دانلود و خرید کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی) بهنام محقق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی) اثر بهنام محقق

کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی)

معرفی کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی)

کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی) نوشته دکتر بهنام محقق است. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه از زبان ایما و اشاره در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید و ارتباطی موثر با دیگران داشته باشید.

درباره کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی)

این کتاب از دو بخش تشکیل شده است:

بخش اول به مدیریت زبان فردی یعنی رابطه‌ای که هر فرد از طریق زبان کلامی و غیرکلامی با خودش دارد، می‌پردازد. بیش از ۹۵ درصد افکار انسان‌ها تحت تأثیر مکالمات کلامی و غیرکلامی خودشان با خود هستند. همان‌طور که می‌دانید شیوه‌ افکار ما باعث ایجاد احساساتمان شده و در نهایت، این احساسات به رفتار و گفتار بیرونی تبدیل می‌شوند.

بخش دوم مربوط به مکالمات افراد با دیگران است. این مکالمات به قدری ارزشمند هستند که می‌توانند برای شکل‌دهی یک رابطه‌ مؤثر بلند مدت و یا جلوگیری از یک رابطه‌ مخرب کوتاه مدت، به سرعت نتیجه‌بخش باشند. در بخش دوم هم همانند بخش اول پیرامون زبان بدن صحبت می‌شود اما مسائل مربوط به زبان بدن فرد در مقابل دیگران و در حین معاشرت با آن‌ها را وارسی می‌کند.

گاهی اوقات، اشتباهات گذشته‌ ما باعث می‌شوند که فکر کنیم دیگر نمی‌توانیم رشد کنیم و موفقیت خود را رقم بزنیم. درحالی‌که اگر کلام‌مان را با خود عوض نماییم و به آینده‌ امید داشته باشیم، می‌توانیم در هر لحظه‌ای که هستیم شروعی جدید برای خود رقم بزنیم. مهم نیست که تا به امروز چه اتفاقاتی در زندگی‌مان افتاده، کافی‌ست هربار که از خواب بیدار می‌شویم، با خودمان تکرار کنیم: امروز اولین روز ادامه‌ی زندگی من است، پس اولین قدم رو محکم برمی‌دارم. با خواندن رازهای طلایی این کتاب در زندگی خود تحولی عظیم ایجاد کنید و به موفقیت و آرامش برسید.

خواندن کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی افراد با هر زمینه‌ شغلی و به ویژه برای افراد با مشاغلی که ارتباطات سازنده با دیگران در آن از اهمیت ویژه‌ای دارد، توصیه می‌شود. این مشاغل شامل روان‌شناسان، فروشندگان، بازاریاب‌ها، صاحبان کسب و کار و کارآفرینان، بازیگران و کارگردان‌ها و مربیان و البته والدین است. 

بخشی از کتاب مدیریت زبان (۶۰ راز برای تحول زندگی)

وقتی مرتکب اشتباهی می‌شویم و خودمان هم باور داریم که اشتباه کرده‌ایم، عذرخواهی کردن عملی بسیار عاقلانه است و نه‌ تنها به روابط ما کمک می‌کند بلکه باعث افزایش جسارت ما نیز می‌شود. برخی افراد به دلایل مختلف از عذرخواهی طفره می‌روند؛ بعضی از افراد فکر می‌کنند که غرورشان آسیب می‌بیند، برخی تصور می‌کنند که ممکن است دیگران از این کار آن‌ها سوءاستفاده کنند، تعدادی از افراد خجالت می‌کشند عذرخواهی کنند و گروهی هم از روی لجبازی عذرخواهی نمی‌کنند و از اشتباهات خود دفاع می‌کنند. مهم این است که عذرخواهیِ به‌ جا و به شکل درست، نه‌ تنها به ما آسیبی نمی‌زند بلکه باعث می‌شود دیگران ما را با احترام بیشتری بپذیرند. برای دانستن شیوه‌ی عذرخواهی صحیح، به موارد زیر دقت کنید:

۱) هرگاه اشتباهی کردید و خودتان متوجه اشتباه خود شدید، تصمیم بگیرید که عذر بخواهید و از اشتباه خود دفاع نکنید.

۲) از عبارت "عذر می‌خواهم که... " استفاده کنید و عبارت "عذر می‌خواهم اگر... " را به کار نبرید. جمله‌ی دوم یعنی "عذر می‌خواهم اگر... " به این معنی است که قبول ندارید اشتباه کرده‌اید و با منت گذاشتن عذر می‌خواهید.

۳) وقتی متوجه اشتباه خود شدید، فوراً عذر بخواهید و دلیل عذرخواهی خود را به روشنی بیان کنید.

۴) بهانه‌ای برای اشتباه خود نیاورید.

۵) با عبارت "حتماً جبرانش می‌کنم" به طرف مقابل خود قول دهید که خطای پیش‌آمده را جبران می‌کنید.

۶) از تکرار اشتباهات یکسان پرهیز کنید تا دیگران حرف شما را باور کنند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۸۰۰
تومان