دانلود و خرید کتاب آن سوی جنایات واقعی! شارلوت گریج ترجمه مژگان اصلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آن سوی جنایات واقعی! اثر شارلوت گریج

کتاب آن سوی جنایات واقعی!

معرفی کتاب آن سوی جنایات واقعی!

کتاب آن سوی جنایات واقعی! نوشتۀ شارلوت گریج و پل رولند و جو اسمیت است. جنایت‌ها به هر شکل و اندازه‌های رخ می‌دهند، و ربطی به اعتقادات و نژادها نیز ندارند. در دنیای جرم و جنایت؛ شما کاملاً خودتان هستید، بدون هیچ‌گونه نقش بازی‌کردن و در گالری سرقت‌هایی که شما را دنبال می‌کنند، خواهید فهمید که چه نقشی دارید و باید گفت که این نقش همیشه زیبا نیست.

درباره کتاب آن سوی جنایات واقعی!

برخلاف اینکه این جنایت‌ها محصول زمانه‌ها و زندگی‌های متفاوتی هستند، اما افرادی که مرتکب آن می‌شوند دارای اشتراکات زیادی می‌باشند؛ زندگی مخفی، داشتن ساعات کاری و استراحتی خاص که با بقیه آدم‌های معمولی فرق می‌کند. افراد کمی از آنها، روال عادی زندگی را طی می‌کنند. شاید این روش جذابی برای جنایت باشد: اکثر ما زندگی خود را صرف همان کاری می‌کنیم که در واقع از پیش به ما گفته شده است، اما مجرمان برخلاف قوانین کار می‌کنند که البته از عهده هرکسی برنمی‌آید.

برخی از ترسناک‌ترین قاتلان زنجیره‌ای به جهان نشان می‌دهند که «قتل هرگز پایانی ندارد.» آندره چیکاتیلوا با نام مستعار «قصاب روستوف» ایستگاه‌های تاریک قطار و اتوبوس شوروی را زیر نظر داشت تا اینکه پس از پنجاه و دو قتل وحشتناک به دادگاه کشیده شد. دزدها در حرفه‌ای‌های سرقت، می‌توانید درباره طرح‌های جنایتکار قرن نوزدهم بیشتر بدانید؛ جاناتان وایلد، کسی که مقامات را با هکرهای امن هدایت کرد، و ما را با اصطلاح «صلیب دوگانه» آشنا کرد.

خواندن کتاب آن سوی جنایات واقعی! را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب آن سوی جنایات واقعی! برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و پلیسی جذاب است.

بخش‌هایی از کتاب آن سوی جنایات واقعی!

عکس‌های ترسناک

لحظه‌ای که سرانجام در هفت مه ۱۹۷۲ فرارسید، او دو دانشجو هجده ساله به نام‌های ماری آن پسی و آنیتا لوجسا که در دانشگاه استنفورد تحصیل می‌کردند را با ماشین به یک جاده خاکی برد و هر دو را با ضربات چاقو کشت و سپس آنها را به آپارتمان خود برد. در آنجا اجساد را مورد حمله جنسی قرار داد و از آنها عکس گرفت. سپس سر آنها را برید، اجساد را در کیسه‌های پلاستیکی قرار داد، آنها را در دامنه کوه نزدیک خانه‌اش دفن کرد و سرها را داخل دره انداخت.

چهار ماه بیشتر نگذشته بود که دوباره مرتکب به قتل شد، این بار قربانی، ایکو کو پانزده‌ساله بود. او را خفه کرد، به جسد تجاوز کرد و سپس جنازه را برای کالبدشکافی به خانه برد. فردای همان روز که برای ملاقات روانپزشکان به دادگاه رفته بود، سر قربانی را در صندوق عقب اتومبیل خود گذاشته بود که از پیشرفت او راضی بودند و او را رسماً «ایمن» اعلام کردند. البته آنها به‌سختی از این اشتباهات می‌کردند. چهار ماه دیگر سپری شد و کمپر دانش‌آموز دیگری به نام سیندی شل را به قتل رساند. در این زمان او اسلحه‌ای را خریداری کرده بود که بعد از مجبور کردن او برای رفتن به داخل صندوق عقب، به او شلیک کرد. مثل الگوهای قبلی، به جسد تجاوز کرد، سر آن را برید و بدن را کالبدشکافی کرد. سر قربانی را هم در باغ خانه مادرش دفن کرد. کمتر از یک ماه گذشته بود که کمپر دوباره قربانی جدیدی پیدا کرد، دو اتومبیل ران به نام‌های روزالين تورپ و اليس لين. آنها زمان کافی برای فرار و نشستن در اتومبیلشان را نداشتند زیرا همان لحظه به آنها شلیک کرد و هر دو مردند. جسدها را در صندوق عقب گذاشت، و در همان وضعیت (با دو جسد در صندوق عقب) به خانه رفت تا با مادرش غذا بخورد، سپس دوباره به سمت ماشین برگشت تا سر زن‌ها را از بدنشان جدا کند و در آخر او بدن بدون سر لین را برای تجاوز به داخل برد.

آن که گفت آری
مجید مسعودی (م. طارق)
راگاهای شمال و جنوب هند
جرج راکرت
با این کتاب با هم قوی‌تریم !
موسی زمان‌زاده
دیدار با خورشید
محمدرضا پورجعفری
چشمانت را به من بسپار
محمد سالخورده
نقال فیلم
ارنان ریورا لتلیئر
انتقال واژگان از طریق پلتفرم های آنلاین
امیرمهدی مشکین‌مهر
مهمانی بالش های قلنبه
باربارا پارک
پس از فراغت های مدام، نیستی
احمدرضا احمدی
این همه پرتو
پدرام حکیم زاده
چگونه می توانیم موفق شویم
شیو خرا
سومریان
خزعل الماجدی
سرنوشت انسان (جلد سوم)
مسعود عالی
کلیله و دمنه
ابوالمعالی نصرالله منشی
حقیقت مجازی
علی تجری
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
مغازه خودکشی
ژان تولی
آبنبات هل دار
مهرداد صدقی
رویای نیمه‌شب
مظفر سالاری
آب‌نبات پسته‌ای
مهرداد صدقی
دختری که رهایش کردی
جوجو مویز
پنج قدم فاصله
ریچل لیپینکات
مغازه خودکشی
ژان تولی
ملت عشق (اجرای جدید)
الیف شافاک
بیمار خاموش
الکس مایکلیدیس
سرگذشت آب و آتش؛ مهرگان
بهار برادران
یک عاشقانه آرام
نادر ابراهیمی
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
مردی به نام اوه
فردریک بکمن
جزء از کل
استیو تولتز
سمفونی مردگان
عباس معروفی
آبنبات هل‌دار
مهرداد صدقی
هری پاتر و سنگ جادو
جی.کی. رولینگ
سایه باد
کارلوس روئیت ثافون
چایت را من شیرین می‌کنم
زهرا بلنددوست

نظرات کاربران

jesus
۱۴۰۰/۱۱/۱۰

باسلام. بسیار خرسندم که پس از مدت ها توانستم با کتابی با ترجمه بسیار دقیق و حرفه یی مواجه بشوم . ترجمه بسیار بسیار دقیق و هوشمندانه سرکار خانم مژگان اصلیان نویسنده و مترجم حرفه بی ، جذابیت این کتاب

- بیشتر
کاربر ۲۸۲۸۲۹۳
۱۴۰۰/۱۰/۱۵

بسیار کتابِ جالبی بود، مخصوصاً که خیلی از داستان‌ها و فیلم‌ها بر اساس این کتاب ساخته شده است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان