ترس‌های ناسالم خود پیروز شویم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان