دانلود و خرید کتاب آشپزی ایرانی ناصر زحمتکش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشپزی ایرانی اثر ناصر زحمتکش

کتاب آشپزی ایرانی

معرفی کتاب آشپزی ایرانی

کتاب آشپزی ایرانی دامیز اثر ناصر زحمتکش و رضا باباخانلو یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه آموزش مهارت آشپزی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

 برای بعضی از مردم مثل ایرانی‌ها آشپزخانه از قدیم اهمیت ویژه‌ای داشته و دارد. ایرانی ها به غذا تنها به عنوان یکی از نیازهای بدن نگاه نمی‌کنند. آنها غذا و غذا خوردن را بستری برای هنرنمایی، تعامل و لذت‌بردن می‌دانند.

کتاب آشپزی دامیز شما را به دنیای آشپزی و خوراک‌های لذیذ ایرانی می‌برد تا با محبوب ترین غذاهای ایرانی و شیوه پخت آنها آشنا شوید. 

خواندن کتاب تقویت حافظه دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی درباره آشپزی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.


نظرات کاربران

سعید
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

من خودم از خوندن کتاب ها نکته برداری می کنم. چون کار من تولید محتواست. مونده به سلیقه خواننده که چی بخاد از کتاب. البته اینم بگم شاید واسه یه مطلب که می نویسم 5 6 تا کتاب می خونم.

- بیشتر
Majid Matinpour
۱۴۰۰/۱۱/۰۳

سلام چرا صفخه pdf با صفحه کتابی که pdf شده یکی نیست و همین اشکال پیدا کردن صفحه مدنظر را سخت کرده

کاربر ۳۷۹۵۳۲۲عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۶,۰۰۰
۴۰%
تومان