دانلود و خرید کتاب سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی ورونیک دوپن ترجمه احمد بیگلری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی اثر ورونیک دوپن

کتاب سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی

معرفی کتاب سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی

سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی؛ زیست غیررسمی شهری در برزیل، هند، آفریقای جنوبی و پرو کتابی نوشته ورونیک دوپن و همکارنش است که با ترجمه احمد بیگلری به چاپ رسیه است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

شهرنشینی در نیمه‌ی دوم سده‌ بیستم در کشورهای درحال‌ توسعه رشد فزاینده‌ای داشته است اما از حیث کمّیت و کیفیت مسکن و خدمات، به‌شکلی متوازن و هماهنگ نبوده است. از این‌رو، در همه‌ی شهرهای جهان میلیون‌ها نفر از مردم در سکونت‌گاه‌های نامناسب یا «زاغه‌ها» زندگی می‌‌کنند. سیاست‌ها و برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ توسعه‌ی اقتصادی و رقابت‌پذیری که مقامات کشورهای درحال‌توسعه، بدون توجه به نیازهای داخلی و صرفا در راستای رسیدن به «شهری در تراز جهانی» اجرا می‌کنند، از عوامل بنیادین شکل‌گیری زاغه‌نشینی و مسائل آن است.

کتاب حاضر در پی آن است تا از یک‌سو، به چگونگی جهت‌گیری سیاست‌های شهری در مواجهه باسکونت‌گاه‌های نامناسب بپردازد، و از سوی‌ دیگر، نحوه‌ی مداخله‌ سازمان‌های جامعه‌ی مدنی را در شکل‌گیری و اجرای این سیاست‌ها بررسی کند.

 خواندن کتاب سیاست های زاغه ها در جنوب جهانی؛ زیست غیررسمی شهری در برزیل، هند، آفریقای جنوبی و پرو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 پژوهشگران علوم اجتماعی مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۱۲,۰۰۰
تومان