دانلود و خرید کتاب دارالفنون موفقیت آیت قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دارالفنون موفقیت اثر آیت قدیری

کتاب دارالفنون موفقیت

معرفی کتاب دارالفنون موفقیت

کتاب دارالفنون موفقیت با عنوان فرعی این کتاب زندگی‌ات را تغییر می‌دهد، اگر بخواهی! اثری از مهندس آیت قدیری است که در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب دارالفنون موفقیت

هر کاری نیاز به آموزش و مهارت دارد، برای شاد بودن هم باید راه آن را بیابید. راه‌های زیادی وجود دارد که به شما یاد می‌دهد چطور در شرایط سخت و پراسترس امروز، آرامش خود را حفظ کنید. در این کتاب راهکارهایی به‌منظور پیدا کردن آرامش و رسیدن به موفقیت برایتان آمده است. این کارها خیلی سخت و عجیب نیست و به شما می‌آموزد که چقدر آسان می‌توان به دستاوردهای کوچک و در پی آن به شادی‌های بزرگ، موفقیت و توانمندی مالی که لایق آن هستید دست پیدا کنید. تنها باید روی زندگی خود تمرکز کنید و در این راه صادق باشید.

 در این کتاب درس‌هایی ناب و کاربردی در باب موفقیت می‌خوانید. درس‌هایی درباره کنترل احساسات از قبیل شادی، خشم، غم و ....، ثروتمند شدن، ذهن بیدار و غنی، داشته ها و نداشته‌ها، اسرار شادی، قاون احتمالات، خط سیر انسان‌های موفق و نکات جالب وآاموزنده‌ای درباره خود انسان. 

خواندن کتاب دارالفنون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت، خودیاری و انگیزشی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب دارالفنون موفقیت

یک داستان کوتاه تأثیرگذار واقعی

دانشمندان برای بررسی تعیین میزان قدرت باورها بر کیفیت زندگی انسان‌ها آزمایشی را در دانشگاه هاروارد انجام دادند. ۸۰ پیرمرد و ۸۰ پیرزن را انتخاب کردند. یک شهرک را به‌دوراز هیاهو برابر با ۴۰ سال پیش ساختند. غذاهای ۴۰ سال پیش در این شهرک پخته می‌شد. خط روی شیشه‌های مغازه‌ها، فرم مبلمان، آهنگ‌ها، فیلم‌های قدیمی، اخباری که از رادیو و تلویزیون پخش می‌شد را مطابق با ۴۰ سال قبل ساختند. بعد این ۱۶۰ نفر را از هر نظر آزمایش کردند. تعداد موی سر، رنگ موی سر، نوع استخوان، خمیدگی بدن، لرزش دست‌ها، لرزش صدا، میزان فشارخون و غیره. بعد این ۱۶۰ نفر را به داخل این شهرک بردند. بعد از گذشت ۵ الی ۶ ماه کم‌کم پشتشان صاف شد، راست می‌ایستادند، لرزش دست‌ها به‌طور ناخودآگاه از بین رفت، لرزش صدا خوب شد، ضربان قلب مثل افراد جوان، رنگ موهای سر شروع به مشکی شدن کرد و چین و چروک‌های دست و صورت از بین رفت.

علت چه بود؟ خیلی ساده است. آن‌ها چون مطابق با ۴۰ سال پیش زندگی کردند، باور کرده بودند ۴۰ سال جوان‌تر شده‌اند.

انسان‌ها همان‌گونه که باور داشته باشند می‌توانند بیندیشند. باورهای آدمی است که در هرلحظه به او القا می‌کند که چگونه بیندیشد. اصولاً فرق بین انسان‌ها، فرق میان باورهای آنان است. انسان‌های موفق با باورهای عالی، موفقیت را برای خود خلق می‌کنند. انسان‌های ثروتمند، باورهای عالی و ثروت آفرین دارند که با اعتمادبه‌نفس عالی خود و بدون توجه به تمام موانع به دنبال کسب ثروت می‌روند و به لحاظ باورهای مثبتشان به ثروت مطلوب خود می‌رسند.

قانون زندگی قانون باورهاست. باورهای عالی سرچشمه همه موفقیت‌های بزرگ است. توانمندی یک انسان را باورهای او تعیین می‌کند. انسان‌ها هر آنچه را که باور دارند خلق می‌کنند. باورهای شما دستاوردهای شما را در زندگی می‌سازند زیرا باورها تعیین‌کننده کیفیت اندیشه‌ها، اندیشه‌ها عامل اولیه اقدام‌ها و اقدام‌ها عامل اصلی دستاوردها هستند.

نظرات کاربران

S
۱۴۰۰/۱۰/۰۱

خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۱۸۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان