دانلود و خرید کتاب به چرخه حیات دست نزنید مسعود ملک‌یاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به چرخه حیات دست نزنید اثر مسعود ملک‌یاری

کتاب به چرخه حیات دست نزنید

امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به چرخه حیات دست نزنید

کتاب به چرخه حیات دست نزنید داستانی از مسعود ملک‌ یاری است که با تصویرگری روسر ماتاس نادال منتشر شده است. این داستان درباره دو دوست، یک وزغ و یک مار است که تصمیم می‌گیرند چرخه حیات را دستکاری کنند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب به چرخه حیات دست نزنید

فیسو به همراه دایی‌اش، روزهای جذاب زیادی را پشت سر می‌گذراند و تجربه‌های بامزه‌ای می‌سازد. آن‌ها باهم کارهای مختلف می‌کنند و خوش می‌گذرانند تا اینکه یک مار سرمی‌رسد و دایی فیسو را می‌خورد! فیسو که حسابی ناراحت می‌شود و مدام از خودش می‌پرسد اصلا چرا کسی باید بمیرد؟ همراه با دوستش ریو سراغ موش دانا می‌روند و موش به آن‌ها می‌گوید که این اتفاقات به خاطر چرخه طبیعت رخ می‌دهد! 

اینطوری می‌شود که فیسو و ریبو تصمیم می‌گیرند تا چرخه حیات را دستکاری کنند و سفر طولانی‌شان را برای پیدا کردن چرخه حیات، آغاز می‌کنند. به نظر شما، کار آن‌ها چه نتیجه‌ای دارد؟

کتاب به چرخه حیات دست نزنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

همه بچه‌ها و والدین از خواندن کتاب به چرخه حیات دست نزنید، لذت می‌برند. اگر دوست دارید درباره مفاهیم مختلف زندگی با کودکان صحبت کنید و یا با گروه سنی کودک کار می‌کنید، این کتاب یک گزینه خوب برای شما است. 

نظرات کاربران

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۵/۲۳

فیسو داییش رو خیلی دوست داره و باهاش حسابی خوش میگذرون اما یه روز دایی توسط یه مار خورده میشه فیسو خیلی ناراحت میشه و پیش موش دانا میره تا علت شکار شدن داییشو بفهمه .... خوب بود✨

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۵۷,۶۰۰
تومان