دانلود و خرید کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد هنریک کلاوسر ترجمه محسن شعبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد اثر هنریک کلاوسر

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

معرفی کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته دکتر هنریک کلاوسر است که با ترجمه محسن شعبانی منتشر شده است. کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید وقتی بدانید چه می‌خواهید آن را به دست می‌آورید. این کتاب مسیر دستیابی را برایتان هموار می‌کند.

درباره کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

مشخص کردن اهداف، طرح ریختن برای رسیدن به آنها و هر روز روی آنها کار کردن، احتمال رسیدن به اهداف را چندین برابر افزایش‌می‌دهد؛ البته به آن معنا نیست که تعیین اهداف و نوشتن آنها موفقیت را تضمین‌می‌کند، بلکه این شما هستید که با نوشتن اهداف، خود را در مسیر رسیدن به آنها قرار‌می‌دهید‌. 

طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده و آمار در مورد‌تأثیر نوشتن اهداف، افرادی که اهداف خود را‌می‌نویسند، نسبت به افرادی که در انجام این کار تنبلی‌می‌کنند، موفقیت بیشتری به‌دست می‌آورند‌. داشتن هدف و طرحی از آینده، موجب‌می‌شود روی مجموعه‌ای از راهکارها متمرکز شوید و به جای آنکه دچار حواس‌پرتی و انحراف از مسیر شوید، روی خطی مستقیم حرکت کنید؛ بنابراین، انسان‌هایی که هدف مشخصی دارند، نسبت به انسان‌های بدون هدف، دستاوردهای بیشتری دارند

آرزو، هدفی فاقد انرژی و انگیزه است و‌یک راه‌حل نیست‌. تا زمانی‌که روی کاغذ نیایند و برنامه و طرحی برای رسیدن به آنها درنظر گرفته نشود، شبیه فشنگ‌هایی هستند که باروت ندارند‌. افرادی که اهداف نوشته‌شده‌ای ندارند، هرگز به مهارت اصلی مورد نیاز برای رسیدن به موفقیت، یعنی تلاش منظم و پشتکار برای رسیدن به هدف، دست‌نمی‌یابند‌. این کتاب به شما کمک می‌کند اهدافتان را مشخص کنید، درجه اهمیت و سختی آن‌ها را تعیین کنید و سپس برای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید. 

خواندن کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بنویس تا اتفاق بیفتد

دائماً داستان‌های شگفت‌انگیزی دربارۀ افراد مشهور‌می‌شنوم که قبل از شهرت فعلی خود، رؤیاهای خود را یادداشت‌می‌کردند‌.

برای مثال، جیم کری به هالیوود هیلز رفت و برای خودش یک چک به ارزش ده میلیون دلار نوشت و در قسمت در وجه آن چک نوشت: «برای خدمات ارائه شده»‌. این طنزپرداز مشهور سال‌های سال، این چک را همه جا با خودش‌می‌برد، حتی مدتها قبل از آنکه چنین مبلغی برای یک فیلم به او پرداخت شود‌. اکنون او با دریافت بیست میلیون دلار برای یک فیلم، یکی از پردرآمدترین بازیگران در این صنعت است‌. کری در حرکتی عجیب، هنگام خاکسپاری پدرش، این چک خیالی را در جیب پیراهن او گذاشت‌و به‌همراه او دفن کرد.

اسکات آدامز، خالق داستان مصور دیلبرت، مجموعه رؤیاهای نوشته‌شده‌ای دارد که همۀ آنها به ترتیب به حقیقت پیوسته است. آدامز‌در این باره می‌گوید: وقتی هدفی را یادداشت‌می‌کنید «چیزی را به چشم‌می‌بینید که تحقق آن رؤیا را امکان‌پذیر می‌کند»‌.

آدامز در دوره‌ای به‌عنوان یک کارگر ساده، که آشنایی مختصری با اصول فنی دارد، در یک شرکت آمریکایی کار‌می‌کرد‌. او همواره روی میز کارش بدون هیچ هدف خاصی نقاشی می‌کشید. اما پس از مدتی به نوشتن روی آورد و روزی پانزده بار این جمله را روی کاغذ نوشت: «من یک روز کاریکاتوریست مشهوری خواهم شد‌.»

اگرچه او شکستهای زیادی را متحمل شد، اما هرگز پا پس نکشید و دلسرد نشد و با تلاش و کوشش بسیار، رؤیایش را به واقعیت بدل کرد‌. او برای چاپ کتابش، قراردادی را امضا کرد‌. این رؤیا زمانی به حقیقت پیوست که او رؤیای خود را روی کاغذ آورد: «من بهترین کاریکاتوریست روی زمین خواهم شد‌.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه