دانلود و خرید کتاب طراحی کمیک و کارتون برایان فیرینگتون ترجمه مهرداد مجیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی کمیک و کارتون اثر برایان فیرینگتون

کتاب طراحی کمیک و کارتون

معرفی کتاب طراحی کمیک و کارتون

کتاب طراحی کمیک و کارتون دامیز اثر برایان فرینگتون یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه هنر طراحی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

اگر همواره علاقه داشتید بتوانید کمیک طراحی کنید، این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب در مرحله به شما کمک می‌کند توان خود را بشناسید و با خلاقیت عمل کنید، داستانی که می‌خواهید را بنویسید و شخصیت مورد علاقه‌تان را طراحی کنید. کتاب طراحی کمیک و کارتون قدم به قدم به شما کمک می‌کند کمیک خودتان را بسازید. 

خواندن کتاب طراحی کمیک و کارتون دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به فراگیری طراحی و نقاشی کمیک را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

گوئن استیسی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

خیلی جالب نیست

سمیرا
۱۴۰۰/۰۸/۰۶

خیلی بد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۸۱,۹۰۰
تومان