دانلود و خرید کتاب دانستنی های علمی محمدجواد واعظی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانستنی های علمی اثر محمدجواد واعظی

کتاب دانستنی های علمی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دانستنی های علمی

کتاب دانستنی های علمی نوشتۀ محمدجواد واعظی است. انتشارات نوید حکمت این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب با هدف آشنایی با دانشمندان و مخترعان، اختراعات و اکتشافات آنها نوشته شده است.

درباره کتاب دانستنی های علمی

کتاب دانستنی های علمی با سه زندگی‌نامه از شخصیت‌های کریستف کلمب، فریتیوف نانسن و مارکو پولو آغاز می‌شود و سپس در مورد موارد مختلفی مانند قطب‌نما، منشور و عدسی، ماهواره، طیف‌بینی و انرژی‌درمانی، اختراعات و افسانه‌های علمی و... مطالبی ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب دانستنی های علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب اطلاعات عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دانستنی های علمی

«عواملی چون تبلیغ دینی و گسترش مـسیحیت، شـور ضـد اسـلام در آن روزگار، قدرت کاستیل و آراگون، بـیم از خطر کـشور پرتغـال، اشــتیاق بـه یــافتن طــلا، ماجراجویی و امید به فتح سرزمین‌های جدید، نیاز اروپا به تهیه ادویه و گیاهان معطـر و دارویی، انگیزه نخستین سفر کلمب به هند شد.

در عصر کلمب، اروپایی‌ها برای سـفر بـه هنـد (منظـور از هند آسـیای جنـوبی و شرقی بود) راهی نداشتند جز حرکت به سمت جنوب، دور زدن قارۀ آفریقـا از کنـار دماغۀ امید نیک و رفتن به طرف شرق در طول اقیانوس هند. در دهۀ 1480 مـیلادی، کلمب نیز خیال سفر به هند را در سر داشت ولی نه از طریق معمول. او مـی‌خواسـت با حرکت مستقیم از اروپا به سوی غرب و عبور از دریای محیط (اقیانوس اطلس) بـه آسیا برسد. از نظر دیگران نقشۀ جسورانۀ کلمب نپذیرفتنی و بی فایده بود و او ناچـار شد برای یافتن پشتیبان در میان قدرتمندان و افراد صـاحب نفـوذ کوشـش زیـادی بـه کار برد. برخی معتقدند که علت این استقبال سرد، اعتقاد اروپایی‌ها بـه تـخت بودن کرۀ زمین بود.»

نظرات کاربران

parsasn
۱۴۰۱/۰۲/۲۳

ظاهرا قیمت چاپی کتاب که ۸۰ هزار تومان است برای قیمت الکترونیک آن درج شده. قیمت الکترونیک منطقا باید کمتر باشد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان