دانلود و خرید کتاب کسب و کار پول ساز محمدرضا محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب و کار پول ساز اثر محمدرضا محمدی

کتاب کسب و کار پول ساز

انتشارات:نشر گویا
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کسب و کار پول ساز

کتاب کسب و کار پول ساز نوشته محمدرضا محمدی است. کتاب کسب و کار پول ساز را انتشارات گویا منتشر کرده است. این کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک در ایران است.

درباره کتاب کسب و کار پول ساز

کتاب کسب و کار پول‌ساز راهنمای کسب و کارهای کوچک در ایران است. همهٔ کسانی که اهل کسب و کارهستند. این کتاب راهنمای کسب و کار است، به تو می‌گوید چه کارایی بکنید تا درآمد و فروش بیشتری داشته باشید. مهم نیست که چه کاره‌ هستید، مهم اینه چه‌جوری کار می‌کند. این کتاب شیوهٔ کار کردن و پول درآوردن را به زبان ساده به شما یاد می‌دهد.

کتاب کسب و کار پول‌ساز برای استادان دانشگاه و محققان رشته‌های بازاریابی و کسب و کار نیست. کتابی به زبان ساده و قابل فهم برای کاسب‌هایی است که می‌خواهند راه و رسم کسب درآمد و فروش بیشتر را یاد بگیرند. یک نفر سال‌ها است یه بوتیک دارد اما درآمدش خوب نیست یا کسی گل‌فروشی دارد اما درآمدش ثابت مانده مانند یه کارمند. یا فردی صبح تا شب در مغازه‌اش کار می‌کند اما فروش خوبی ندارد، این کتاب برای این افراد نوشته شده است و به آن‌ها کسب و کار یاد می‌دهد.

خواندن کتاب کسب و کار پول ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کارهای کوچک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کسب و کار پول ساز

هر کسب و کاری یه زمینه و مقدمه می‌خواد، از قدیم ندیما این‌جوری بود، هر کس نمی‌تونست دست به هر کاری بزنه. آهنگری، برزگری، درودگری، خیاطی حلاجی، قصابی، پشم‌ریسی، دامداری و کشاورزی هر کدوم برای خودشون یه زمینه، مقدمه، شرط و شروطی داشتن. آهنگری زور بازو می‌خواست و خیاطی چشم آهو. واسه همین در عصر الکترونیک اگه می‌خوای یه کار و کاسبی نون و آب داری راه بندازی باید یه مقدماتی داشته باشی تا بتونی وارد کار بشی.

در این بخش به چند تا از اون چیزایی که برای هر شغلی لازمه اشاره می‌کنم.

اول: عاشقی

اگه عاشق کارت باشی تو کاسبی‌ات موفقی. علت این‌که خیلی از کاسبا تو روزگار ما کاسب موفقی نیستن واسه اینه که کارشونو دوست ندارن و با کارشون عاشقی نمی‌کنن. کار باید معشوق تو باشه، باهاش زندگی کنی و حال کنی. برای همین قبل از شروع کار و انتخاب کسب و کار خیلی فکر کن. چشم هم چشمی رو هم بذار کنار. این‌که پسر خاله‌ات تونسته مغازهٔ کامپیوتر راه بندازه و الان میلیونره را رها کن. این‌که پسر عموت تونسته تو نمایشگاه ماشین موفق بشه رو فراموش کن. این‌که پسرهمسایه تون تونست تو مدت دو سال بره از ترکیه جنس بیاره و میلیاردر بشه رو هم ول کن. ببین تو چی کار می‌تونی بکنی. آیا اون کاری که می‌خوای بکنی رو دوست داری و عاشق کارت هستی؟

یه مشکل تو سیستم نظام آموزشی ما وجود داره، اونم اینه که نمی‌آن از بچگی تو مدرسه‌ها استعدادیابی کنن تا مشخص بشه کی چه کار و کاسبی رو دوست داره. برا همینه که وقتی ماها بزرگ می‌شیم خودمون نمی‌دونیم دوست داریم چه کاره بشیم یعنی توانایی‌ها، استعدادها و علاقه‌های ما کشف نمی‌شه. از همین جا دچار مشکل می‌شیم. مثلاً کسی که مکانیکی رو دوست داره خواننده می‌شه. کسی که کشاورزی رو دوست داره صنعتگر می‌شه. کسی که عاشق معلمیه آرایشگر می‌شه. کسی که تولید رو دوست داره بازرگان می‌شه همین جور بُرو تا آخر. 

نظرات کاربران

mohamad
۱۴۰۱/۰۱/۲۳

کتاب خلاصه برداری کتابهای راز جذب پول ۱ تا ۹ آقای علی اکبری بود البته فقط ۳ کتابش (بقیه آثار نویسنده را هم چک کنید این مورد خلاصه نویسی و تبدیل به کتاب را در آن مشاهده میشه با اینکه

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان