دانلود و خرید کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت آلفرد تونگ ترجمه عبدالله دهنادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت اثر آلفرد تونگ

کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

معرفی کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت نوشته آلفرد تونگ است که با ترجمه عبدالله دهنادفر منتشر شده است. کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت یک راهنمای ضروری برای تمام مردان است که به آن‌ها یاد می‌دهد چطور یک مرد باشخصیت باشند.

درباره کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

توصیف کردنِ یک مرد باشخصیتِ کامل، در واقع کارِ سختی است. مثل این است که بخواهید احساس یک عشق ناب را تعریف کنید یا زیبایی خیره‌کنندهٔ چیزی یا کسی را وصف کنید. کاری است تقریباً غیرممکن. متفاوت بودنِ معیارهای «مرد باشخصیت» در فرهنگ‌های مختلف، و مبهم بودن آن ما را مجبور می‌کند که مراقب باشیم و تلاش کنیم بهترین نسخهٔ ممکنِ خودمان باشیم. 

اما چند ویژه‌گی هستند که چنین مردی باید حتماً آن‌ها را داشته باشد: یک آقا یا مردِ باشخصیت، آراسته و خوش‌لباس است. بوی خوش می‌دهد. به خودش و خانه‌اش رسیدگی می‌کند. در هر جمعی اعتماد به نفس دارد و مراقب است طوری رفتار کند که دیگران در کنار او معذب نباشند. یک مرد باشخصیت به زنان احترام می‌گذارد ــ ولی نه بیش از اندازه و متظاهرانه.

این‌ها و جندین ویژگی مهم دیگر به شما کمک می‌کند بتوانید درست عمل کنید و همواره شخصیت محبوبی دربین دیگران باشید. با این کتاب به مهم‌ترین اصول می‌رسید. این کتاب هم‌چنین تصویری از مردان باشخصیت درطول تاریخ ارائه می‌دهد که کمک می‌کند تا دلایل بسیاری از رفتارها را بدانید. 

خواندن کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مردانی که می‌خواهند همواره به شخصیت به نظر برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توصیه هایی برای یک مرد با شخصیت

«آی‌ــ جنت»

در زمانهٔ ما باشخصیت بودن پدیده‌ای واقعاً جهانی، و همگانی و مردمی است و مردان باشخصیت در توکیو و میلان و نیویورک و پاریس هم هستند. وبلاگ‌ها، تویترها و اظهارنظرهای فیس‌بوکی هم در این زمینه فراوان است. خیلی‌ها در مورد باشخصیتی نظر می‌دهند و مثل «اسکار وایلدِ» این زمانه در این مورد بذله‌گویی می‌کنند. مرد باشخصیت امروزی شاید کمتر از سابق کت بپوشد، ولی همیشه لباس آخرین مد به تن دارد و عکس خود را در اینستاگرام و تابلر می‌گذارد. وقتی حرف از سلیقه و آداب‌دانی باشد گزافه نیست اگر بگوییم امروز، مجلهٔ آی‌ــ جنت از شاهزادهٔ انگلستان و ستارگان هالیوودی اثرگذارتر و نافذتر است و این مجلهٔ تخصصی است که شیوهٔ لباس پوشیدن مردهای با شخصیت امروزی را تعیین می‌کند.

مرد شوخ‌طبع دوران ملکه ویکتوریا:

«اسکار وایلد»

کلمه‌ها لباسی هستند که بر تن افکارتان می‌کنید. پس یک مرد باشخصیت باید همان‌طور که شیک‌پوش و آراسته است خوش‌بیان هم باشد. در آن زمان، «اسکار وایلد» در بذله‌گویی و شیوایی کلام و خوش‌زبانی رقیبی نداشت و مردی بود که سخن گفتن را به کلماتش می‌سپارد. او می‌گفت: «مرد باشخصیت واقعی کسی است که بر خود مسلط است و هیچ‌گاه به صورت غیرعمد و بدونِ مهار گستاخی نمی‌کند.» جملهٔ معروف دیگرش این بود: «من از بهترین‌ها به راحتی راضی می‌شوم و همیشه بهترین‌ها را می‌خواهم.» این دو جمله از اصول اساسی و بنیادین اسکار وایلدی‌اند که شما هم در زندگی خود باید به آنها پای‌بند باشید.

مرد شیک‌پوش دوران شاه ادوارد

«دوکِ ویندسور»

«دوکِ ویندسور» بدون تردید یکی از آراسته‌ترین مردانی بود که کت و شلوار دوختِ خیابان «سِویل رو»ی لندن را می‌پوشید. از او حرف‌های دیگری هم نقل شده است، ولی نظرهایش دربارهٔ لباس پوشیدن مردان بود که موجب شد که محتویات کمد لباس آقایان تغییرات زیادی بکند. شیوهٔ لباس پوشیدنِ آسان‌گیرانه و راحت او پیش‌درآمدی شد برای شیوهٔ خاصِ «فرد آستر» که راحتی و شیکی و فریبندگی را درهم آمیخت. دوکِ ویندسور از پارچه‌های بافت جزیرهٔ کوچک fair در اسکاتلند استفاده می‌کرد که در خیاط‌خانهٔ معروف «اندرسون وشفرد» دوخته می‌شد. شلوارهای دم‌پا دوبل و کت‌های دامن‌صاف که برای میهمانی شام می‌پوشیدند (لبهٔ دامنِ کت گوشه‌دار است و لبهٔ راست روی لبهٔ چپ قرار می‌گیرد ــ م) و همین‌طور کفش قهوه‌ای با کت و شلوار آبی‌رنگ. در دوره‌ای که اشراف‌زاده‌ها هنوز خیلی رسمی و شبیه نظامیان لباس می‌پوشیدند، لباس‌های دوک ویندسور افراطی به حساب می‌آمدند.

نظرات کاربران

روزبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

مزخرفه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۵۲۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان