دانلود و خرید کتاب اصول ارتباطات الیزابت کونکه ترجمه ادریس حسنجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اصول ارتباطات

کتاب اصول ارتباطات اثری از الیزابت کونکه با ترجمه ادریس حسنجانی، یکی از کتاب‌های مجموعه دامیز است. این کتاب درباره اصول اولیه و اساسی برقراری ارتباط صحبت می‌کند و به مخاطبان کمک می‌کند تا ارتباطاتی پرمعنا و سازنده برقرار کنند. 

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

الیزابت کونکه در این کتاب مخاطبانش را راهنمایی می‌کند تا با سبک‌های ارتباطی مختلف آشنا شوند و با نکاتی آشنا شوند که برای یک ارتباط صمیمانه و موثر لازم و ضروری است. در این کتاب همچنین فصلی درباره برقراری ارتباط با مردمی از فرهنگ‌های مختلف وجود دارد. 

کتاب اصول ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب اصول ارتباطات را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه در حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۴,۳۰۰
۴۰%
تومان