دانلود و خرید کتاب کابل جادویی نسیم کارخانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کابل جادویی اثر نسیم کارخانه

کتاب کابل جادویی

معرفی کتاب کابل جادویی

کتاب کابل جادویی نوشته رمضان صادقی مقدم و نسیم کارخانه اثری در حوزه موفقیت و خودیاری با موضوع  موفقیت و مدیریت زمان، زندگی و کار است.

 درباره کتاب کابل جادویی

شاید متوجه شده باشید که دیگران با سرعتی بسیار بیشتر از شما پیشرفت می‌کنند. شاید یکی از هم‌سن و سالانتان را دیده باشید که به راحتی پروژه‌ها را یکی بعد از دیگری به اتمام می‌رساند و بدون توجه به این‌که چه چیزی در مسیرش قرار می‌گیرد همواره پیروز است. این‌طور به نظر می‌رسد که بدون توجه به این‌که در چه شرایطی، چه تیمی، چه شرکتی و یا چه صنعتی قرار داشته باشند، همیشه پیروز می‌شوند؛ و شاید همین شخص در زندگی شخصی خودش نیز همین روند را ادامه داده و موفقیت‌هایی درخور را به‌دست آورده و از میزان بالایی از شادمانی، خوشبختی و ...، بهره‌مند باشد.

این افراد چه کسانی هستند و راز آن‌ها چیست؟ آن‌ها افرادی با عملکرد بالا هستند و راز آن‌ها عادت‌هایشان است. خبر خوب این است که شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید. صرف‌نظر از این‌که چه سابقه‌ای دارید، شخصیت شما چگونه است، چه نقاط ضعفی دارید و در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، شما هم می‌توانید از همان عادت‌ها استفاده کنید.

بیشتر افراد موفق برای رسیدن به موفقیت عادت‌های مناسبی داشته‌اند. معمولا عادت افراد موفق بخش زیادی و ۹۵ درصد از رفتار آن‌ها را شکل می‌دهد. می‌گویند هر چیزی که تاکنون هستید و هر آنچه در آینده خواهید شد، بسته به عادت‌هایی است که در خودتان شکل می‌دهید.

 نویسندگان این کتاب با شما درباره راز موفقیت افراد موفق جهان، خصوصیات یک فرد موفق، چگونگی مدیریت زمان در زندگی، عادات افراد موفق، معنای موفقیت و تقریبا هرچیزی که مرتبط با موپفقیت است سخن می‌گویند.

 خواندن کتاب کابل جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب اند.

 بخشی از کتاب کابل جادویی

مدیریت زمان، مدیریت زندگی

کیفیت زندگی شما عمدتاً به وسیله کیفیت تسلط بر زمان (مدیریت زمان) توسط شما تعیین می‌گردد؛ اما مدیریت زمان واقعاً همان مدیریت شخصی و مدیریت زندگی است. مدیریت خودتان است. اگر شما وقت و زمانتان را به نحو مناسبی کنترل ننمایید، کنترل هر چیز دیگری برایتان دشوار است.

خوشبختانه، غنی‌ترین و موفق‌ترین شخص در جهان در هر روز همان ۲۴ ساعت را در اختیار دارد که شما دارید. تفاوت بین افراد موفق و افراد ناموفق در این است که افراد موفق گاهی اوقات پتانسیل کمتر و فرصت‌های کمتری دارند اما غالباً خیلی بیشتر از دیگران توفیق انجام کار پیدا می‌کنند زیرا از زمان و وقت خود با روش‌های بهتر و سودمندتری استفاده می‌برند.

مدیر زمان بسیار خوبی بودن، به این معنا نیست که معتاد به کار شوید. در واقع، تسلط بر زمان به شما اجازه می‌دهد تا کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. همان کارهایی که واقعاً برایتان مهم و معنادار هستند. تسلط بر زمان درنهایت منجر به تسلط بر زندگی می‌شود. از زمان به خوبی محافظت کنید.

۱۰ حقیقت تلخ دربارهٔ موفقیت که هیچ‌کس تمایلی به شنیدن آن ندارد

از افراد موفق بپرسید که چطور به موفقیت دست یافته اند؛ احتمالا پاسخ‌هایی مثل "سخت کار کردن" و "قربانی شدن" یا "مقاومت کردن" را می شنوید.

کمی عمیق‌تر به آن نگاه کنید، احتمالا وجوه مشترکی بیشتر از آنچه که در بالا ذکر شد، در آن‌ها دیده می‌شود که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ مثل:

۱-آن‌ها می‌دانند که موفقیت در ادراکشان غیر قابل انکار است.

ماجراهای کارآفرینان موفق را بخوانید، متوجه می‌شوید که آنها برخی خصوصیات ناملموس مخصوص کارآفرینان مثل ایده، استعداد، مهارت ها، توانایی مدیریت، خلاقیت را دارا هستند که شاید در وجود شما وجود ندارد.

اشتباه می‌کنید. موفقیت تنها باید در ادراک و درون شما به صورت اجتناب‌ناپذیر وجود داشته باشد. نگاه کردن به مسیر موفقیت کارآفرینان و فکر کردن به اینکه چشم انداز آن‌ها واضح بوده، تمامی ایده‌های آن‌ها بی‌نقص بوده و تمامی گام‌ها به صورت درست برداشته شده، بسیار آسان است؛ احتمالا به این نتیجه می‌رسید که دستیابی به موفقیت‌های بزرگ، برای آن‌ها یک نتیجهٔ قطعی بوده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۳۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان