دانلود و خرید کتاب بلاکچین برای کسب و کارها دیوید فورلانگر ترجمه ثنا جهاندار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاکچین برای کسب و کارها اثر دیوید فورلانگر

کتاب بلاکچین برای کسب و کارها

معرفی کتاب بلاکچین برای کسب و کارها

کتاب بلاکچین برای کسب و کارها نوشته دیوید فورلانگر و کرستوف اوزوریو است که با ترجمه ثنا جهاندار منتشر شده است. این کتاب به شما توضیح می‌دهد چگونه در عصر دیجیتال، خلق ارزش کنید. 

درباره کتاب بلاکچین برای کسب و کارها

پیش از این‌هم در این نشر و نشر‌های دیگر کتاب‌هایی درباره بلاکچین منتشر شده است اما مشکل آن‌ها سخت بودن و زبان تخصصی بود. اما این کتاب با زبانی راحت و روان نوشته شده است. اهمیت کتاب بلاکچین برای کسب‌وکارها در این نیست که بخشی از مفاهیم و تعاریفی را که همه می‌دانند، تکرار کرده؛ اهمیت کتاب در این است که برای درک کاربردهای بلاکچین مدلی مفهومی و درست ارائه کرده است. مدیران می‌توانند با استفاده از آنچه در این کتاب ارائه شده، به اندازه کافی بر چارچوب‌های بلاکچین تسلط پیدا کرده و در کسب‌وکارهای خود به‌درستی از آن استفاده کنند.

 شما باید بدانید که بلاکچین از چه مسیری می‌تواند بر سرعت تحول دیجیتال شما بیفزاید، چگونه می‌تواند با سایر پلتفرم‌های فناورانه موجود در شرکت‌تان تعامل برقرار کند و به چه شیوه‌ای می‌تواند بر ساختارهای سازمانی و اجتماعی شما تأثیر بگذارد. شما به یک نقشه راه نیاز دارید تا با کمک آن، سیر تکاملی بلاکچین را مورد پیگیری قرار داده و برای بهره‌برداری از آن، برنامه‌ریزی انجام دهید. این کتاب چراغ راه شما می‌شود.

نویسندگان در این کتاب، بلاکچین را در قالب شفاف‌ترین اصطلاحات کسب‌وکاری ممکن، تعریف می‌کنند و توضیح می‌دهند که این فناوری، امکان انجام چه کارهایی را فراهم می‌کند که در حال حاضر، قابلیت انجام آنها وجود ندارد. بر این اساس، نویسندگان ابزار، چشم‌انداز و اعتمادبه‌نفس استراتژیک مورد نیاز را به شما ارائه می‌دهند تا بتوانید برای خودتان و برای سازمان‌تان، تصمیمات صحیح و به‌موقع بگیرید. بلاکچین، بر اساس تعریفی که دارد، به داخل یک شرکت یا اکوسیستم محدود نمی‌شود، بنابراین، تصمیماتی که در مورد این فناوری می‌گیرید، خارج از دیوارهای کسب‌وکارتان نیز بازتاب خواهند داشت.

با این کتاب می‌توانید از دیگران جلو بیفتید و موفق‌تر باشید.  

خواندن کتاب بلاکچین برای کسب و کارها را به چه کسانی یپشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب و کارهای نوین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بلاکچین برای کسب و کارها

اخیراً، در یک پرواز به مقصد دوبی، «دیوید» کنار مدیرعامل اجرایی و رئیس یک شرکت اروپایی که روی بلاکچین سرمایه‌گذاری می‌کند، نشست. طی این پرواز هشت‌ساعته، مدیرعامل اجرایی در مورد این موضوع صحبت کرد که چگونه توانسته کسب‌وکار خانوادگی قرن بیستمی‌اش را که به شکل یک شرکت در حوزه صنعت استخراج فعالیت داشته، به یک توسعه‌دهنده املاک و مستغلات تبدیل کند و سپس، محاسبات ابری و در حال حاضر، بلاکچین را با آن ادغام کند. شرکت او، تاریخچه‌ای قدیمی داشته و از میراث زیادی برخوردار بوده است؛ برای چنین شرکتی، دست‌کم در ظاهر بسیار بعید به نظر می‌رسد که به شکل کلاسیک، از داخل سازمان دستخوش تحول خلاقانه شده باشد.

وقتی پای بلاکچین در میان باشد، چنین اتفاقی رخ می‌دهد. بلاکچین توجه بسیاری از فعالان کسب‌وکار را به خودش معطوف کرده است. تعداد زیادی از افراد، بلاکچین را به چشم راهکاری برای تزریق اعتماد و شفافیت به محیط‌های دیجیتال می‌بینند، به‌طوری که اگر این راهکار پیاده‌سازی شود، تجارت توسعه پیدا می‌کند، بازارهای جدید جان می‌گیرند و برای مدیریت فرایندهای پرهزینه و غیرشفاف که میلیون‌ها دلار برای شرکت‌ها خرج برمی‌دارند، ابزارهای بهتری فراهم می‌شود. این وعده، باعث شده بلاکچین به یکی از محبوب‌ترین موضوعات در میان کاربران گارتنر تبدیل شود. گارتنر، یک شرکت تحقیقات و مشاوره جهانی است که هر دوی ما، در آن کار می‌کنیم.

طیف گوناگونی از شرکت‌ها؛ از جمله شرکت‌های فعال در حوزه امور مالی، ورزش، مراقبت‌های سلامتی، خرده‌فروشی، نفت و گاز و داروسازی، همگی در حال انجام موجی از آزمایش‌های بلاکچینی هستند. این شرکت‌ها امیدوارند که بتوانند مسائل غیر قابل حل، از جمله جعل و تقلب، بی‌کفایتی‌هایی ناشی از فرایندهای دستی و غیرشفاف و چالش‌های چندین‌ساله برای بالا بردن کیفیت داده و مدیریت داده را با معجزه بلاکچین مرتفع کنند. استارت‌آپ‌ها نیز در حال توسعه راهکارهای جدیدی هستند تا در زمینه‌هایی مانند تأمین مالی فیلم و سینما، تعامل با شبکه‌های اجتماعی و صنعت گردشگری و بازی‌های ویدئویی، نوآوری کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۵۸۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
تومان