دانلود و خرید کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای آلن تی نورمن ترجمه مریم رزاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای

کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای نوشته آلن تی نورمن است که با ترجمه مریم رزاقی و جعفر صحرایی قمیشی منتشر شده است. کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای به گذران زندگی از طریق ترید با راهبردهای آزموده شده، ابزارها و تکنیک‌های مدیریت ریسک می‌پردازد. 

درباره کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای

در عصر نفوذ کامل اینترنت به همه حوزه‌های زندگی ما، تعداد کثیری از افراد افزایش یافته است که دیگر موافق کار اداری از نه تا شش نیستند. نسل جدید تمایلی به پیروی از پدربزرگ و مادربزرگ خود که از دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند، شغلی را انتخاب کرده و تا رسیدن به سن بازنشستگی در آنجا کار می‌کنند، دنبال نمی‌کند. علاوه بر این، ما از ضرب العجل‌های مداوم در کار، رئیس‌هایی با خلق و خوی غیرقابل تغییر و بیشتر توهین‌آمیز، عدم رشد شغلی و مالی خسته شده‌ایم. اینترنت به مردم فرصتی داد تا این حلقه شرور را بشکنند. مردم یک گزینه جایگزین دریافت کردند که ممکن است هم پاداش مالی و هم آزادی کار در دفتر، مدیران ارشد و بازه‌های زمانی را فراهم کند. بنابراین، این گزینه جایگزین افسانه‌ای که به آرزوی آزادی برای مدیریت زمان و حتی کل زندگی شما می‌دهد چیست؟ اکثر مردم آرزو دارند که انجام دهند هیچ چیز (یا تقریباً هیچ چیز) و در ازای آن پرداخت می‌شود، نه؟ اگر به شما بگویم این رویا تقریباً به واقعیت تبدیل شده است چه می‌شود؟ به هر ترتیب، اینترنت گزینه‌های متنوعی را برای درآمد غیرفعال در اختیار بشریت قرار داده است. در حالی که روی کاناپه خود نشسته اید، می‌توانید چیزی بفروشید، سوابق حسابداری را برای شخصی ثبت کنید، برای وبلاگ خود پست ارسال کنید یا با توجه به سود سرمایه‌گذاری زندگی کنید. بنابراین، امروزه شما با سرمایه‌گذاری حتی در بخش کوچکی از توانایی‌ها، وقت و سرمایه خود در تجارت "منفعل"، جایی که هیچ دفتر و رئیس وجود ندارد، هر فرصتی برای درآمد خوب دارید که قبلاً مردم منفعل درآمد داشتند درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی، اتحادیه‌های اعتباری، صندوق‌های مختلف و املاک و مستغلات. با این حال، این سودها به آرامی یا با کار زیاد انجام می‌شود. اکنون مشاغل جدیدی برای دریافت درآمد منفعل از جمله تجارت وجود دارد. مهم نیست که چقدر دشوار است در نگاه اول، تقریبا هر کسی می‌تواند بر این «علم» تسلط یابد. با این حال، برای دهه گذشته، صدها هزار تاجر در سراسر جهان خود را وقف کرده‌اند.کار در انواع بورس سهام، تلاش برای میلیونر شدن. امروزه با ورود رمز ارز‌ها به اقتصاد جلوه دیگری از تجارت و کسب و کار خودش را نشان داده است، با این کتاب می‌توانید درک بهتری از این نوع اقتصاد داشته باشید.

خواندن کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کریپتو تریدینگ حرفه ای

چند سال پیش با ورود ارز رمزنگاری شده، زیرگونه کاملا جدیدی از تجار - بازرگانان رمزنگاری - در بازار ظاهر شد. به طور کلی، معاملات ارزهای رمزنگاری تفاوت چندانی با معاملات معمول ندارد. اصل اساسی یکسان است: خرید کم، فروش زیاد. صرف نظر از اینکه شما چه محصولی دارید - سهام، روغن، طلا یا ارز رمزنگاری شده - این اصل بدون تغییر باقی می‌ماند. بنابراین، این معامله گران رمزآلود «مرموز» چه کسانی هستند و شما برای تسلط بر این حرفه به چه چیزهایی نیاز دارید؟ برای موفقیت در معاملات ارزهای رمزنگاری شده و همچنین تجارت سایر دارایی‌ها، به موارد زیر احتیاج دارید:

• اوقات فراغت

• سرمایه، پایتخت

• آگاهی اولیه از مفاهیم اقتصادی

• تمایل به یادگیری مداوم و آزمایش استراتژی‌های جدید.

• ثبات ذهنی

اگرچه معاملات متداول و معاملات ارزهای رمزنگاری بسیار مشترک هستند، اما آنها هنوز اختلافاتی دارند. بیایید آنها را مرتب کنیم. اگر شما یک تاجر معمولی هستید (نه یک معامله‌گر ارز رمزنگاری شده)، مطمئناً می‌دانید که تجارت در صرافی‌های شما فقط از طریق یک کارگزار یک کارگزار نرم افزاری را برای تعامل با صرافی فراهم می‌کند و پشتیبانی تکنیکال را برای چنین کاری فراهم می‌کند. این خدمات قیمت دارند، اما شما چاره‌ای ندارید زیرا نمی‌توانید بدون کارگزار در بورس سهام کار کنید. با این حال، اگر ارز رمزپایه معامله کنید، به هر مبادله‌ای دسترسی دارید. بدون توجه به سن، وضعیت اجتماعی، شغل یا اندازه سرمایه شما، می‌توانید یک فرم ثبت‌نام در وب سایت صرافی پر کنید (بهتر است این کار را در چندین صرافی انجام دهید)، وجوهی را برای تجارت واریز کنید و راه خود را برای یک معامله‌گر ارز رمزنگاری کنید. بدون کمک از بینندگان. باید به یاد داشته باشید که بازار ارزهای رمزنگاری شده 24/7 فعالیت می‌کند. مانند بازارهای سهام عادی در یک زمان مشخص بسته نمی‌شود و باز نمی‌شود. یعنی هر مبادله ارز رمزنگاری شده "زنده" است و بدون خواب و استراحت کار می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین مزایا و چالش‌های معاملات ارزهای رمزپایه نوسان است. این شاخص دامنه نوسانات ارزش دارایی را برای مدت زمان مشخص نشان می‌دهد. از آنجا که سوداگر از اختلاف بین قیمت خرید و قیمت فروش یک دارایی سود می‌برد، می‌توان آن را پیش شرط تجارت نامید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه