دانلود و خرید کتاب بزرگ استراتژیست دوران علیرضا موذن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزرگ استراتژیست دوران اثر علیرضا موذن

کتاب بزرگ استراتژیست دوران

معرفی کتاب بزرگ استراتژیست دوران

بزرگ استراتژیست دوران جلد چهارم  از کتاب‌های مجموعه چهارجلدی محور مقدس است که در انتشارات نیستان به چاپ رسیده است.

درباره مجموعه محور مقدس

مجموعه محور مقدس که به قلم دکتر علیرضا مؤذن نوشته شده به بررسی جریان‌های دینی و شبهات اعتقادی و معرفی محور مقدس دین می‌پردازد. ویژگی این مجموعه درنظر گرفتن نیاز امروز و دینداری در عصر مدرن است. مؤذن در این مجموعه ابتدا با رویکردی برون دینی به مباحث پرداخته و در ادامه با رویکرد درون دینی اعتقادات شیعی را بر اساس عقل و نقل بررسی کرده است. در جلد آخر نیز به بزرگترین دشمن بشر یعنی شیطان پرداخته شده است.

زندگی در عصر جدید تحولات زیادی در پی داشته و پرسش‌های تازه‌ای را شکل داده است شبهات دینی و اعتقادی زیادی مطرح و در رسانه‌ها پخش شده‌اند و فضای امروز نیازمند تببین جدیدی از این پرسش‌ها است.

در این مجموعه نویسنده تلاش کرده با ساده‌سازی مفاهیم پیچیده علمی و استفاده از قالب داستانی و تصاویر کاریکاتوری و طنز، مهم‌ترین مباحث اعتقادی را جوری مطرح کند که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایش درونی شود.

درباره کتاب بزرگ استراتژیست دوران

آدم خوبه جلد چهرم از مجموعه محور مقدس است که به سراغ ایده «دشمن اصلی» می‌رود. در جلدهای قبل با آدم‌خوب‌ها آشنا شدید، این کتاب به رئیس آدم بدها می‌پردازد. این کتاب شیطان شناسی است و به سراغ ابلیس می‌رود تا با او و روش‌هایش آشنا شوید.

خواندن کتاب بزرگ استراتژیست دوران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث مذهبی و اعتقادی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره علیرضا موذن

دکتر مؤذن، محقق، نويسنده و معلم در حوزه‌های مختلف دينی، تربيتی، تفکر و رسانه است. او مؤسس مجموعه دوران ما (بیدار باش و هدایت) است و طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی اين مجموعه را با هدف شناخت ويژگی‌های عصر جديد پايه‌ريزی کرده است.

دکتر علیرضا مؤذن کارشناسی ارشد فلسفه اسلامی و دکترای علوم قرآن و حدیث دارد و عضو هیات تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش است. او همچنین سابقه‌ تدریس در دانشگاه‌ها و وزارت آموزش و پرورش را دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۱ صفحه

حجم

۱۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۷۱ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۹۷۵
تومان