دانلود و خرید کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری مجید کریمی‌فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری اثر مجید کریمی‌فرد

کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری

معرفی کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری

کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری نوشته مجید کریمی‌فرد و دیگران است. کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری یکی از کتاب‌های مدیریت انتشارات انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است.

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری

تلاش‌های متفاوتی برای شناسایی حوزه‌های نظری مطالعات علم، فناوری و نوآوری صورت گرفته است. اما چالش اساسی در شناسایی مقاله‌ها و کتاب‌های اصلی مرتبط با حوزه، پراکندگی و گستره‌ آن است که شناسایی همه موارد مرتبط با حوزه‌ نوپا را سخت و دشوار می‌کند. هدف اساسی این کتاب، شناسایی و پایش مهم‌ترین دستاوردهای نظری در حوزه‌های مختلف مدیریت علم، فناوری و نوآوری است. اگرچه برخی از مستندات ارائه شده از منظر مفهومی مبانی پایه‌ای لازم برای توسعه نظری یک حوزه مشخص را طرح می‌کنند، اما چشم‌پوشی از آن‌ها غیرممکن بوده و می‌توان ادعا نمود که این دسته از مستندات پایه‌های نظری ضروری برای توسعه مفاهیم مرتبط با مدیریت فناوری و نوآوری را ایجاد کرده‌اند. 

خواندن کتاب مقاله ها و کتاب های پراستناد حوزه مدیریت علم، فناوری و نوآوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه مدیریت علم و فناوری پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان