دانلود و خرید کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران علی گلشن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران اثر علی گلشن

کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران

معرفی کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران

کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران نوشته علی گلشن یکی از کتاب‌های انتشارات کانون فکری کودکان و نوجوانان است که برای آشنا کردن کودکان با طبیعت نوشته شده است. 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران

در کتاب پیش رو، به سفری شگفت‌انگیز می‌رویم. در این سفر، به زیستگاه خرس‌های قهوه‌ای قدم می‌گذاریم، به داخل لانه‌شان سرک می‌کشیم، با آنها از درختان بلند و پرمیوه بالا می‌رویم. در روزهای گرم تابستان به غار تاریک و خنک خرس سیاه پناه می‌بریم و منتظر می‌مانیم که از خواب سنگین‌اش بیدار شود تا در گشت زنی‌های شبانه او را همراهی کنیم. در گوشه‌ای از جنگل با رودک‌ها به داخل تونل های زیرزمینی می‌رویم تا ببینیم چگونه با کندن خاک، کرم‌ها را شکار می‌کنند. با خدنگ‌های کنجکاو در نخلستان‌ها گشت می‌زنیم و درکنار رودخانه به تماشای بازی توله شنگ‌ها و شیرجه زدن‌هایشان می‌نشینیم. زیر نور مهتاب، راسوها و سمورهای پرجنب و جوش را می‌بینیم که با چابکی از شاخ‌های به شاخ‌های دیگر می‌پرند و درپی شکارشان هستند. و در جنگل‌های شمال ایران به دیدار راکون‌های تازه وارد می‌رویم که چندسالی است مهمان طبیعت ایران شده‌اند.

خواندن کتاب پستانداران ایران؛ خرس ها و دیگر گوشت خواران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان و نوجوانانی که می‌خواهند درباره طبیعت وحشی بیشتر بدانند پیشنهاد می‌دهیم. 

نظرات کاربران

Mohammadadim
۱۴۰۰/۰۸/۰۳

حتما کتاب بخرید من نسخه چاپی ۳ جلد کتاب خرا خریدم. با توجه به صفحات روغنی و اندازه کتاب و جلد سخت احتمالا قیمت این کتاب باید ۲۰۰ به بالا شده باشه . در کل پیشنهاد برای کسانی هست که علاقه به

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

کتاب خیلی جالبیه لطفا جلد بعدی روهم بیارید💙

سیامک
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

دیگر کتابهای این مجموعه از علی گلشن با موضوع گربه سانان ایران و گرگ و سگها هم عالیه. پیشنهاد میکنم به علاقه مندان.حیوانات و محیط زیست. عکسها هم اختصاصی است و از عکاسان طبیعت ایران استفاده شده که بسیار زیباست 👍

کاربر ۴۷۹۵۴۷۳
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

کتاب خوبیه ولی جلد یک که در مورد گربه سانانه یه چیز دیگس لطفا اون کتاب رو هم در طاقچه بزارید🙏❤

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۸۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان