دانلود و خرید کتاب انرژی به توان ۲ پم گروت ترجمه رضا اسکندری آذر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انرژی به توان ۲ اثر پم گروت

کتاب انرژی به توان ۲

نویسنده:پم گروت
انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انرژی به توان ۲

انرژی به توان ۲ نام کتابی نوشته پم گروت است که با ترجمه رضا اسکندری آذر در انتشارات ترنگ به چاپ رسیده است. این کتاب ۹ آزمایش علمی برای اثبات تاثیر ذهن بر واقعیت به شما معرفی می‌کند.

 درباره کتاب انرژی به توان ۲

پم گروت در نوشته‌هایش به شیوه‌ای خوشایند، مفرح و قابل‌درک نشان می‌دهد که انرژی، قدرت و حتی معجزات در زندگی ما (اینجا و اکنون) وجود دارند و برای همه در دسترس هستند.

هریک از فصل‌های آتی این کتاب، یکی از اصول متافیزیکی مهم و آزمایش علمی/تجربی لازم برای اثبات آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید آزمایش‌ها را یکی بعد از دیگری انجام دهید (کاری که اغلب افراد انجام می‌دهند، چون بعد از آزمایش اول حسابی هیجان‌زده می‌شوند) یا می‌توانید به هر ترتیبی که دل‌تان خواست انجام‌شان دهید، مثلاً این هفته یکی و هفتۀ بعد یکی دیگر. به خودتان بستگی دارد.

قبل از انجام هر آزمایش، توی دل‌تان نیت کنید و با خودتان قرار بگذارید که باورهای شرطی سابق‌تان را کنار بگذارید. معمولاً کار را با این عبارت از کتاب دوره‌ای در باب معجزات آغاز می‌کنم: «ذهن‌تان را باز کنید و آن را از تمام افکار فریبنده پاک نمایید.»

بعد باید هوشیار و گوش‌به‌زنگ باشید تا شواهد را دریافت کنید. همان‌طور دنبال شواهد بگردید که دنبال کلیدهای گمشدۀ خودروتان می‌گردید. وقتی شیر تمام کرده‌اید و نوزادتان گریه می‌کند، بعد از گشتن تمام جاهایی که معمولاً کلیدها را می‌گذارید - داخل کیف، توی جیب شلوار، روی میز کنار در – شروع می‌کنید به بلند کردن تشکچه‌های مبل، خزیدن زیر تخت و حتی گشتن داخل ظرف مدفوع گربه. نکتۀ مهم این است که شما دست از گشتن برنمی‌دارید تا زمانی‌که کلید را توی مشت‌تان داشته باشید.

اگر برای خرید وایتکس به سوپرمارکت بروید، محال است به خانه برگردید تا زمانی‌که قفسۀ مربوط به مواد شوینده را پیدا کنید. اگر به کتابفروشی بروید تا آخرین رمان جان گریشام را بخرید، محال است به خانه برگردید و بهانه‌تراشی کنید که «نتونستم بخش کتاب‌های جان گریشام رو پیدا کنم.» شما به کتابفروشی می‌روید با علم و اطمینان به اینکه رمان جدید گریشام قطعاً آنجاست.

در پایان هر فصل، یک گزارش آزمایش خواهید دید. این‌ها شبیه گزارش‌های آزمایشگاهی‌ای هستند که دانشمندان واقعی استفاده می‌کنند. بسیار مهم است که زمان انجام هر آزمایش را بنویسید، یادداشت بردارید و تمام یافته‌ها را مستندسازی کنید. هرچه نقشه پرجزئیات‌تر باشد، قالب پیش‌فرض بهتری برای مطالعات آتی خواهید داشت. حین آنکه تمام برداشت‌ها و تجربیات‌تان را ثبت می‌کنید، ریسک خطا کردن را هم به جان بخرید تا از آن طریق، به جزئیات قابل‌تأییدی برسید که اثبات کنند حق با شماست.

خواندن کتاب انرژی به توان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی‌که در تلاش برای درک مفاهیم متافیزیکی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب انرژی به توان ۲

مراقبت باشید چه چیزی را درخواست می‌کنید. سوندرا رِی، یکی از بنیان‌گذاران مرکز آموزش روابط عاشقانه و مربی سابق خودم، داستان جالبی دربارۀ برقراری ارتباط از طریق بانک داده‌های نامرئی انرژی برایمان می‌گفت. او نزد لئونارد اُر، یکی دیگر از مربیانم رفته بود تا بفهمد چرا مدام با اتومبیلش تصادف می‌کند. لئونارد از او خواسته بود نیتی جدید را با استفاده از عبارات تأکیدی به جهان هستی ارسال کند. سوندرا با لحنی تمسخرآمیز گفته بود: «می‌خوای بگی فقط با نیت کردن، حتی می‌تونم کاری کنم کسی که ازش خوشم میاد بهم تلفن کنه؟»

لئونارد جواب داده بود: «البته، امتحان کن.»

بنابراین سوندرا شروع کرد به ارسال این خواسته به میدان ممکنات بالقوه: «در این لحظه جریان فراوانی از تماس‌های تلفنی دریافت می‌کنم.» طی مدت چهار روز، تمام آشنایان سابقش به او تلفن کردند که برخی از آن‌ها را ماه‌ها و حتی سال‌ها ندیده بود.

سوندرا در این‌باره می‌گوید:‌«جالب اینه که افرادی بهم زنگ می‌زدن که حتی نمی‌شناختمشون.»

این‌ها مراحل انجام کار هستند:

۱. هدف‌تان را انتخاب کنید. اگرچه ارسال پیام به هرکسی که فکرش را بکنید، ممکن است، پیشنهاد می‌کنم فردی را انتخاب کنید که از پیش ملاقات کرده‌اید. بروس روزِنبلوم، استاد فیزیک دانشگاه کالیفرنیا سانتا کروز، ادعا می‌کند که وقتی با کسی ملاقات می‌کنید و دست می‌دهید، برای همیشه با او درهم‌تنیده خواهید بود.

۲. واکنش یا اقدام دلخواه‌تان را انتخاب کنید؛ هرچه مشخص‌تر، بهتر. دربارۀ خواسته‌تان کاملاً مشخص عمل کنید. خودم در آخرین آزمایشم، پیامی به دوستم جیم فرستادم: «برای خانه نان بخر.»

۳. هدف‌تان را جلوِ چشم ذهن‌تان نگه دارید.

۴. با تجسم کردن ارتباط‌تان، به‌طور پیوسته با هدف‌تان باشید. کلمات در غالب موارد، به‌تنهایی ابزار مؤثری برای ارسال پیام نیستند. تمام حس‌هایتان را درگیر کنید. به پیام‌تان باور داشته باشید.

برای تأثیرگذارتر کردن اقدام‌تان و همچنین مفرح کردن آزمایش، بارانی از افکار خوب را روی سر فرد موردنظر بریزید. برایش کلی طلب خیر و رحمت کنید. تصورش کنید که بخت‌آزمایی را برنده شده، با ستاره‌های هالیوود قرار گذاشته یا بلیت سفر به دور دنیا را برنده شده.

***

گزارش آزمایش

اصل: اصل ۱۰۱ سگ خال‌دار

نظریه: شما به همه‌چیز و همه‌کس در این جهان متصل و مرتبط هستید.

سؤال: آیا می‌توانم به‌طور غیرحضوری و با استفاده از قدرت ذهنم پیامی به کسی ارسال کنم؟

فرضیه: اگر طی دو روز آینده، بتوانم با استفاده از قدرت ذهنم، پیامی به کسی که قبلاً دیده‌ام ارسال کنم، شواهدی دریافت خواهم کرد که آن شخص پیامم را دریافت کرده است.

زمان موردنیاز: ۴۸ ساعت

خطاب به میدان ممکنات بالقوه: بسیار خوب، میدان ممکنات بالقوه، درحال حاضر آهنگ سریال توآیلایت زون در پس‌زمینۀ ذهنم پخش می‌شود؛ اما قصد دارم همین یک‌بار قضاوت را کنار بگذارم تا ببینم آیا این یکی از آن جنبه‌های اسرارآمیز فیزیک کوانتوم هست یا نه. نظرت چیست؟

تاریخ امروز: ................ ساعت: ................

یادداشت تحقیق:

..........................

***

«در نهایت، این تنها شهامتی است که از ما انتظار می‌رود از خودمان نشان دهیم: شهامت رویارویی با عجیب‌ترین، منحصربه‌فردترین و توضیح‌ناپذیرترین چیزهای ممکن.»

 راینر ماریا ریلکه، شاعر اتریشی- بوهمی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۱۵۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان