دانلود و خرید کتاب سندرم روده تحریک پذیر (IBS) پاتریشیا مک نایر ترجمه مهتاب عیوضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سندرم روده تحریک پذیر (IBS)

کتاب سندرم روده تحریک پذیر (IBS) اثر پاتریشیا مک نایر، کارولین دین و کریستین ویلر یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه سلامت و بهداشت است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

اگر خودتان یا یکی از نزدیکانتان دچار سندروم روده تحریک‌پذیر هستید این کتاب تمام جنبه‌های این وضعیت سخت را توضیح می‌دهد و در پیدا کردن پزشک و برنامه‌ درمانی مناسب به شما کمک می‌کند. با خواندن این کتاب اطلاعات روزآمدی درباره‌ جدیدترین آزمایش‌ها و رژیم غذایی سالم و برنامه‌های ورزشی به‌دست می‌آورید و با داروها و درمان‌های جدید این بیماری آشنا می‌شوید.

خواندن سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های سلامت و پزشکی به ویژه مبتلایان به بیماری سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7571189
۱۴۰۳/۰۱/۲۳

خوب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

حجم

۱۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۹۰۰
تومان