دانلود و خرید کتاب سال کهکشان احمد حردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سال کهکشان اثر احمد حردانی

کتاب سال کهکشان

نویسنده:احمد حردانی
انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سال کهکشان

کتاب سال کهکشان داستانی از احمد حردانی برای کودکان و نوجوانان است که در نشر گنجور منتشر شده است. این داستان درباره موجودی به نام سال است که عروس آسمان لقب گرفته و نماینده خوبی برای آسمان‌ها به شمار می‌آید.

سال، موجودی است که بیرون از زمین و در کنار بقیه اجرام آسمانی به دنیا آمده بود. از وجودش نور زیادی ساطع می‌شد، بدنش، نیمی آب و نیم دیگر ابری بود و عقل و شعور داشت. همه از به دنیا آمدن او خوشحال بودند و از جای جای کهکشان به دیدنش می‌آمدند و او را برای آینده آماده می‌کردند. آینده‌ای که پر از اتفاقاتی ناشناخته بود... 

کتاب سال کهکشان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سال کهکشان

اولی گفت: بزودی جهان از حالت بدون بازدارندگی خارج خواهد شد و آفرینش جدید پدید خواهد آمد، در آسمان باید همه موجودات در امر سال همکاری کنند و خود را برای زندگی خیالی آماده کنند. دومی گفت: باید، بایدها و نبایدها را از سال بدست آورده و آنها را بصورت زبان های قابل فهم بین ساکنین سیارات مختلف بیان کنیم. در این زمان وظیفه ایجاد هماهنگی کامل بین کهکشان ها است. در روی سیاره ای دور افتاده ساکنین آنجا مشغول جنگ های ویرانگری بودند. تقریبا نصف ساکنین از بین رفته بودند آنها موجوداتی بسیار پیشرفته بودند ولی از نظر تعامل کمترین سازگاری را با هم داشتند. موجودات فضایی سعی در نفوذ میان آنها برای صلح داشتند ولی آن موجودات اصلا به صلح فکر نمی کردند. آنها ارتش های بزرگی داشتند که تا آخرین نفر برای پیروزی میجنگیدند. مردم آنجا بسیار با اطلاعات بودند و نسبت به عرق خود بسیار متعصب بودند ولی مشکلات اساسی نیز میان آنها وجود داشت که زیاد به فکر دنیای خود و جهان پیرامون خود نبودند. موجودات فضایی با نفوذ در میان فرمانده هان بزرگ آنها سعی در القای تفکرات صلح طلبانه و آزادی بخش بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۱۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان