دانلود و خرید کتاب رهبران معمولی (جلد اول) ارنست جونز ترجمه محمودرضا ناظری رضاآباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهبران معمولی (جلد اول)

کتاب رهبران معمولی (جلد اول) نوشته ارنست جونز است که با ترجمه بهزاد شوقی و دیگران منتشر شده است. این کتاب خرد رهبران معمولی که کارهای خارق‌العاده انجام می‌دهند را برای شما بزگو می‌کند. 

درباره کتاب رهبران معمولی (جلد اول)

نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند که ۱۰۰ رهبر پایدار که کارهای خارق العاده انجام می‌دهند را معرفی کند. نه تنها از کارهای منحصر به فرد و خارق العاده‌ی رهبران فکری، بلکه از پیامدهای روزمره در مورد افراد عادی که باید در حین رهبری یاد بگیرند که رهبری کنند، الهام می‌گیرد.

این کتاب به شما کمک می‌کند بتوانید تیم‌تان را مدیریت کنید و به افرادتان کمک کنید بهترین خودشان باشند و در نتیجه یک کار گروهی موفق را ارائه کنند. این کتاب راهنمایی جامع برای مدیران کسب و کارها و دانشجویان مدیریت است.

خواندن کتاب رهبران معمولی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به رهبران کسب و کارها و مدیران پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب رهبران معمولی (جلد اول)

۳ دلیل این که چرا مشارکت کارکنان با رهبران درگیر آغاز می‌شود:ا گر به دنبال جام مقدس مدیریت هستید، پس مشارکت کارکنان جایی است که باید روی آن تمرکز کنید. وقتی اعضای تیم به طور کامل درگیر شده‌اند و به صورت فعال در تحقق ماموریت شرکت مشارکت می‌کنند، سپس تضمین می‌شود که تیم موفق خواهد شد.هرچند، مشارکت کارکنان چیزی نیست که بتوان به راحتی آن را روشن و خاموش کرد. این مشارکت در فرهنگ سازمانی جای گرفته است و توسط رهبران درگیر ایجاد می‌شود.رهبر بودن مشمول مسئولیت‌پذیری فوق‌العاده است. بخشی از این مسئولیت‌پذیری، رفتاری را الگوسازی می‌کند که می‌توانید از تیمتان انتظار داشته باشید. اگر بخواهید مشارکت کارکنان را افزایش دهید، سپس باید رهبر درگیرتری باشید.روی این سه حوزه تمرکز کنید:

۱ _ رهبران درگیر به طور آشکار بر اساس ارزش‌های سازمان زندگی می‌کنند. رهبران نشان می‌دهند که از انتظارات اصلی تیم مستثنی نیستند.

۲ _ رهبران درگیر روی ارتباط جاری، شفاف و چند جهته میان اعضای تیم و کل سازمان تاکید دارند. کارکنان وقتی ارتباط مثبتی با رهبر را حس می‌کنند، حس می‌کنند که با ماموریت شرکت هم ارتباط برقرار کرده‌اند. وقتی کارکنان بدانند که صدایشان شنیده می‌شود، بیشتر احساس مورد حمایت واقع شدن، مشارکت و تعهد می‌کنند.

۳ _ شاید، از همه مهم‌تر، رهبران درگیر، مسئولیت موفقیت‌ها و شکست‌های تیم را با بقیه به اشتراک می‌گذارند. وقتی کارکنان حس کنند که مسئولیت عملکرد شرکت بر دوش آن‌هاست و در عین حال رهبران غیر درگیر خارج از گود می‌نشینند، مشارکت کارکنان تقریباً غیرممکن می‌شود. از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که کارکنان پشت سر رهبری که از طریق روش‌های مربیگری دلسوزی خود را نشان می‌دهد، صف‌آرایی کنند.

بنابراین، قبل از این که شروع به ایجاد سیاست‌های طراحی شده برای درگیر کردن تیمتان کنید، لطفاً مطمئن شوید که خودتان واقعاً درگیر هستید. سعی در درگیر کردن کارکنان بدون رهبری که خودش کاملاً درگیر است، یک بازدارنده است.چرا نشان دادن یک الگوی خوب، تغییر فرهنگ محل کار را امکان‌پذیر می‌کند؟هر محل کاری فرهنگ منحصر به فرد خودش را دارد و این فرهنگ تأثیر قابل توجهی بر چگونگی عملکرد تیم دارد. فرهنگ محل کار توسط سیاست حقوقی رسمی هدایت نمی‌شود و به ندرت از طریق کارهای عمدی رهبران شکل می‌گیرد. در عوض، فرهنگ محل کار در اصل از سبک رفتار و تعامل کارکنان با همدیگر پدید می‌آید.به این دلیل که فرهنگ محل کار توسط سیاست‌هایی در دفترچه‌ی راهنمای کارکنان خلق نمی‌شود، وقتی رهبران تصمیم می‌گیرند که دوست دارند فرهنگ محل کارشان تغییر کند، این تغییر به سادگی انجام نمی‌پذیرد. اگر رهبر یک تیم از تیم خود انتظار متعهد بودن به کیفیت یا ابتکار را داشته باشد، به احتمال کمی این انتظارات برآورده می‌شوند مگر این که فرهنگ محل کار آن رفتارها را تشویق کند و الهام بخش آن‌ها باشد. فرهنگ فقط به این خاطر که شما می‌خواهید آن را تغییر دهید، تغییر نمی‌کند.

تحول خانواده در بستر مدرنیته
منصوره لولاآور
نفی خشونت علیه زنان و مردان در خانواده از منظر فقه شیعه و اسناد بین‌الملل
زهرا ساور سفلی
املین پنک هرست
لیزبت کایزر
چند کلمه پیرامون مردم، فرهنگ و سیاست زدگی در جامعه کنونی ایران
داود علی بابایی
پیام های تخم مرغ
پیت سیمونز
گذر از تاریخ هنر به علم تصویر
امیر نصری
دریچه‌ای به تئاتر کودک در ایران
داوود کیانیان
ولترکس، اختاپوس دوسر (نبرد هیولاها شش گانه دهم، ارباب وحشی ها: جلد پنجاه و هشتم)
آدام بلید
دختر آینه‌ها
منیر فحیانی
ویژگی های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدایی
محمدحسن عدالتی‌فر
خواص شگفت انگیز عسل
حسن شکری پینوندی
۴۸ قانون قدرت
رابرت گرین
قل قل جان و دنباله جادویی
شکوفه تقی
رازهای معنوی موفقیت
حسین رهیاب
بحران سرمایه داری دموکراتیک
مارتین ولف
آمایش رایانه‌ای سرزمین
مسعود مسعودی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان