دانلود و خرید کتاب بازاریابی عصب شناختی استیمون جی. جنکو ترجمه آتنا بیاتی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی عصب شناختی

کتاب بازاریابی عصب شناختی دامیز اثر ستیمون جی. جنکو، اندرو پ. پولمن و پیتر استیدل یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه بازاریابی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

کتاب بازاریابی عصب شناختی درباره این علم میان رشته‌ای سخن می‌گوید. در این علم، محققان به بررسی واکنش‌های مغز مصرف کنندگان به برندها محصولات، تبلیغات، خرید، سرگرمی و... می‌پردازند. این علم که بر پایه‌ی تازه‌ترین رویکردهای علوم مغزی بنا شده است به محققان کمک می‌کند تا پاسخ جدیدی برای این پرسش قدیمی پیدا کنند: چرا مصرف‌کننده خرید می‌کند؟ کتاب بازاریابی عصب‌شناختی این حوزه‌ی جذاب و گسترده را به‌طور کامل واکاوی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از بازاریابی عصب‌شناختی برای پیشرفت خود استفاده کنید. همچنین کتاب حاضر به شما کمک می‌کند از راز و رمزهای این رشته پرده بردارید و از بازاریابی عصب‌شناختی در تحقیقات و برنامه‌های بازاریابی‌تان کمک بگیرید.

خواندن کتاب بازاریابی عصب‌شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به بازاریابی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۷۰۰
تومان